Stránka 16 z 38

Napsal: sob čer 05, 2010 21:13
od Laďuša
Hrubi píše:Má na těch svých stránkách pěknou fotku Fiata s předním lízátkem, podle mě to vypadá hodně dobře :)
http://www.trmac.net/vaclav/obrazky/tuning-1.jpg

(ten odkaz mi nejede, ale když se zkopíruje do adresy, funguje to)
To vypadá spíš jako ňáká radlice :P

Napsal: ned bře 27, 2011 10:51
od Crocodile

Napsal: ned bře 27, 2011 15:13
od Marťas
Ta poslední se mi až na ty nesmyslný repráky fakt líbí :)

Napsal: pon bře 28, 2011 11:03
od peet2101

Napsal: pon bře 28, 2011 16:50
od Crocodile
jo ta je pěkná, žádný šílený předělávky. + ty doplňky postávající kolem auta taky jdou...takhle by se měly prezentovat vozy Lada u nás

Napsal: pon bře 28, 2011 20:17
od MartasBrno
Ještěže ten člověk dostal rozum. Už začal s tím starým kufrem na střeše, dobře že nepřihodil kanystr. už sem se začal bát, jedné žluté mlhovky. Proboha, nevím, co to má znamenat, fakt ne, tomuto nerozumím.

tohle
http://www.drive2.ru/cars/lada/2101/2101/moopda/
považuju za odstrašující případ.

Jestli má auto vypadat ojetě a staře, tak ať je ojetý a starý, ale ne takhle doprasený. Ještě že to není u nás.

Napsal: ned kvě 08, 2011 14:01
od Luky
To zrcátko musí být hooodně praktický při parkování do garáže... i když, tenhle to spíš parkuje vedle toho rypadla, či co to bylo. Chlapci, je nějaký řád v tom, které jedničky měli zrcátko kulaté, které chromové, které obě a které plastové?

Napsal: ned kvě 08, 2011 14:10
od MartasBrno
Všechny lady staré řady, pokud vím, měly pouze levé zrcátko. Všechny byly chromové, plastové nikdy - je to domácí bastl. Dříve bylo kulaté na nožičce na blatníku, potom byla zřejmě varianta hranatého zrcátka na blatníku v přechodu :mrgreen: a skončilo to hranatým zrcátkem na dveřích. Všechny zrcátka jsou na jedničce a dvojce plochý. Pouze modely 03 a 06, 061 měly zrcátko hlubší.

Re: 2101

Napsal: sob říj 08, 2011 11:02
od Mičun
Chtěl sem se optat, jaké sou rozdíly na karoserii a interieru mezi modely 2101 a 21011.
Motor je jasný...

Re: 2101

Napsal: sob říj 08, 2011 11:47
od Sid
Prístrojová doska je s imitáciou dreva a s čiernym tachometrom. Takto to majú aj novšie 2101. A lada 21011 má inakšie tapacíry a sedačky.
A ešte sú rozdiely v nárazníkoch, zadných svetlách, 21011 má ako aj 2103 a 2106 výduch na zadnom stĺpiku.Zadné čelo je tiež trocha inakšie. Je Na ňom štítok LADA 1300 a myslím že aj cúvacie svetlo. Ale tým si niesom istý. Predné čelo je s výrezmi, takto to majú aj novšie typy 2101. Motor je objemu 1300cm3. Viac rozdielov ma nenapadá.

Re: 2101

Napsal: sob říj 08, 2011 11:49
od Luděk Musil
Jéje ... těch je!
Nárazníky, přední mřížka, přední čelo, větračka v C sloupku, zadní sdružená svítilna, couvačka, zadní odrazky.
V interiéru trošičku jiný palubní štít, přepínač pod volantem, místo šedé barvy imitace dřeva ... .
A to určitě není všechno. L.

Re: 2101

Napsal: sob říj 08, 2011 12:29
od Mičun
Myslím, že 011tek je u nás jako šafránu...
A slyšel sem, že 1200 byla dynamicky a provozně lepčí...
A navíc i hezčí, protože sovětský úpravy italskýmu stylu moc neprospěly...viz zadní světla...origo užasně elegantní a jednoduché...po sovětském zásahu bych se je styděl dát i na vlečňák za traktor...

Re: 2101

Napsal: sob říj 08, 2011 23:08
od MartasBrno
Víme kolik těch žiguláckých světel je dodnes na různých vozících a obytných přívěsech :D asi jako světla z užovky nebo škody 100.

Re: 2101

Napsal: ned říj 09, 2011 16:12
od Laďuša
Docela odvážný tvrzení, dyť jsou ty světla skoro stejný. Navíc mě se líbí víc, to je prostě subjektivní. ;) A zrovna teda vylepšení italských Fiatů, co se týče zadních světel, bylo dost strašný, aneb krásnej italskej dizajn např zde: http://www.coches.com/fotos_historicas/ ... -72_r4.jpg

Re: 2101

Napsal: ned říj 09, 2011 19:02
od mayo456
rozdiel je hlavne v motore silnejší motor u 21011 a čo sa týka dizajnu obe autá sú dosť podobné a záleží od individuálneho vkusu.Podľa mňa je VAZ 21011 pekné auto ale VAZ 2101 sa mi páči viac :)