Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Odbočujeme sem z tématu Autobusy a vše okolo: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=935
Laďuša píše:Nj, neni nad vlak :finga:
No s tímhle tvrzením bych byl trochu opatrnější, neb to co se děje v příměstské dopravě na trati 171 (Beroun-Praha) začíná být doopravdy nehorázné, teď navíc po zdražení jízdného ještě více do očí bijící.
Většina osobní vozby je obstarána jednotkami řady 451 (žabotlam), případně tím jedním pohodlným ale neštastným 470 (kraken). Řadu 471 (Ešus) s GVD 2008 na trať pouští jen o víkendu, asi aby si pražáci jedoucí "za prahu do přírody" neudělali o drahách špatný obrázek.
Prostě žabotlamy potagované podpisy, vše celkově dorasené, hlavně ve zvýšených horních oddílech. Kraken je vrakoid první kategorie, včera jsem cestoval "z kapacitních důvodů"na chodbičče a jaksi jsem zaregistroval, že vedle obličeje mám "ze zdi" trčící střepy z rozkřáplého překrytí tlačítka nouzového otevření dveří. Bzučák avízující zavření dveří vydává neskutečně ohlušující tón (asi aby byl z chodičky v odddíle slyšet) a v jedné zastávce cestující nepřemohli dveře. Tak šli celým oddílem k druhým, tam také neuspěli,mezitím u těch prvních je přemohli zvenku a tak se všichni uvnitř vlaku zase hezky vrátili a vystoupili na namrzlý peron... Ale oni jsou už všichni zocelení ze dveří pater Bmto.
Vše dokouzleno zážitkem z ranní cesty, kdy "pro závadu na lokomotivě" měly rozhozené oběhy od 6.00 do cca 15.00 hodin. (já jel ráno mých obvyklých 35 minut s +25 min.)
Více tento off topic rozvádět asi nebudem :twisted: :oops: dráhu mám moc rád, ale nemuseli by na lidi takhle s-át. Už i já se přestávám divit těm, kteří ráno raději sednou do auta.
Nebo do autobusu... :wink:
Naposledy upravil(a) Teepee dne stř led 09, 2008 09:26, celkem upraveno 1 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak to mi nedá abych nereagoval a trochu popsal současnou situaci na trati Praha-Děčín (budu psát pouze o osobních vlacích)
Ke konci minulého roku slibovalo vedení ČD úpravu provozu v úseku Kralupy n.Vlt. - Ústí n.L. a to tak, že každý druhý spoj bude jezdit v kuse bez přesedání v Roudnici n.L. a že tyto spoje bude obsluhovat souprava 471 City Elefent a ostatní spoje zůstanou s přestupem s tím že v trase Kralupy-Roudnice bude jezdit žabotlam a Roudnice-Ústí n.L. bude jezdit panťák 460 - tyto soupravy doposud zajišťovaly veškerou osobní dopravu v úseku Roudnice n.L. - Ústí n.L.
Ale sliby chyby -
Ten každý druhý - nepřestupovací - spoj zajišťují žabotlamy ! A každý druhý spoj Lovosice- Ústí n.L. jezdí MOTORÁK 810 !!!! To je teda něco - on se udělá koridor za Bůh ví kolik miliard, aby tu mohli jezdit moderní a rychlé vlaky a mohla se zkrátit doba jízdy a zatím se doba jízdy prodlužuje ! Dosud tuto trasu jezdila souprava 460 za 20 minut, kvůli používání motoráků se doba v jízním řádu natáhla na 25 minut ale skutečná doba je stejně delší, protože i když ten motorák jede na doraz a na hranici svého rozpadnutí tak to za 25 minut nestihne.
Toť obrázek dnešních Českých drah :roll:
A to bych ještě podotknul, že ten motorák jezdí pouze s jedním vagónkem tak že už z Lovosic je slušně nacpaný, potom následuje zastávka Lovosice - město odtud jede už vyloženě nacpaný k prasknutí a v ostatních zastávkách až do Ústí n.L. už mají cestující skutečně velký problém se do vozu vecpat.
Tak nevím jestli je to ten pravý způsob jak nalákat cestující aby jezdili vlakem, takto totiž přijdou i o těch pár poblouzněných jedinců co dosud trpělivě snáší útrapy cestování vlakem společnosti České dráhy :?
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Teepee, ono zdražení....jak kde, jak komu....já na svej trati jezdim za levnějš ;)
Michal Pokorný píše:.... MOTORÁK 810 !!!! . :?
Myslíš osumsetdesítku? :P
Nj, ono je to s nasazováním souprav těžký...... Lidi, který plně obsadí soupravu 810 + 010, takže se nadává, že nejede nic kapacitnějšího, v normálnější soupravě typu lokomotiva + 4x B (nebo jinej vůz pro cca 88 sedících, třeba Bdt, Bp...) obsadí jeden vůz..... Takže rozstrkanost po dvaceti (často i míň) lidech na vagon se nevyplácí. Zkrátit soupravu na dva vozy je sice lepší, ale bohužel furt moc a eště ke všemu komické. Motor vyjde mnohem levnějš a líp, lokomotiva na takovým výkonu je strašně nevyužitá a drahá. Stejně tak elektrický jednotky, lepší než klasická souprava, ale naše dráhy žádnou lehkou nemají. Použití elektrických jednotek v příměstské dopravě je jediné správné, protože dokážou zajistit požadavky jako je rychlý obrat, široký dveře, relativně dost míst, rychlý rozjezdy a brždění..... Nic takovýho klasická souprava neposkytne. To, že el. jednotek je nedostatek a eště ke všemu většina je 450/451, je problém jiný. Jsou to stroje staré a hodně vytížené, proto je jejich údržba dost náročná a čas neni.

Oběhy vozidel jsou taky těžký vymyslet. Když něco klekne, tak se to neobjede ostatníma spojema a narychlo nenahradí něčim jiným. Musí přijet záloha, odtahnout spadlou mašinu, která samozřejmě bude chybět na svým oběhu. Taková díra se musí zaplácnout dalším strojem, a teď už je jen na počtu záloh a jak šikovně se to vymyslí.... Navíc pokud už k maléru došlo třeba na sousední trati, je to problém, když všechno jezdí a něco dalšího ject musí.
To máte jako s tim pendolínem: ČD mají 7, provozní potřeba činila 6 (loňské GVD, nevim jak letos, ale asi to bude stejný), 1 záloha. Ale nadešel čas na vyvazovací opravy. Jedna taková na jedné soupravě trvá docela dlouho, nevim, měsíc, dva, tak ňák. Jedna prošla vývazem, druhá, a když to podstupovala třetí, tak došlo k tej nehodě. Navíc to byla jedna z těch, co měly vývaz za sebou, a protože se jedná o opravu podvozků, vlastně to bylo k ničemu. Bum a najednou - jeden pinďa na vývazu, druhej nepojízdnej... A rázem jedna souprava chybí a je třeba jí nahradit klasickou....

Ono je to všechno kraj od kraje... Kolem Klatov si na nic nemůžu stěžovat, maximálně na nasazení 810tek, ale to už je sport. Zpoždění zřídka, kultura cestování akceptovatelná, topí se. Jenom ať už je proboha jaro, nedělní rychlík, kterým jezdim na intr, jede od Rudy a je tak nacpanej lyžařema, že je skoro problém si sednout. Ale kdyby se aspoň chovali jako lidi! Si asi myslí, že když jedou z lyží, tak se můžou rozvalovat všude, zapařený fusekle strkají na sedadla.... Prostě v tutom ohledu mě fakt štvou. A takovej krásnej spoj to bejvá mimo zimu


Vážení zelení mužíčci, až si tutoho všimnete, dejte to prosím do vlakového tématu. Díky, Láďa ;)

[ Komentář přidal: Hurikán: út leden 08, 2008 21:42 ]
Přesunuto. Tady nás někdo zkouší a myslí si, že nemáme co na práci! :D

No dobře, já už na vás se... ehm kašlu..... Pro dobrotu na žebrotu... :mrgreen: :P
Naposledy upravil(a) Laďuša dne stř led 09, 2008 16:10, celkem upraveno 1 x.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Já nevím, mě to prostě přijde dosti ostudné, když po elektrické trati jezdí motorák, když ještě po vedlejší koleji proti němu frčí sem tam nějaké to EC a německé rychlíky.
Nehledě na to, že ten motorák je permanentně zpožděný, protože prostě nestíhá.
Já jen čekám kdy vyrazí s párou.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Michal Pokorný píše:Já jen čekám kdy vyrazí s párou.
A víš, že by to byl dobrý marketingový tah. :) Určitě by to přilákalo na železnici víc lidí. Přeci jenom je to naprosto jiná poezie jízdy. Protože zblízka vidíš, že ta masa železa dýchá a žije svým vlastním životem.

Jinak souhlasím s tím, že provoz motoráků na takovéto trati nevypadá a ani není moc dobrý. Je to skutečně nouzové řešení. Jsem zvědav, jestli se do vedení drah někdy dostane člověk, který věci rozumí a povede dráhy správným směrem.
Hlavní ale je nepoměr investic do železnic a silnic. Dráhy si musí samy platit i údržbu tratí, kdežto automobiloví dopravci jen jezdí a opotřebovávají silnice, aniž za to něco platí. Silniční daň a poplatky za silnice naprosto neodpovídají skutečným nákladům. Takže zisk jde do kapes dopravců. :?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hurikán píše:... Jsem zvědav, jestli se do vedení drah někdy dostane člověk, který věci rozumí a povede dráhy správným směrem.
:lol: Slyšel jsem hlášku, že komunisti to vedli 40 let do pr..le a ti noví, že hledají zkratku. :lol:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Předpokládám, že příspěvek co jsem tu psal nikdo nestihl přečíst - tak ho asi napíšu znova. To je tak když člověk dělá tisíc věcí najednou a smaže něco jiného než chtěl :roll:

[ Komentář přidal: Hurikán: út leden 08, 2008 23:42 ]
Bohužel, takhle to už někdy chodí.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

já se vám divím..nechápu proč si furt na něco stěžujete :dontknow: ..tohle slyším deně v práci..zase to nejelo na čas zase to má sekyru..zase je ve voze bordel...vždy říkám jedno..nikdo vás nenutí jezděte taxíkem nebo chodtě pěšky dříve lidi běžně přestupovali a někdy čekali na spoje až hodinu..pamatuju se když sem jezdil do čech s babi přestupovalo se dvakrát v Kolíně a ve Velkým Oseku a nikdo si nestěžoval a neplakal....ne,ale teď vážně....on si musí hlavně člověk uvědomit,že vypravení jakékoliv vlakové soupravy něco stojí. Dám tu jeden malej příklad...jednou jsem se bavil s jedním fírou v Brně na hlavasu,kolik si tak veme "Brejlovec" 753...chvilu popřemýšlel a říká no jedu taď do jihlavy a zpět na Brno to máme cca. 200km no tak počítej tak 500L nafty...jako prvně jsem se zděsil,ale pak když si člověk uvědomí že až do jihlavy je to do kopce a musí se krmit 12válců no řekl bych normál...spíš se se pozastavil nad jinou věcí ...říkám si 500L..vlak tahne 6 vagonů a v každým sedí tak 3-4lidi...cesta do jihlavy stála 120kč...takže cestující nevydělali ani na naftu....dnes logicky do jihlavy brno vypravuje 850 s vlekem což bohatě stačí na pokrytí poptávky cestujících...že jsou tyto soupravy pro některé cestující nepohodlné to je už druhá věc,..všechny tyto stroje už přesluhují a jen díky šikovnosti českého člověka stále fungují..hold nechalo se krachnout ČKD tak teď máme smůlu...
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

tohle je lepší téma.....dneska jsem si k domečku kde bydlím dotlačil nejdůležitější vagon na kolejišti :lol: :lol:
Přílohy
a.JPG
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Laďuša píše:Motor vyjde mnohem levnějš a líp, lokomotiva na takovým výkonu je strašně nevyužitá a drahá.
Chápu to v případě 810 vs. 749, 754 apod., ale Michal P. mluvil o elektrizované trati.
A tak přemýšlím, jestli je energeticky, lidsky a amortizačně nákladnější honit po trati místo 810 klasickou elektrickou lokomotivu. Pořád mě to svádí k tomu, že počet lidí na obsluze je stejný, elektřiny sežere jen tolik, kolik potřebuje, jedině snad, že je to dražší mašina a je to tím pádem dražší na amortizaci a v případě nehody. Údržba vagonů 010 a klasických je zásadně rozdílná?
Prostě bych rád rozvedl to, jestli je tak výrazně dražší nasadit klasickou soupravu s elektrickou lokomotivou místo 810+010.
Laďuša píše:Použití elektrických jednotek v příměstské dopravě je jediné správné, protože dokážou zajistit požadavky jako je rychlý obrat, široký dveře, relativně dost míst, rychlý rozjezdy a brždění..... Nic takovýho klasická souprava neposkytne. To, že el. jednotek je nedostatek a eště ke všemu většina je 450/451, je problém jiný. Jsou to stroje staré a hodně vytížené, proto je jejich údržba dost náročná a čas neni.
A těch 35 CityElefantů je kde? Tak ať koupí další. Já vím, třeba peníze. A rázem bysme mohli být v politice, mohli bysme propírat že dráhy mají špatné lobby. Protože je jasné že z jízdného si na zakoupení 471 prostě nenašetří.
Mj. Není od věci, přečíst si toto: http://www.zelpage.cz/clanky/cim-se-sve ... zskem-esku s tím, že já denně využívám S7.
Laďuša píše:Oběhy vozidel jsou taky těžký vymyslet.
Že by na hlavní přístupové trati ze západních Čech ku Praze měl být rozházen provoz skoro po celý den kvůli jednomu kleklému panťáku? To mi nepřijde správné.
Michal Pokorný píše:Já jen čekám kdy vyrazí s párou.
Hurikán píše:A víš, že by to byl dobrý marketingový tah. :) Určitě by to přilákalo na železnici víc lidí.
Občas navštívím akci s 498.022 a už to není co to bývalo, u mašiny ve stanici postává pár lidí, a vlak na pohled poloprázdný. Dřív se mašina nedala ani vyfotit, nebo se k ní procpat, a zásadně jsme s ní nejezdili, protože se do vlaku nešlo vejít.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Teepee píše:Laďuša napsal:
Motor vyjde mnohem levnějš a líp, lokomotiva na takovým výkonu je strašně nevyužitá a drahá.

Chápu to v případě 810 vs. 749, 754 apod., ale Michal P. mluvil o elektrizované trati.
No, právě , kdyby jen nějaká obyčejná el. trať, ale koridor, který byl před pár lety zrekonstruován takovým způsobem, že byl v podstatě nově postaven, kompletní rekonstrukce náspu a všech mostů, přejezdů atd. + kompletní výměna svršku - koleje, pražce + jiné naklopení zatáček kompletní výměna el. vedení + rekonstrukce nosných podpěr, a zpevnění skály v celém úseku vedle kterého trať prochází. A abych nezapoměl také v celé délce trati Děčín-Praha vybudované nové protihlukové bariéry a ve VŠECH domech v blízkosti trati vyměněna okna za plastová hlukově izolační - což je třeba v případě obce Hrobce v podstatě celá vesnice.
A teď tam bloumá motorák 810 - jel jsem tam s ním dvakrát a je to skutečně nevšední zážitek, když kolem vás profrčí EC tak máte pocit, že to ten motoráček shodí z kolejí a v zatáčkách máte pocit , že se převrátí. Měl jsem tedy to štěstí, že jsem jel ze stanice Lovosice a tudíž jsem ukořistil místo k sezení, cestující nastupující v zastávce Lovosice-město už to mají na stojáka téměř jisté a v ostatních zastávkách a stanicích (Malé Žernoseky, Litochovice, Prackovice nad Labem, Dolní Zálezly) se buď to nějak vecpou dovnitř, nebo pak mají ještě možnost sednout na nárazník, nebo počkat na další spoj a nebo jet AUTOBUSEM ! (copak si asi vyberou?)
To už je skutečně důstojnější na této trati provoz žabotlamu, i když je to taky slušný muzejní exponát. Jen by mě zajímalo kde jsou čtyři soupravy jednotek 460, které tu dosud zajišťovaly osobní dopravu a byly ve velice slušném stavu jak technicky tak co se interiéru týče. Jen jedna souprava byla trochu poruchovější, protože ji kdysi vyhořela jedna pohonná jednotka a byla nahrazena jinou , již jednou vyřazenou. Ale jinak sloužili naprosto bez problémů a teď jsou místo nich bývalé pražské rozhrkané počmárané žabotlamy smrdící jak veřejné WC a motoráky 810 ze zrušené trati Lovosice - Most
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Takže na citace kašlu, tuto by bylo moc, budu teda reagovat přibližně plus mínus postupně na Vás od svojeho posledního příspěvku ;)

Hurikán: No nevim, nasazení parních lokomotiv by možná zezačátku bylo atraktivní, ale ne nadlouho.... Navíc taky nejsou levný, vemte v potaz, že se prostě nedají jen tak vypnout a před výkonem nahodit.... Velký zlevnění by to nebylo, plus topič :roll: ... Za chvíli by lidi zase nadávali víc než předtim, nehledě na požáry obilí, kouř, saze na sedadlech, v očích, nižší výkony, pomalejší rozjezdy, nutnost dovozu strojů nejspíš z Číny....
Samozřejmě provoz motorů s vmax 80 na koridoru pro 120 (nedej bože 140/160) odsuzuju i přes nižší náklady, páč to vlastně stejně prodělává kvůli delší době ucpání vlaku, kdy by i prázdná souprava jakéhosi Vn vlaku mohla 120km/h využít, zatímco čeká...

Tomáš: Tak s Tebou naprosto souhlasim. Na mojí praxi v depu jsme taky narazili na otázku spotřeby Brejlovců, už jsem to sice zapomněl, ale ve stovkach litrů to bylo, považte trať KT - Ž. Ruda je dost do kopce. Logicky nasadit radši motory, protože obsazenost vlaků na Rudu je velká v zimě (tam ráno na lyže a večer zpáty, nadával jsem už na to v předchozím příspěvku :P ) a v létě v sezoně, ale to neni až tak horký. Naopak v zimě jsou motoráky nahrazený soupravou, neřikam klasickou, protože třeba Tranzistor 742 + 5x Bix 020 moc klasika neni :D

No, já mam sice menší takovej vagon, ale zato Plzeň :P :finga:

TeepeeRozdíl v cenach tam je. Rozhodně jakýkoliv motor vyjde levnějš než jakákoliv klasická souprava. Nedávno jsem o tutej problematice čet v Železničním magazínu, ba dokonce i provoz motorové trakce pod trolejí vyjde levnějš než elektrika. Teda nohu do ledu bych za to nedal, nepamatuju si všechno, ale já se to snad i pokusim najít. Bohužel býval to hodně obsáhlý článek (tak 5 - 6 stran a vycházelo to v asi pěti číslech), takže než to zas najdu a nastuduju..... Přesto noční nasazení Quatter 842 (velkej motor) na trati PM - KT nebude z rozmaru, ale prostě proto, že motorák s vlečňákem vyjde levnějš než elektrická mašina i třeba jenom se dvěma vozama... Údržba malých Bixů 010 bude rozhodně míň nákladná než klasickej vůz Y, už jenom proto, že má míň náprav, je kratší, nemá průběžné el. topení,.. Ale v praxi jsem zažil jenom údržbu 010, nevim, co všechno jinak se běžně udržuje na velkých. Minimálně už jenom 2 záchody je opruz :)
Dislokaci těch 35 elefantů neznam, vim jenom, že to jezdí někde kolem Prahy a tušim od loňska i na Ostravsku. Jejich počet je nedostatečnej, ale pořád se vyrábí. Dráhy jich každej rok pár přikoupí. Ale vzhledem k penězům jejich konečej stav určitě potřebu pořád nepokryje :?
Tak jasný, že pokud výpadek jednoho vozidla naruší provoz na hlavní trati na dlouho, něco bude špatně. Jde o to, co nebo kdo to způsobilo.
Nevim, možná v Praze nebo na posázavským pacifiku už jsou ty lidi nostalgickýma jízdama tak přeplácaný, že je to nebaví. Na západě Čech prostě tuto fotit problém je a vlaky plný, ba někdy až přeplněný jsou.
Nevim kde, někde jsem se kdysi došet nebo doslech, ža aby vlak neprodělával, měl by bejt obsazenej aspoň z půlky přes půl cesty. Takový vlaky existujou, ale mááálokdy. Je-li vlak nacpanej, tak to jsou tak většinou mezinárodní EC a podobně, nebo vlaky po konci školy či pracovní doby. Tam ale stejně skoro všichní vystoupí po pár zastávkach a na konečnou to dojíždí skoro prázdný. Třeba na klatovský trati většina lidí ze skoro plnýho vlaku, kde se třeba i stojí, vystoupí v Dobřanech (asi 15km, po Přešticích (asi 25 km) skoro prázdno, po Švihově už kolikrát v oddílu velkoprostorovýho vozu sedim sám..... Do KT, což je 48km dojede hodně málo lidí.... Ranní vlak je opačně, ale víc obsazenej, bo tim jedou všichní, zpátky se to dělí od dvou do pěti ...A vemte si, že napůl obsazenej vlak je na každej čtyřce aspoň 2 lidi......to neni moc vidět a už vůbec ne na půl trati.... S výjimkou těch EC, ty jsou dost vytížený a osumsetdesítek :P , ale ty jsou málo kapacitní...

Michal Pokorný Ono tej trati provoz malých motorů nijak neuškodí, vem si, že tam taky valí těžký náklady. Pokud máš pocit, že v zatáčce se převrhneš, nebude to těma motorama, ale spíš pomalou jízdou či stáním v zastávce. On ten náklon kolejí musí bejt vymyšlen ňák do středu, aby to ustály vlaky vmax trati, i třeba právě těžký náklady.
Pokud ovšem jsou tyhle motory takhle přetížený, neni to vymyšlený správně. Ovšem ten žabotlam právě třeba zajišťuje zrovna spoj na jiné trati, kde by malej motor byl eště víc přeplněnej. Počet vozidel není konečný...

Koko Loko Bohužel, je to tak.... Ovšem z pohledu lidí do toho nevidících se to tak jeví mnohem víc :mrgreen:

]Boha jeho, už končim, píšu to třičtvrtě hodiny...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Michal Pokorný Ono tej trati provoz malých motorů nijak neuškodí, vem si, že tam taky valí těžký náklady. Pokud máš pocit, že v zatáčce se převrhneš, nebude to těma motorama, ale spíš pomalou jízdou či stáním v zastávce. On ten náklon kolejí musí bejt vymyšlen ňák do středu, aby to ustály vlaky vmax trati, i třeba právě těžký náklady.
Pokud ovšem jsou tyhle motory takhle přetížený, neni to vymyšlený správně. Ovšem ten žabotlam právě třeba zajišťuje zrovna spoj na jiné trati, kde by malej motor byl eště víc přeplněnej. Počet vozidel není konečný...
Ono je to tak, že místo čtyř souprav 460 jsou teď jen dvě soupravy žabotlamů, které se samozřejmě nestihnou vystřídat, tudíž mezi nima musí jezdit motoráky. Protože podle nového jízdního řádu jede osobák přesně každou hodinu tak to vychází že se pravidelně střídá žabotlam a 810.
Což je bohužel dost nešťastné řešení. On by ten motorák třeba i stačil ale třeba v dopoledne - poledne a potom večer-noc. Ale rozhodně ne v 7 hod. ráno !!! Ale má to jednu výhodu nechodí průvodčí - za prvé by asi sotva prošel a za druhé by ho lidi vzteky umlátili :P
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

TADY NĚCO MÁLO FOTEK ZE STAVBY

http://tauvec.rajce.idnes.cz/KOLEJISTE/
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4269
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Potřeboval bych poradit. Chápu že stavba kolejiště na holé desce je o vynalézavosti a myšlení a spoustě drobných útržků toho, co kdo vypustí ze své "kuchyně". ALE. Není nějaká literatura, kde by hodně z těch zkušeností rad a tipů bylo už podchycených?
Prostě chci se dozvědět o technikách stavby kolejiště.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“