Radůzova Nivuška a Skifíček

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mysok
Příspěvky: 104
Registrován: ned říj 23, 2011 07:04
Bydliště: Dobrá u Frýdku-Místku

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Mysok »

Raduz píše:V týdnu Niva navštívila p.doktora Nedbala v Sadské, soustavně při jízdě pod lehkým plynem škubala. Diagnostika odhalila spousty chyb ty byly vymazaný a po znovu nastartování naskočila chyba snímače polohy škrtící klapky i přes to, že je nová. Tato klapka velice špatně ukazovala hodnoty, proto jsme ji vyměnil za jinou novou, ale situuce stejná tak jsme dali nakonec i puvodni, ale stále žádné zlepšení no s výměnou snímačů a diagnostikou jste si hráli hodinu až jsme zahýbali zásuvkou od ŘJ a od té doby to běží jak má, takže celá závada - zoxidované některé piny na konektoru. Bohužel cestou domů se opět rozsvitila kontrolka motoru ale Niva jede....neškube. Budu muset nějak tu zásuvku - zástrčku pořádně vyčistit.
Tak to budu mit asi stejny problem. Zahybu, vycistim, uvidim...
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

Jj ty zemnící body jsme také vlastně zkoušeli.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Petr HC »

Petr HC píše: ... Mně zoxidoval i ten, co je trvale ponořen v benzinu (v čerpadle).

Ještě než čerpadlo "zdochlo" úplně motor cukal a při ubrání plynu zhášel. Potvrdilo mi to i měření tlaku paliva na kontrolním bodě common railu. Mohlo to být způsobeno postupně se zvětšujícím úbytkem na přechodovém odporu konektorů viz.:29.12.2012
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %8Derpadlo
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

Tak cukatura po vycisteni kontaktu na RJ se vratila, ze sem se do toho vrtal :evil:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

Dnes jsem navštívil SADSKOU, nasadili jsme novou řídící jednotku a Nivuše šlapala jak švýcary, odstranila se nejenom cukatůra, ale i problém se zmatenýma ventilátorama.
Co se týče původní ŘJ zajímavé je, že při napojené diagnostice vůbec neví, že je lechce sešláplý plyn do cca 10° vykazuje 0% a to je právě to šolichání plynu a takhle to dělala se 3.snímači.

Kdyby jste někdo věděl o ŘJ (21214 - 1411020) + IMO + ČERVENÝ/černý čip za rozumný peníz tak by jste Nivočce oddálili odchod do hutí, (nová ŘJ na koněvce stojí 14tis.bez DPH)

Obrázek

ŘJ byla rozšroubována a ani z jedné strany tišťáku nevykazuje poškození, zoxidování, shořelé součástky, prostě je krásně čistá a suchá.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od JmJ »

Prepajel bych pros sichr vsechny piny konektoru. U meho imobilizeru na 2111 taky nebylo nic videt, ale zkuseny elektrotechnik pod lupou odhalil neco, co se mu nezdalo, prepajel znovu piny konektoru a imobilizer fachcil dal a asi jede do dnes ;-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

Muzu to testnout az budu mit jinou bojim se ze kdyz se do ni hrabne pajkou ze bude v cudu a nebudu mit nic je to ve vnitr strasne titerny samy SMD komponenty, ale dekuji za napad.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od JmJ »

:drinkers:
Raduz píše:Muzu to testnout az budu mit jinou bojim se ze kdyz se do ni hrabne pajkou ze bude v cudu a nebudu mit nic je to ve vnitr strasne titerny samy SMD komponenty, ale dekuji za napad.
Sver to nekomu, kdo umi dobre s mikropajkou. Profik by s tim nemel mit problem.
VAZ 2104 1.3 1989
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Majo »

ja som uplny elektroamater, ale toto som zvladol, tie RJ su praveze obrovske, aj tie smd spoje su prehnane velke a hodne daleko od seba :)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

Tak situace se ma tak, dnes jsem dojel do Radimi na vrakoviste a namontoval somotnou (bez IMO a cipu) RJ 21214 - 1411020 - 10 nevim co znamena ta 10.,ale jede to neskube to nic mene se mi po cca 20km zase rozsvitil ChE, jinak RJ je odcipovana nebo nejak odblokovana proste nastartuji motor bez pipnuti cipem, ovsem bylo mi doporuceno neodpojovat z IMO konektor coz ma za nasledek pouze blikani LED diody za jizdy v rychlejsim sledu. V tydnu chci zajet do Sadske jestli RJ bude spolupracovat s diagnostikou.



Do te puvodni se pustim-budu letovat az se ze mne bude kourit, slibuji.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6587
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od JmJ »

Rj pro 2110 sly uvest do stavu, kdy je imobilizer trvle odblokovany. Je to servisni rezim a dela se to pomoci cerveneho cipu myslim. Nejaky samansky tance. Pak by mela byt jeste moznost rict rj, ze imobilizer nema vubec resit. To se ale dela flashem.
VAZ 2104 1.3 1989
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Cory »

To "-10" znamena ze ide o Euro2, cize to nespolupracuje s 2. lambdasondou, s cidlom vacky a s cidlom nerovnej vozovky. Kazdopadne pritomnost tychto cidiel by nemala hlasit chybu, chcelo by to diagnostiku.
2110 sa da uviest do stavu odblokovaneho imobilizeru, no pokial sa nemylim, tak sa to naspat zablokuje po odpojeni baterky. Niva ma pouzity rovnaky system. Realne sa to robi tak, ze sa z RJ vyberie čip a napajkuje sa novy. U tychto MP7.0 to totiž funguje tak, ze ked je RJ nova, tak imobilizer je odblokovany. Aktivuje sa nejakym ritualom s cervenym a ciernym klucom a potom uz niet cesty spat. Jedine prepajkovat čip za novy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

A co odletovat cip z puvodni a naletovat do jiny treba do tej 2110?
®; Člen LKCS
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Cory »

Tak to uz neviem, napad je to dobry, ale zatial som nevidel, ze by to niekto takto spravil.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Příspěvek od Raduz »

A nemuze mit ta RJ z €2 nejaky negativni vliv na ohledne co2 na technicky kontrole?
®; Člen LKCS
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“