Turbo Lada Revolution

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

no som drzy :) ale nemyslim to v zlom ja vas tu vsetkych lubim :oops:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pozn. moderátora: Už toho mám dost! Každé další napadení TŽ a jeho turba bude "oceněno" bludmanem No. 6 !!! L.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

A aspoň Čmela napadat můžem? :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Miči

Příspěvek od Miči »

no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...

Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Miči píše:no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...

Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Miči

Příspěvek od Miči »

to rosta: hergot takhle jsem to nemyslel...
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Miči píše:to rosta: hergot takhle jsem to nemyslel...
ale to co jsi řekl o turbožigiho autě je čistá pravda-ono to není tak jednoduchý jak si někdo myslí -napasovat turbo dát pár hadiček a už hurá na sprint :lol:
Miči

Příspěvek od Miči »

to rosta: no ja si to jeste pred rokem myslel, ze se kouknu pod kapotu soutěžní žigule a s kámošema, že to stlučem dohromady na dílně taky.. nejhorší je, že výkon to dá, ale vyladit to, aby to dávalo výkon pořád to už je na mašli...
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Měl ses zeptat doktora Marka.
Miči

Příspěvek od Miči »

to Pája: jenže já Marka minulý prázky ještě neznal...
Turbo Žigi
Příspěvky: 171
Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turbo Žigi »

Mám pár novinek od srazu :
- zadní nárazník už je hotový http://club.autofun.cz/Turbo-zigi/lada-21074.html (komu se autíčko to líbí tak mě může podpořit v diváckém hlasování tuning cupu)
- byly zprovozněny obě vstřikovací trysky (příští týden se chystám na finální doladění ECU)
- v pátek proběhlo focení do časopisu Autosport a tuning
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

parada .. nevim co k tomu dodat :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Hanz
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

Atex píše:parada .. nevim co k tomu dodat :-)
hlas v hlasovani :lol:
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Hlasoval som aj ked sa mi to auto co sa tyka vzhladu strasne nepaci ,ale co je podkapotov po vyladeni bude raketa :wink:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Vzhledove se mi auto nelibi ani trochu.Motoricky je to uzasny.Kdybych to delal ja,tak bych to nechal uplne do serie a udelal bych z toho nenapadneho zabijaka.Jenom kola,podvozek a ten motor co mas ty.Tohle je moc velke lakadlo.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“