Stránka 15 z 25
Napsal: čtv říj 15, 2009 13:01
od rosta
já myslím že to v poho utáhne původní pumpa-zkuste si někdo sundat hadici od čerpadla a přidat plyn-bude to chlemstat mert daleko dokud nedojde benč v karbu-jednou mě vypadla hadice z pumpy -měl jsem otevřenou haupnu a z pumpy šel gejzír mert vysokej a proto si myslím že to v pohodě ukrmí
Napsal: čtv říj 15, 2009 13:12
od Saša
No nebejvá tomu vždy tak . Kupodivu origo čerpadlo čerpá nejlépe kolem volnoběhu . Tyto mechanická čerpadla mají dokonce oblast otáček ve kterých čerpají velmi špatně .
Kdo chce mít kontrolu , ať si namontuje na zkoušku mezi čerpadlo a karbec manometr . Ideální je do cca 0.6 - 0.8 bar (ať neleží ručička u nuly) . Provozní tlak by mněl být kolem 0.2 bar .
Napsal: čtv říj 15, 2009 13:35
od Ondra 07
rosta píše:já myslím že to v poho utáhne původní pumpa
Pokud mas seriovy motor a karbec to staci. U vykonejsich motoru, je lepsi mit k dispozici stale dostatek paliva u sani, a jak psal Sasa, to ti mechanicky cerpadlo nemusi zarucit, kdyz v nejakej otackach cerpa spatne. El. cerpadlo taky zkrati dobu startovani. U mechanickyho trva nekolik sedund nez nacerpa do karbecu dost benzinu, kterej se pri vypnuti horkyho motoru odparil, nebo odtekl zpet k nadrzi. U el. mas k disozici tlak paliva uz pri prvnim otoceni starteru.
Napsal: pát říj 16, 2009 01:15
od Atex
http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 113lh.2509
Nejlepsi varianta.. Jinak se strankama absolutni spokojenost, dokonce jsem dostal hodne peknou slevu za to ze jeden vyrobek nebyl skladem, maji tam vsechno. Doporucuji
Napsal: pát říj 16, 2009 06:38
od Pája
O HPP vim, kupoval sem u nich tu thermo pásku na svody a celkem spokojenost. Až na to, že na stránkách v USA to stojí všechno polovičku a oni to od nich berou a tady to prodávaj s pěknym ziskem....
Napsal: pát říj 16, 2009 09:22
od Saša
Pája píše:Až na to, že na stránkách v USA to stojí všechno polovičku
Potom v dnešní době není nic jednoduššího (pokud nemá f. HPP výhradní zastoupení) obědnat tyhle věci přímo z USA . Naprosto běžná praxe .
Napsal: pát říj 16, 2009 10:46
od Ondra 07
To Atex: No nejdriv jsem se zaradoval z ty ceny 1500,- super cena. Pak me nadseni opadlo, to je cepradlo opravdu jen na karburatory, na vstrik nepouzitelne.
To All: to je normalni ze na tom trhnou provizi, kdyz to nikdo jinej nedovazi. Jsem pro zjistit zda by nam to primo poslali. Ja bych do toho klidne sel, rozbijem jim monopol. Vseobecne je ale problem se zasilkama z ameriky, pokud jsou maly, je doprava drazsi nez obsah. Voni si to muzou dovolit, protoze toho nakoupi hromadu a vyplati se jim to. Mam moznost poslat sluzbou DHL cokoli kamkoli do sveta zadarmo, ale bohuzel ne naopak.
Napsal: pát říj 16, 2009 12:09
od Saša
Vždyť cena 1500 je zcela běžná i pro rotační vysokotlaká čerpadla (třeba BOSH) pro Felície Mpi .
Napsal: pát říj 16, 2009 12:46
od Ondra 07
Saša píše:Vždyť cena 1500 je zcela běžná i pro rotační vysokotlaká čerpadla (třeba BOSH) pro Felície Mpi .
Bejvávalo, nejlevnejsi vysokotlake (cca 4bar) od Bosch jsem videl za 3200,-. Myslim ze felicie 1.3 mpi nepotrebuje takovy tlak v liste jako 2.0 turbo.
Napsal: pát říj 16, 2009 13:18
od Saša
Třeba tu
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... ia-ii.html
A to je komplet . Samotná čerpadla jsou ještě levnější .
Skus GOOGLE tam je odkazů mraky .
Napsal: pát říj 16, 2009 13:36
od Little Red Riding Hood
Saša, no jo, jenže externí čerpadla byvaj skoro dvojnásobně dražší... tohle do nadrže nějakým způsobem cpát by byl peknej porod..
Napsal: pát říj 16, 2009 15:51
od Saša
Dá se bez problémů koupit čerpadlo které je celé zapouzdřené (hliník) a má jen vstupní a výstupní trubku . Ve vstupní je malý filtřík . Dělá se na 6ku nebo 8mm hadici . A to do 1500,- a ještě zbyde .
Napsal: pát říj 16, 2009 16:05
od Cooper
Saša píše: A to do 1500,- a ještě zbyde
A každou sezónu nové, ne?
Napsal: pát říj 16, 2009 16:09
od Malda
Pajo super, uz se tesim az to bude vyladeny. Konecne se v klubu zacinaj objevovat dustojny motory
Napsal: ned říj 18, 2009 13:17
od Pája
A je to tam celý a už sem to byl i projet. Má to trochu lepší krouťák a asi i výkon, ale nic moc rozdíl. Pojistkovka musela dovnitř, ale kupodivu to šlo snadno. Navíc mi podtejká to moje nový skvělý celokovový těsnění, tak jdu shodit hlavu a kouknout co a jak.