Stránka 15 z 19
Napsal: čtv pro 24, 2009 08:18
od Yellow01
Proč maji tyhle argenťácký motory tak malej krouťák? Z dvoulitru mít jenom 130 Nm, to má skoro sériová žigulácká sedmnáctka.
Napsal: čtv pro 24, 2009 09:55
od Little Red Riding Hood
Yellow01, možná proto že se lip montujou než cromy..
asi by to bylo lepší s tou 16 V hlavou..
Napsal: čtv pro 24, 2009 15:16
od Yellow01
Počtem ventilů to až tak neni, lanciáckej dvoulitr 8V má 160 Nm a 16V 170-180 Nm.
Napsal: čtv pro 24, 2009 15:23
od Cooper
Yellow01 píše:Počtem ventilů to až tak neni, lanciáckej dvoulitr 8V má 160 Nm a 16V 170-180 Nm.
No jo, ale tam tu směs rve turbo
Napsal: čtv pro 24, 2009 17:46
od Yellow01
To ani omylem, to jsou atmosférický motory. Ta 1,6 turbo z delty co mam doma má přes 190 Nm. Dvoulitry turbo mají od 200 až po něco málo přes 300 Nm.
Napsal: čtv pro 24, 2009 19:21
od Atex
Yellow01 píše:To ani omylem, to jsou atmosférický motory. Ta 1,6 turbo z delty co mam doma má přes 190 Nm. Dvoulitry turbo mají od 200 až po něco málo přes 300 Nm.
To je tezko, ja se docetl ze tyto motory maji 97kw, 103kw a 107kw, kroutak 186NM, 192NM a dokonce 210NM nebo tak nejak. Zalezi na RJ, jestli to ma katalyzator atd atd...
Napsal: čtv pro 24, 2009 20:58
od Yellow01
Mě jenom zarazily parametry toho argenťáckýho motoru. Přece jenom na 16V dvoulitr je 138 Nm žalostně málo, když skoro takovej krouťák má 8V žigulácká 1,7.
Napsal: pát pro 25, 2009 00:36
od Maniac
Yellow01 píše:Proč maji tyhle argenťácký motory tak malej krouťák? Z dvoulitru mít jenom 130 Nm, to má skoro sériová žigulácká sedmnáctka.
Teda nevím jak si přišel na 130Nm ,ale tak málo to určitě nemá
Má přesně 172 Nm v základní verzi. Uvidíme co bude ta moje. Kdyby měl jen 130 tak by ten motor byl opravdu k ničemu
pár stránek kde je to napsáno zřetelněji :
http://eng.motorsporlari.net/car/tech_s ... &make=Fiat
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=33990
http://www.kopikasracing.ee/Engine/Engine.htm
JInak moc díky Feiky.
Napsal: pát pro 25, 2009 08:47
od Yellow01
Tak to se omlouvám, že tady šířim bludy, ale já jsem si ten údaj nevymyslel, díval jsem se na tyhle stránky:
http://fiat.katalog-automobilu.cz/autom ... -2-0-91kw/
Napsal: pát pro 25, 2009 09:50
od Maniac
V poho každej se splete, spíš se tam někdo přepsal . No ale určitě to někdo okopíruje i dál takže se stím ještě setkám víckrát.
Napsal: pát pro 25, 2009 14:50
od Yellow01
Nevím, kdo ten katalog dělal, ale i u tý slabší verze dvoulitru je ta hodnota kroutícího momentu takhle nízká.
Napsal: pát pro 25, 2009 19:15
od Pája
V tomhle katalogu je víc věcí, který nejsou pravda.
Napsal: sob pro 26, 2009 00:06
od Marťas
Třeba jsem se tam dočetl, že se 07 dělá od roku 66
Napsal: sob pro 26, 2009 22:25
od Maniac
Tak dneska sem rozebral obě převodovky a z toho vytáhl jednu z auta .když sem konečně skládal převodovku a nahrazoval 18 zubovy kolo za 19 zubovy zjistil sem že u 18 zubovyho kola je zub prodloženej o 1 mm a na předlohové hřídeli rovněž tak. Takže na pruměru to dělalo 2 mm. jinak si mylsím že to stačí u předlohé hřidele jen stočit o ten milimetr, protože krom toho prodloužení zubu je ozubení shodné. No uvidíme Ted musím počkat po novém roce až mi to někdo stočí. Sice je to jen milimetr ale vychyluje to osu takže to tam nejde . No uvidíme , zatím si nastavím čidlo na setrvák a pohraju ze vstřikováním .
Napsal: sob pro 26, 2009 22:59
od Trevor
Ak som dobre videl niekde tak ty tam mas prevodovku z fiata 124 ?. A ta spodna hriadel to je z tej prevodovky ?