Stránka 14 z 17
Napsal: pon led 07, 2008 22:30
od Křečík Barbuška
Napsal: pon led 07, 2008 22:40
od Cory
Toto zapalovanie som uz kedysi robil a nerozbehal som ho. Ja som iba taky slaby amater co sa tyka elektroniky. Nechcel by mi to niekto urobit? Chcel som vyskusat Markovo zap., ale u nas sa neda zohnat kondik 220nF/1000V a BUS14 tiez nie.Pocul som ze sa da nahradit tusim BU921, ale neviem,co tam treba pomenit atd....
Napsal: ned bře 30, 2008 17:55
od laky
Mam taký dotaz dá sa pouzit el. zapalovanie aj do Samary, mam tam bezkontaktny rozdelovac , signal okamziku iskry sa riadi komutátorom. Bude menej trpiet palec a kontakty pri pouziti nejakého el. zapalovania ?
Napsal: ned bře 30, 2008 18:40
od Trevor
Okamzik isky sa riadi zostupnou hranou a to vtedy ked prechdza clona do vyrezu na tom kolecku
Pokial mas to v samare tak pouzi origo komutator ktory ma prisposobeny konektor presne na kabelaz ktora je v aute. Opalovanie kontaktov je viac menej rovnake pokial tam pouzijes seriove veci.
Napsal: ned bře 30, 2008 19:13
od Cory
Moment moment! Ake kontakty v samare?Ked je to bezkontaktny rozdelovac, tak ti ziadne el. zapalovanie dodavat netreba. Na to tam je komutator.
Napsal: ned bře 30, 2008 19:31
od Marek89
S Corym som sa bavil cez ICQ o elektronickom zapaľovaní. Aké sú výhody, zvýši sa spotreba alebo nie a celkovo najlepšie by bolo aby o tom napísali majitelia aut s elektronickým zapaľovaním. Možno by som to dal, ale neviem.
Napsal: ned bře 30, 2008 19:36
od Cory
Pravdepodobne sa znizi.
Napsal: ned bře 30, 2008 21:49
od laky
Kontakty som myslel na veku rozdelovaca a palec mam nove aj veko aj palec a kontakty su po par km opalene ale asi to tak ma byt , ved pri takom napäti co tam prechadza je to asi nemozne aby boli ako nove. Vyhodu v el. zapalovni by som viuzil mozno na dlhsiu, sytejsiu iskru.
Napsal: ned bře 30, 2008 22:08
od Cory
S tym nic nenarobis. Uz je to raz tak.
Napsal: pon bře 31, 2008 18:48
od Marek89
Ma niekto predlohu plošného spoja v mierke 1:1 ? Nemám teraz čas navrhovať plošný spoj.
http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... resize.jpg
Napsal: pon bře 31, 2008 19:33
od Křečík Barbuška
Napsal: sob srp 09, 2008 12:28
od Marek89
Klasický rozdeľovač ide do cca 5500ot./min. bez problémov ? Potom už je slabá iskra ? Keby som k rozdeľovači dorobil to zapaľovanie čo je v mojom predošlom príspevku, tak išlo by to aj nad 5500ot./min. bez problémov ?
Napsal: sob srp 09, 2008 15:49
od Křečík Barbuška
S motorem 2105 i přes 8 tis. .
Napsal: čtv lis 27, 2008 19:22
od miso b
Dobry den ja mam na svojej 2105 1300 rozdelovac s podtlakovou regulaciou predstihu, nebude to nijako vadit ked tam dan nejake to elektronicke zapalovanie a nebude tam ta podtlakova regulacia? Nebude to vadit napriklad pri vyssich otackach?
Napsal: čtv lis 27, 2008 21:17
od Pája
Nebude. Je to tam původně pro zvýšení předstihu při ekonomické jízdě s málo přidaným plynem(přivřenou klapkou). Mě osobně to akorát rozhazovalo plynulej chod motoru, tak sem tu hadici vyškubnul a najednou to šlo jako samet. Od tý doby tam tu hadici od podtlaku mám jen na okrasu.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá listopad 28, 2008 07:54 ]
Možná jsi zapomněl dodat, že jsi také zaslepil výstup z karburátoru. L.
Nezaslepil.