Tak to budu mit asi stejny problem. Zahybu, vycistim, uvidim...Raduz píše:V týdnu Niva navštívila p.doktora Nedbala v Sadské, soustavně při jízdě pod lehkým plynem škubala. Diagnostika odhalila spousty chyb ty byly vymazaný a po znovu nastartování naskočila chyba snímače polohy škrtící klapky i přes to, že je nová. Tato klapka velice špatně ukazovala hodnoty, proto jsme ji vyměnil za jinou novou, ale situuce stejná tak jsme dali nakonec i puvodni, ale stále žádné zlepšení no s výměnou snímačů a diagnostikou jste si hráli hodinu až jsme zahýbali zásuvkou od ŘJ a od té doby to běží jak má, takže celá závada - zoxidované některé piny na konektoru. Bohužel cestou domů se opět rozsvitila kontrolka motoru ale Niva jede....neškube. Budu muset nějak tu zásuvku - zástrčku pořádně vyčistit.
Radůzova Nivuška a Skifíček
Moderátor: Moderátoři
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Petr HC píše: ... Mně zoxidoval i ten, co je trvale ponořen v benzinu (v čerpadle).
Ještě než čerpadlo "zdochlo" úplně motor cukal a při ubrání plynu zhášel. Potvrdilo mi to i měření tlaku paliva na kontrolním bodě common railu. Mohlo to být způsobeno postupně se zvětšujícím úbytkem na přechodovém odporu konektorů viz.:29.12.2012
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %8Derpadlo
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Tak cukatura po vycisteni kontaktu na RJ se vratila, ze sem se do toho vrtal
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Dnes jsem navštívil SADSKOU, nasadili jsme novou řídící jednotku a Nivuše šlapala jak švýcary, odstranila se nejenom cukatůra, ale i problém se zmatenýma ventilátorama.
Co se týče původní ŘJ zajímavé je, že při napojené diagnostice vůbec neví, že je lechce sešláplý plyn do cca 10° vykazuje 0% a to je právě to šolichání plynu a takhle to dělala se 3.snímači.
Kdyby jste někdo věděl o ŘJ (21214 - 1411020) + IMO + ČERVENÝ/černý čip za rozumný peníz tak by jste Nivočce oddálili odchod do hutí, (nová ŘJ na koněvce stojí 14tis.bez DPH)
ŘJ byla rozšroubována a ani z jedné strany tišťáku nevykazuje poškození, zoxidování, shořelé součástky, prostě je krásně čistá a suchá.
Co se týče původní ŘJ zajímavé je, že při napojené diagnostice vůbec neví, že je lechce sešláplý plyn do cca 10° vykazuje 0% a to je právě to šolichání plynu a takhle to dělala se 3.snímači.
Kdyby jste někdo věděl o ŘJ (21214 - 1411020) + IMO + ČERVENÝ/černý čip za rozumný peníz tak by jste Nivočce oddálili odchod do hutí, (nová ŘJ na koněvce stojí 14tis.bez DPH)
ŘJ byla rozšroubována a ani z jedné strany tišťáku nevykazuje poškození, zoxidování, shořelé součástky, prostě je krásně čistá a suchá.
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Prepajel bych pros sichr vsechny piny konektoru. U meho imobilizeru na 2111 taky nebylo nic videt, ale zkuseny elektrotechnik pod lupou odhalil neco, co se mu nezdalo, prepajel znovu piny konektoru a imobilizer fachcil dal a asi jede do dnes
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Muzu to testnout az budu mit jinou bojim se ze kdyz se do ni hrabne pajkou ze bude v cudu a nebudu mit nic je to ve vnitr strasne titerny samy SMD komponenty, ale dekuji za napad.
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Sver to nekomu, kdo umi dobre s mikropajkou. Profik by s tim nemel mit problem.Raduz píše:Muzu to testnout az budu mit jinou bojim se ze kdyz se do ni hrabne pajkou ze bude v cudu a nebudu mit nic je to ve vnitr strasne titerny samy SMD komponenty, ale dekuji za napad.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
ja som uplny elektroamater, ale toto som zvladol, tie RJ su praveze obrovske, aj tie smd spoje su prehnane velke a hodne daleko od seba
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Tak situace se ma tak, dnes jsem dojel do Radimi na vrakoviste a namontoval somotnou (bez IMO a cipu) RJ 21214 - 1411020 - 10 nevim co znamena ta 10.,ale jede to neskube to nic mene se mi po cca 20km zase rozsvitil ChE, jinak RJ je odcipovana nebo nejak odblokovana proste nastartuji motor bez pipnuti cipem, ovsem bylo mi doporuceno neodpojovat z IMO konektor coz ma za nasledek pouze blikani LED diody za jizdy v rychlejsim sledu. V tydnu chci zajet do Sadske jestli RJ bude spolupracovat s diagnostikou.
Do te puvodni se pustim-budu letovat az se ze mne bude kourit, slibuji.
Do te puvodni se pustim-budu letovat az se ze mne bude kourit, slibuji.
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Rj pro 2110 sly uvest do stavu, kdy je imobilizer trvle odblokovany. Je to servisni rezim a dela se to pomoci cerveneho cipu myslim. Nejaky samansky tance. Pak by mela byt jeste moznost rict rj, ze imobilizer nema vubec resit. To se ale dela flashem.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
To "-10" znamena ze ide o Euro2, cize to nespolupracuje s 2. lambdasondou, s cidlom vacky a s cidlom nerovnej vozovky. Kazdopadne pritomnost tychto cidiel by nemala hlasit chybu, chcelo by to diagnostiku.
2110 sa da uviest do stavu odblokovaneho imobilizeru, no pokial sa nemylim, tak sa to naspat zablokuje po odpojeni baterky. Niva ma pouzity rovnaky system. Realne sa to robi tak, ze sa z RJ vyberie čip a napajkuje sa novy. U tychto MP7.0 to totiž funguje tak, ze ked je RJ nova, tak imobilizer je odblokovany. Aktivuje sa nejakym ritualom s cervenym a ciernym klucom a potom uz niet cesty spat. Jedine prepajkovat čip za novy.
2110 sa da uviest do stavu odblokovaneho imobilizeru, no pokial sa nemylim, tak sa to naspat zablokuje po odpojeni baterky. Niva ma pouzity rovnaky system. Realne sa to robi tak, ze sa z RJ vyberie čip a napajkuje sa novy. U tychto MP7.0 to totiž funguje tak, ze ked je RJ nova, tak imobilizer je odblokovany. Aktivuje sa nejakym ritualom s cervenym a ciernym klucom a potom uz niet cesty spat. Jedine prepajkovat čip za novy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
A co odletovat cip z puvodni a naletovat do jiny treba do tej 2110?
®; Člen LKCS
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
Tak to uz neviem, napad je to dobry, ale zatial som nevidel, ze by to niekto takto spravil.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Radůzova Nivuška a Skifíček
A nemuze mit ta RJ z €2 nejaky negativni vliv na ohledne co2 na technicky kontrole?
®; Člen LKCS