Stránka 14 z 19
Napsal: ned črc 05, 2009 17:57
od Cory
Som rad, ze sa to nakoniec podarilo ozivit
Napsal: ned črc 05, 2009 20:50
od Maniac
Cory píše:Som rad, ze sa to nakoniec podarilo ozivit
Jj a já ti děkuju za plno rad
A díky kluci za chvlu moc mě to potěšilo:)
Napsal: pon črc 06, 2009 17:22
od Feiky
Tohle auto musí každýmu kdo do aut dělá pořádně zamotat hlavu a zacloumat srdíčkem...Není to jen tak náké bezduché upravování aut...Člověk má pocit že ho tak vyrobili a při tom si říká že to není ani možné...Fakt moc krásný a pro mě jedno z nej aut tady...
Napsal: úte črc 07, 2009 07:43
od Maniac
Potřebuju help. Nevím čím to může být ,ale při zvýšení otáček motor začne klepat , ale tak nějak divně , jinak na volnoběh je to tiché
Napsal: úte črc 07, 2009 07:54
od Majo
klepat - zvonit? Nemas privelky predstih?
Napsal: úte črc 07, 2009 07:57
od Maniac
Majo píše:klepat - zvonit? Nemas privelky predstih?
Jako když tam něco mlatí, jinak s rozdělovačem sem pootáčel všemi směry a pořád to samé
Napsal: úte črc 07, 2009 08:37
od Saša
Koukni hlavně na tlak oleje a skus sundat na skoušku klíňák . Odpovídá frekvence klepání otáčkám kliky nebo vačky ?
Napsal: úte črc 07, 2009 08:43
od Maniac
Saša píše:Koukni hlavně na tlak oleje a skus sundat na skoušku klíňák . Odpovídá frekvence klepání otáčkám kliky nebo vačky ?
Tlak oleje je fajn,jinak to začíná klepat asik (zhruba,není to přesné od 2000) a frekvence klepání se zvyšuje s otáčky.
Napsal: úte črc 07, 2009 08:48
od Saša
Maniac píše:a frekvence klepání se zvyšuje s otáčky
To je samozřejmně jasné , ale jde o to že vačka (ky) se točí o polovinu pomaleji proti klice . Tím zjistíš jestli je problém dole nebo nahoře . Má to hydrostavy ?
Napsal: úte črc 07, 2009 08:51
od Maniac
Saša píše:Maniac píše:a frekvence klepání se zvyšuje s otáčky
To je samozřejmně jasné , ale jde o to že vačka (ky) se točí o polovinu pomaleji proti klice . Tím zjistíš jestli je problém dole nebo nahoře . Má to hydrostavy ?
Nene normální vůle se sřizuje pomocí podložek(penízky)
jinak foto rozloženyho motoru by mělo být na mých stránkách, sem stím šrotem fakt bezrdnej. zrovna když to dodělám. Jinak je možny že by to mohla dělat klika?
Napsal: úte črc 07, 2009 19:35
od dusin
Klika to klidně dělat může,taky to může bejt klidně jenom chudá směs,i když u obyčejnýho motoru.....taky vodní pumpa,altík.......možností je hodně.
Napsal: úte črc 07, 2009 19:49
od Maniac
Tak zjištěno, jde to halvy asik jak je to nové tak si to musí sednout, ještě něco najezdím a nechám pak seřídit vůle. Jinak kluci děkuju všem
Napsal: úte pro 22, 2009 13:29
od Maniac
Tak konečně když začali svátky a dovolená , tak má možnost se pustit do věci o ktaré sem si myslel že je už na dobro nerealizovatelná. Po večer ,při nekonečném hledání zahraničních serverů se mi podařilo náhle sehnat kompletní knihu o mojí vstřikovací jednotce a zapalovaní .
Takže mi když sem konečně věděl jaký drát kam vede mohl sem začít piplavou práci a zapojovat jeden drát vedle druhého a nastudovat funkci jednotlivých součástí.
Ještě mě čeká přestavba převodovky kde musím zavést čidlo k setrvačníku(drobnost) A přehodit hřídel s 19 zuby čím díky Atexovi za hřídel, dále kompletní vyčistění a zapojení a další..
Napsal: úte pro 22, 2009 23:28
od Marosqo
byl použit setrvačník s lady a převrtány otvory M10 šroubů na M12. Originál nemohl být zachován z důvodu menší příruby u Lada převodovky.Akej priruby ?My sme dali predny stit z fiatackej prevodovky na lada skrinu a sadlo to ako rit na serbel
Len pre porovnanie ,tvoja cukornicka a nas hnoj
Napsal: stř pro 23, 2009 16:23
od Feiky
Chlape ty jsi kouzelník... Fakt hromada tuningových společností jsou oproti tobě břídilové... Pak se musíš pochlubit jak to jede a třebas se i někde sjedem (mám ted Alfu 75, tak můžem zkusit jak co jede, jen ji musím trocha doladit...)