Stránka 15 z 17

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 13:10
od Luděk Musil
Hele dotázek: ta bílá barva je pouze barva nebo je to nějaký kvalitnější sajrajt? L.

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 13:52
od Mascom
pekne pokracujes, baseball-ka zabila :D

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 13:58
od peet2101
JmJ: Červená 01 už je v hutích, ale bílou se mi zatím podařilo uchovat skrze všechny nesnáze a pomalu na ní pracuju.

L.M.: Je to "kvalitnější" barva rsp. Alkyton. Není to na závody na šotolině, ale jízdu po cestě by to mělo zvládnout. Usoudil sem že je to lepší než vozit sebou 4 kyble tlumexu.

Mascom: Pálka to jistí :-D

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 17:13
od MartasBrno
Peete, zeptám se... na těch fotkách jak ti upadl ten spodní čep, vidím dobře, je problém v tom, že je to horní čep namontovaný na spodku? prostě mi to připadne jako horní čep, ale nevím, jestli vidím dobře...
Zárověň by mne zajímalo, jestli už nekomu selhal nějak fatálně právě horní čep, jako že by vyskočil... Pro mne je klíčová Sašova poznámka, že tlučou a vržou... :-)

Jinak nejnovější fotky z garáže teda koukám, pěkný, pěkný :-D

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 17:27
od peet2101
Martas: Nee byl to spodní čep naspodku :-) . Horní čep je daleko mín zatížen a je na něm poznat vůle, na spodním jakoby vysí váha celýho auta takže je pořád "naplej" a nehrká. Aspon do doby než zvedneš auto za spodní rameno a čep jakoby vyvěsíš pak už je v něm vůle cítit.


Myslím že horní čep by se taky mohl urvat, ale spíš při nějaké ráně a dlooohu předtím by mlátil. Mě se to stalo z ničeho nic, na rovné cestě mi prostě kolo zahučelo do blatníku a já jel po tom čepu.

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 02, 2012 17:36
od Marťas
Aspoň, že ten čep je tak "chytrej", že po odpadnutí obrousí sám sebe a ne třeba rameno :)

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: sob bře 17, 2012 16:45
od peet2101
Pánové potřebuju poradit. Musím upravit elektriku 01 na novější typ altíku. Co to obnáší??

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: sob bře 17, 2012 21:29
od Cory
No, ktory novší? Od 2101 sa vystriedali este 2 generacie alternatorov. Budes tam davat altik z 2105 alebo altik z 1,7i?

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: sob bře 17, 2012 21:46
od peet2101
Cory: Na 99% je z 1,7 ale ještě se zitra v garaži mrknu.

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: sob bře 17, 2012 22:06
od Cory
Do kontrolky v palubovke vedie trvale "-" a "+" je spínané relátkom na podbehu. Trvalé "-" musíš prerušiť a priviest na žiarovku "+". Vodič, ktorý privádza "+" od relátka ku kontrolke predĺžiš a zapojíš do nového alternátora.

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: ned bře 18, 2012 07:48
od peet2101
Nwm esi si sedím na vedení bo co, ale pořád to nějak 100% nechapu.

Rele kontrolky hodím do kopřiv, žlutej a červenej drát co do něj vedou mužu odpojit a černej co vede ke kontrolce napojím na novej altík??
To trvalý - je pro všechny žárovky v palubce společný ne??? = jediná možnost jak ho odpojit je přeškrábnout tišták na přistrojovce?? Nezhasne ta kontrolka pak nadobro??

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: ned bře 18, 2012 08:20
od Cory
Relé stačí odpojiť, nemusíš ho vyhadzovať. Drát od kontrolky (asi čierny) spojíš so žltým (resp. s tým, ktorý ide od relé do altíka). Do nového altíku strčíš ten žltý drát, jeden ti potom ostane voľný (ten vedie od reglera na podbehu-odporúčam ho tam tiez odpojiť). Čo sa týka prístrojovky, to ti neviem poradiť, prístroje 2101 som neskúmal. Ale musíš prerušiť kostru vedúcu k žiarovke a nahradiť ju plusom.

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: ned bře 18, 2012 16:59
od peet2101
Cory: Díky tet tomu asi rozumím.... Asi budu muset trošku překopat kontrolku, ale to zvladnu.

Nechci aby tam bylo nic zbytečnýho, takže (jak tak koukám do schematu 01) odpojím relé, regulator, drat z regleru do altíku, z regleru do pojistkovky, z relé do pojistkovky a zustane jenom drat od kontrolky do altiku. Je to tak??

A ještě jedna kontrolní: U bezkontaktu sou na cívku napojeny 2draty z kabelaže bezkontaktu a jeden od spinačky?? Nebo je tam ještě něco??

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: ned bře 18, 2012 17:20
od Cory
peet2101 píše:Nechci aby tam bylo nic zbytečnýho, takže (jak tak koukám do schematu 01) odpojím relé, regulator, drat z regleru do altíku, z regleru do pojistkovky, z relé do pojistkovky a zustane jenom drat od kontrolky do altiku. Je to tak??
Ano, ostane iba drát od kontrolky do altiku.

Na cievku (kontakt č.15) ide "+" od spínačky, odtial ide "+" do "komutátora" a z cievky (kontakt č.1) ide ide drát tiež do komutátora. Takže ano, na cievku idú 2 dráty z kabeláže bezkontaktu a 1 drát z kabeláže automobilu (resp. 2, ak je automobil vybavený otáčkomerom)

Re: Peetův bělij car a karkulka

Napsal: pát bře 23, 2012 12:03
od peet2101
Tak sem zase vyplivnu nějaké fotky z telefonu a přidal je do alba... http://peet2101.rajce.idnes.cz/2101-reb ... 012141.jpg

Na autě nic moc noveho, akorat sem natahl elektriku a častečně složil podvozek a řízení aby se s tím dalo pohybovat po garáži.