Turbo Lada Revolution
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...
Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
Miči píše:no jo, když už se tu bavíme o ladění motoru: před rokem, resp. minulý prázky jsme se snažili postavit motor, kterej by nám dal trochu výkon...mno překopali jsme 1,6v 2106kastli, protože v Třebíči jezdila závodní žiga (Marek možná tuší o čem mluvím: bílá 01 koupená asi před 10-ti lety jako bouračka na horácké rally), tam jsme se inspirovali, ale nikdy se nám nepovedl posadit žádnej karb tak, aby to chodilo při tom to mělo všechny úpravy, který tady na fóru děláte, stálo to šílený prachy a nakonec to stejně trhl borec s E30... to auto prostě šlo jako drak od 4500ot do 5600ot v jinejch otáčkách se to prostě furt jenom dusilo, a to nemluvýím o tom, že vyrovnanej volnoběh byl až od 2100ot, což byla katastrofa. Asi nejzoufalejší pokus bylo posazení dvou karbeců na motor -> za pomocí rozřezaného dvojího sacího potrubí a hromady kamnářský směsi a dalších s prominutím sraček. NEPODAŘILO se to odladit a nakonec, protože jsme zadní stabilizátor podle Mysa naohýbali z hlazenky, nestihli jsme dodělat zadek auta se to bouralo při tom posledním závodě. Nebyl výkon na plynulé smykování v zatáčkách a při jednom zadušení auto vylítlo z levý zatáčky do pole, kde most přední nápravy dostal pekelnou ranu od pořádnýho šutru a od mostu to dostala přes vanu klika. Jenom proto, že jsme nevěděli co s tím odešel motor složenej z novejch dílů a perfektní jednotlivý kraviny v motoru. Je fakt, že to něco málo co z toho zbylo se chystám použít na svou 2105, ale ta zase nepojede...
Proto si myslím, že odladit takový dítě jako má TŽ v autě je umělecký dílo, spíš by mě zajímalo jak vyřešil dvojitej spi vstřik, myslím kde a jak přehrál mapy v ŘJ, to mě přijde děsně zajímavý. Protože narozdíl od většiny, ne-li všech z nás TŽ nestaví motor s karbem, navíc s karbem máme v domácích podmínkách minimální šance na úspěch, protože sotva změříme co se v tom děje s jakejma tryskama....to mě sere nejvíc, že nefunguje takový to: tak když tam dám větší trysku tak to pojede...leda hovno, jenom se objeví díra v plynu a začne to žrát...ve finále nám stopky jenom řeknou, že je to o vteřinu horší než série.
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Mám pár novinek od srazu :
- zadní nárazník už je hotový http://club.autofun.cz/Turbo-zigi/lada-21074.html (komu se autíčko to líbí tak mě může podpořit v diváckém hlasování tuning cupu)
- byly zprovozněny obě vstřikovací trysky (příští týden se chystám na finální doladění ECU)
- v pátek proběhlo focení do časopisu Autosport a tuning
- zadní nárazník už je hotový http://club.autofun.cz/Turbo-zigi/lada-21074.html (komu se autíčko to líbí tak mě může podpořit v diváckém hlasování tuning cupu)
- byly zprovozněny obě vstřikovací trysky (příští týden se chystám na finální doladění ECU)
- v pátek proběhlo focení do časopisu Autosport a tuning
Hlasoval som aj ked sa mi to auto co sa tyka vzhladu strasne nepaci ,ale co je podkapotov po vyladeni bude raketa
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017