Stránka 14 z 109

Napsal: úte říj 25, 2005 15:50
od Jiri
tavri: rozvodak a kladka to souhlasi ale hodinky zlevnily drive byly za cca 950 ....:-)

Napsal: úte říj 25, 2005 16:02
od Skalouš
Asi jim tam zůstávali ležet. Poptal bych se mechaniků v Mělníku, kam se podějou ty, které jsou v novém autě nahrazeny počítačem......

Napsal: úte říj 25, 2005 16:17
od Flipper Tom
tavri: že by byla 211x oproti samaře tak jiná ? nebo máš 16v ?
mě stál rozvoďák asi 250 a kladka (italska) taky

a s tím doma rozvoďákem bacha - my jsme ho teď na samaře měnili s kámošem kterej víceméně spraví všechno a zplakali jsme nad výdělkem (no my jsme dělali celej motor teda) a furt nám to nejde seřídit a jede to nějak přichcíple

Napsal: úte říj 25, 2005 19:14
od tavri
Flipper Tom - 8V, je to stejný jako na Samaře, alespoň je všude vyraženo či odlito 2108-...
Jiri - s těma hodinama mě to taky napadlo, koupit je od někoho kdo si tam dal kompa. Hodiny jsou "snad" spravený, prej tam byl vyschlej kondenzátor, ráno to tam frknu a uvidím 8)

Napsal: stř říj 26, 2005 07:03
od Jiri
Rozvodak: kruta cenova realita, myslim ze me ta vymena vysla na 2500, bylok tomu jeste serizeni ventilu - ventily doma delat nebudu (brouseni podlozek nema cenu delat na kolene - za to vetsinou uctujou 450-500, cca 500 montaz rozvodaku, no a cca 1500 jsou kladka a remen :-)) kdyz byl na www.lada.cz cenik, tak ty ceny dilu odpovidaly - asi kdybych sel hledat stejny remen a kladku k jinym vyrobcum tak by to mohlo byt levnejsi:-) jenze to se musi hledat se suplerou v ruce, kdyz clovek rekne Lada tak kazdej vidi hranatyho zigula a ten ma prece retez:-) A serizeni ventilu? -Kdyz to dam jen tak nekomu z ulice tak netusi jake maiji byt ventilove vule a nasteluje to podle vzoru skoda 1000MB and next models:-))) vetsina garazniku jsou vseumelove ktery nesnesou radu... no a jak se budou v zigulim servisu tvarit na to kdyz tam prijdu s vlastnim rozvodakem a kladkou(od druhovyrobce)?
Rozvodak je pakarna 1,2HTP ma jedinou vadu chybi tam jeden valec!!

Napsal: stř říj 26, 2005 08:01
od tavri
Jiri píše:Rozvodak je pakarna 1,2HTP ma jedinou vadu chybi tam jeden valec!!
1,2HTP má ještě jednu chybu. Houno To Pojede. :D A mohu potvrdit ze služební Fabia Social 8)

Napsal: stř říj 26, 2005 08:16
od Wolf
My mame nastesti v praci 1,6 , ale stejne to neni nic moc. W.

Napsal: stř říj 26, 2005 08:34
od Jiri
je to sice offtopic ale 1,2htp v provedeni 4 ventily na valec je docela povedeny motorek:-) (6 ventilova bestie je naschval zmrvena aby se dalo prodavat jako "levny auto") mel jsem moznost se svezt v Cordobe co ma 1,2 htp 12v a vcelku pozitivni dojem pravda pri 170 motor toci o cca 1300 rpm vic nez u lady ale je slusne odhlucneny, cordoba je o 120kg lehci nez fabka - tedy i lada a pokud u lady nezaradim 4ku tak cordobu s timhle motorem do kopce nepredjedu. Tocivy moment to ma ve vyssich obratkach skoro stejny. Na rozjezdy je lepsi Lada. Samozrejme ze malokdo necha trvale tenhle motorek bezet pri cca 5500-6000 otackach a tak se moc casto nestava ze by me vozitka s timhle motorem predjizdely na dalnici. Maximalne chvili drzi krok a pak je to prestane bavit.
HTP 6ventil je o nicem - fabka s nim ale i ve meste zere 6,5 litru

Napsal: úte lis 01, 2005 21:58
od tavri
Jiri: téma hodiny: že s takovou kravinou ještě otravuju, ale první pokus s kondíkem se nezdařil, na druhý pokus po důkladném proměření a odzkoušení odborníkem prý byla v háji nějaká dioda. Mechanicky to bylo O.K. Ta plastová kolečka nejsou ani trošičku vyžvejkaná. Tak jsem na to teďka zvědavej.

Napsal: stř lis 02, 2005 09:02
od Deli
Jiri píše:k tomu jeste serizeni ventilu - ventily doma delat nebudu (brouseni podlozek nema cenu delat na kolene)
:shock: Brouseni podlozek?
Co to je za system? Ja si myslel, ze jsou 2 systemy - bud stelovani pomoci sroubu a pak hydraulicky.
Jake to ma vyhody?

Napsal: stř lis 02, 2005 09:16
od Jiri
tavri: hodiny - tak vidis co kus to unikat:-) pikantni je ze me se ozvejkalyne plastovy ale mosazny kolecka:-) soucastky ktere bych povazoval za neznicitelne -tedy v hodinach:-))

deli: podlozky - tento system stelovani ventilu pokud vim zacali na samare jinak myslim ze alfy to mivaly take. Misto stelovani sroubu a dotahovani kontramatky (nevim jak to moc hodinarska prace to byla u starych lad ale u skodovek to lidi dokazali pekne dokurvit - strhnout zavit nebo malo utahnot. Vyhody podlozek - snad vetsi odolnost proti mechanikum co pozivaji vic brutalni sily a mene mozek...

Napsal: stř lis 02, 2005 09:29
od Teepee
Jiri píše:deli: podlozky - tento system stelovani ventilu pokud vim zacali na samare jinak myslim ze alfy to mivaly take. Misto stelovani sroubu a dotahovani kontramatky (nevim jak to moc hodinarska prace to byla u starych lad ale u skodovek to lidi dokazali pekne dokurvit - strhnout zavit nebo malo utahnot. Vyhody podlozek - snad vetsi odolnost proti mechanikum co pozivaji vic brutalni sily a mene mozek...
Podložky se používají i u Fordů, určitě u Modelu Sierra 1,8TD. Jinak hydraulicky se ventilová vůle nenastavuje, ale přesněji vymezuje, tlakem oleje. Pokud se olej do hydraulického mechanismu (je to vlastně pístek místo seřizovacího šroubu ventilové vůle) nedostane (často se stává u starších motorů, kde se zanedbávala olejová náplň) ventilový mechanicmus pak cvaká, tj. ventil má velkou - nevymezenou vůli. To že po startu zacvakají všechny není ještě závada, spíš běžné opotřebení.
Podložky jsou problém, protože je třeba mít všechny možné síly (tlouštky) aby se ventilová vůle přesně nastavila. Určitě je dobré mít je v menších odstupech než 0,05mm. Aspoň myslím.

Napsal: stř lis 02, 2005 09:48
od Wolf
Ale kdyz se to dobre nastavi, vydrzi to dlouho. W.

Napsal: stř lis 02, 2005 10:07
od Jiri
teepe: no ty podlozky musi byt ze slusneho materialu a mit doma cely sortiment je blbost podlozky se daji dobrusit podle potreby - ne ze by to neslo delat na kolene ale je to pakarna stejne jako mit vsecky od tloustky 3mm az do 4,5mm po 0,05 :-))))

brzdy

Napsal: stř lis 02, 2005 10:09
od Jiri
Martino, pochlub se copak bylo tem brzdam?.... (to vis ta zvedavost...:-) )