Stránka 15 z 19

Napsal: pát led 09, 2009 09:37
od mayo456
a vtedy pri vymene kasnue bola nastriekana aj metaliza alebo to az neskor? preco sa vlastne menila kasna?
Inak ten povodny sovietsky antikorozny nater to je ako ziaden antikorozny nater takze sa ani necudujem ze ta kasna je v takom stave v akom je :(

Napsal: pát led 09, 2009 10:13
od Majo2103
To bolo tak.Auto dedo kúpil v máji roku 1974(vyrobené r.1973) z Tuzexu.Bola to 2103 bielej farby s červeným interiérom.Lenže ako som písal,dedov prístup spôsobil,že auto zhnilo a jeho neter mu vybavila novú kasňu(z 2106) z Mototechny z Prešova.Auto bolo robené v KE.Pri tom,ako som písal,sa menili kardanové kríže,rozvody atd. atd.Vtedy bolo auto takej hráškovo zelenej farby a bolo niečo medzi 2103 a 21061.Pôvodnú farbu vidno v motorovom priestore,kde sa odlúpala metalíza(na tomto obrázku ju vidno okolo chladiča ).Metalíza sa dávala až v roku 1996-7.Neviem presne.Vtedy sa menili aj predne blatníky,čelo a so zadnými si nie som istý.

A čo sa týka ochranných náterov,tak nejaký na podlahe je,ale kedy sa tam dával?Predpokladám že pri poslednej oprave.A pred tým tam mohol akurát ten z výroby.

Napsal: pát led 09, 2009 15:56
od ger007
hehe ked tak na to pozeram je vlastne zazrak ze to auto este celkom drzi po kope :lol: ale myslim ze jeho dni su uz pomaly a isto zratane, inac ta metla musela byt celkom pekna ked bola este nova

Napsal: pát led 09, 2009 17:42
od mayo456
jj v kombinacii s cervenym interierom to je hotova tuzexova masina a ked si to predstavim nezhnite tak to vizera fakt sexi :)

Napsal: sob led 31, 2009 19:03
od Majo2103
Tak dneska som neodolal,nalial vodu,benzín a išiel sa trochu vyblázniť k bývalemu JRD.Hlavným lákadlom bola veľká asfaltová plocha pokrytá ľadom a snehom :twisted:
Akurát mi rupla na pravom prednom kolese brzdová hadička po ceste tam,takže som momentálne totálne bez brzd.Na tom ľade by mi boli aj tak nahovno :) Ale bolo super.
Nejaké nekvalitné foto TU
Na foto vidno aj hlavu.Prehrialo sa mi to a odišlo tesnenie pod hlavou.Takže hlava šla dolu,nechal som ju znížiť o milimeter,zabrúsil som ventily a vymenil kamenné guferka.
Ak by náhodou napadlo niekoho protestovať,že motoru s 200 000 natočenými km to nerobí veľmi dobre(piesty,krúžky,kľuka a spol.).Toto si plne uvedomujem,ale ja na tomto motore chcem robiť GO plus drobné úpravy a šupnúť ho do žigy,ktorú plánujem kúpiť,takže tie kilometre,čo nabehám,tomu snáď neuškodia.A zase ja s tým veľa nenajazdím.Skôr využívam Ford.

Edit:Skoro som zabudol.Týmto ďakujem Corymu za rýchle a cenné rady,bez ktorých,by auto stálo nepojazdné ešte teraz.Vrelá vďaka!

Napsal: sob led 31, 2009 19:09
od Jelen
Ta poslední fotka je jako z Vrchní Prchni :-D , na to, jak je sežraná, tak se pořát drží :)

Napsal: sob led 31, 2009 19:13
od Majo2103
Jelen, to máš pravdu.Sám sa divím.Ale zaujímavé je,že takmer všetko čo može byť zhnité,tak je zhnité,ale "hokejky" sa držia statočne.

Napsal: sob led 31, 2009 23:42
od Majo2103
Jedno video:http://www.youtube.com/watch?v=Avcmhu2cVSE

Ešte by nejaké mali byť,ale natačáli tam traja ľudia,takže to musím pozbierať :)

Napsal: ned úno 01, 2009 16:45
od Cory
Nie je zaco :wink:

Napsal: stř úno 11, 2009 22:01
od Majo2103

Napsal: stř úno 11, 2009 22:04
od Jakub Metelka
Se divím že to auto drží ještě po hromadě :lol:

Napsal: stř úno 11, 2009 22:07
od Majo2103
A to sú tam prevažne fotky z leta.Teraz to je zas o čosi horšie :( Šak do tohto leta to ešte vydrží a potom bude jeho púť ukončená eutanáziou.

Napsal: stř úno 11, 2009 22:08
od Cory
pekne :wink:

Napsal: stř úno 11, 2009 22:15
od Jakub Metelka
Majo2103, nerikals ze ho zlikvidujes az se rozlomi na dve casti :wink:

Napsal: stř úno 11, 2009 22:21
od Majo2103
Preto hovorím,že dostane eutanáziu.Aj keď si to možno ešte rozmyslím 8)