Stránka 15 z 109
Napsal: stř lis 02, 2005 11:13
od Flipper Tom
Flipper Tom píše:tavri: že by byla 211x oproti samaře tak jiná ? nebo máš 16v ?
mě stál rozvoďák asi 250 a kladka (italska) taky
a s tím doma rozvoďákem bacha - my jsme ho teď na samaře měnili s kámošem kterej víceméně spraví všechno a zplakali jsme nad výdělkem (no my jsme dělali celej motor teda) a furt nám to nejde seřídit a jede to nějak přichcíple
jenom dodatek - samara v tom byla nevině, byla to naše blbost, nějak jsme zapoměli zapojit podtlak do posilovače.... (viz zkušenosti se servisy)
Návod na palubní počítač
Napsal: čtv lis 03, 2005 21:44
od Jan Vašák
Návod si múžete stáhnout zde:
http://sweb.cz/vasak.jv/navod_amk211000.zip
Ještě pořád nevím, co s těmi mlhovkami. Údajnou přípravu pro mlhovky Hella jsem nepochopil, protože pro uchycení mlhovek nejsou připravené žádné otvory. Takže jak jste to řešili? Lze to bez vrtání do auta?
Skalouši, firma od které jsem bral PP je TREZAM s.r.o. , sídlí v Martine a odkaz na ni je na
http://slovlada.sk/?menuID=s-0&catID=id03&pageID=mt
Zavolej, možná se domluvíš
Čau
Napsal: pát lis 04, 2005 07:20
od Skalouš
J.V: Děkuji.
Jinak musím pochválit CS auto a servis na Mělníce, za to jak funguje.
Kolega si koupil lehce ojeté tříleté Mondeo (pocitvých 80tkm - po prvním majiteli přes autorizovaný servis). Teď se mu rozsypalo cosi na motoru a auto nejede. Už stojí 14 dní v autorizovaném servisu Ford. Počítač nehlásí žádnou závadu a tak oni namátkou vyndávají součástky a posílají je někam do německé centrály na kontrolu, aby se jim vracely, že jsou v pořádku.
Výsledkem je, že auto stále nejede.
Tak jsem se mu zasmál, ať si příště koupí radši Ladu.
Mě ta popelnice stála pro poruchu maximálně dva nebo tři dny a to bylo proto, že se mi vysypala o víkendu....
Tedy přestávám nadávat na Ladaservis. Mělník je výrazně blíž než německá Ford centrála....
Napsal: pát lis 04, 2005 08:21
od tavri
No jo, ale co my, z pohraničí...
Naštěstí moje Lada zatím nevykazuje žádné závady, vyžadující odborný zásah v Mělníku. 140 km jet do servisu se mi zdá dost úchylný.
Nezbývá doufat, než že to Ivani charašo sestrojíli.
Napsal: pát lis 04, 2005 08:39
od Skalouš
Pořád na tom seš maximálně stejně blbě jako kolega s Fordkou.
Horší to rozhodně není ani u tebe, neb servis Lada v pohraničí je vybaven minimálně stejně dobře (blbě) jako Fordka v Praze.
Napsal: pát lis 04, 2005 08:53
od Jiri
Skalousi.. posrat se muze cokoliv....a vymena tesneni pod halvou a ventilu a prubezne trvala 10 pracovnich dni.. zadna zaludnost v tom nebyla
Napsal: pát lis 04, 2005 08:58
od Jiri
Jan Vasak : samozrejme ze vrtat! jinak to snad ani nejde.. mozna jeste tak nytovat:-)) ne vazne nevim v cem je problem... udelat 2 diry do plechu miste kde to neni videt?
Priprava dle vyrobce spociva v tom, ze je tam otvor se zaslepkou do ktereho se ty mlhovky daji:-)) a otvor ma tak genialni rozmery ze se tam vetsina mlhovek obdelnikoveho tvaru vejde a jeste okolo zbyde dost mista (az moc)
Napsal: pát lis 04, 2005 09:02
od Skalouš
Jiří: Nekaž mi mojí škodolibou radost.
))))
Napsal: pát lis 04, 2005 09:10
od Jiri
Skalousi.... taky znam cloveka kterymu se u octavky TDi pretrhl rozvodak... v zaruce - zdejsi servis vyjmul motor dal ho do bedny a poslal do Nemecka i s ridici jednotkou. Po mesici presne mel Octavku s novym motorem- servis cekal na analyzu jestli je to opravdu vada materialu a jestli nahodou za to nemuze uzivatel:-)))
Napsal: pát lis 04, 2005 09:19
od Skalouš
U te Fordky to bude asi podobny problem....
Napsal: úte lis 08, 2005 09:10
od tavri
Hodiny po pár dnech v autě stále šlapou
takže to bylo v elektronice, vysušeným kondíkem a hlavně diodou.
Re: brzdy
Napsal: stř lis 09, 2005 11:24
od martina
Jiri píše:Martino, pochlub se copak bylo tem brzdam?.... (to vis ta zvedavost...
)
nějak nestíhám,
problém byl pravděpodobně v tom brzdovém hlavním válci, ale měnili prej i posilovač - no, aby se v tom prase vyznalo, takže vím prdlajs a jen můžu doufat, že se to nestane znovu
m.
Napsal: stř lis 09, 2005 11:41
od Jiri
brzdy jsou brzdy .. na nich nema cenu setrit a ocekavat ze to snad vydrzi..... drzim palce
lada je proste takovy divny auto.. vse vypada robustne a bytelne ale tolerance dilu a zpusob montaze (poskladani) dokaze cloveka prekvapit. Propracovani reseni do detailu tu chybi ale prece to funguje
Napsal: stř lis 09, 2005 14:11
od martina
Jiri píše:brzdy jsou brzdy .. na nich nema cenu setrit a ocekavat ze to snad vydrzi..... drzim palce
lada je proste takovy divny auto.. vse vypada robustne a bytelne ale tolerance dilu a zpusob montaze (poskladani) dokaze cloveka prekvapit. Propracovani reseni do detailu tu chybi ale prece to funguje
naštěstí je auto furt v záruce, takže by mě netrápilo ani kdyby vyměnili celou brzdovou soustavu včetně pedálu
nojo, ale aspoň se s tím autem člověk nenudí no a pravda je, že většinu času to funguje.
mimochodem - už jsem vytvořila teorii, jak je možný, že nám odešlo sthování u třech okýnek - asi zaučovali nového ivana a na jednom mu to ukázal někdo zkušenější, tak to se snad povedlo, ty ostatní dělal už on a nějak netrefil tu přesnou tolefanci dojezdu, tak se to halt ohlouzdalo
m.
Napsal: stř lis 09, 2005 20:53
od Jiri
Martino ty mas u stahovani okynek dojezdove vypinace??.... u me je to prepinaci tlacitko nahoru a dolu..jak dlouho to drzis tak dlouho tece proud do motoru .. kdyz uz se okno nehybe tak clovek pusti talcitko..