bílá VAZ 2103 - původní stav

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Dovolil bych si úplně nesouhlasit. Poklice jedině 2106, to ano, ale co se týče těch rámečků tak dost záleží na barvě auta. K mojí modré byly z fabriky rámečky zlaté a černé jsem tam měl jednou pár minut a vůbec se mi to nelíbilo, prostě to k tomu nesedí. Tady s tou žlutou to dělá pěkný kontrast. :wink:
Jarda1
Příspěvky: 177
Registrován: úte říj 10, 2006 06:02

Příspěvek od Jarda1 »

Ano, máš pravdu velice závisí na barvě, myslel jsem vhodnost kombinace k té žluté. K jiné barvě může být vhodnější jiná kombinace.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

jak k modre, tak k cervene tak ke zlte mi stribrny ramecky sedi hodne. k bile naopak cerny nebo nejaky tmavsi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Aby to tu neumřelo ;)

Jak se mají Tvé stroje, Jardo?
Jarda1
Příspěvky: 177
Registrován: úte říj 10, 2006 06:02

Příspěvek od Jarda1 »

Jelene, díky za optání a za zachránění tématu. Mé stroje jsou na tom pořád stejně, žádný nepřibyl ani neubyl a největší opotřebení zažívají v garáži. Nyní čekají na první kochací projíždky :-)) Letos mám v plánu vyšlechtit olivovou. Dříve jsem si vyměnil za novou převodku řízení a posilovač, ale převodka jde ztuha a posilovač sdělano v Rosii nefunguje, tak tam budu muset vrátit zpět původní fungující bezchyby a zlehka. Ještě chci vyměnit preventivně rozvodová kola,řetěz, napínáky a vačkovou hřídel a vyndat nepřesnou a hlučnou pětistupňovou převodovku, kterou jsem tam dal v pominutí smyslů. Vrátím zpět původní přesný a tichý 4 kvalt. Prostě - platí dvojnásob - co funguje na to se nemá šahat.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

A pokuď to auto nemá najeto minimálně 200 000km, tak bych nešahal ani na ty rozvody. Maximálně bych napnul řetěz. :wink:
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak jest :) pokud jde ještě napnout řetěz a jsou tichém tak bych do nich nezasahoval. Zvlášť když člověk neví, v jakym stavu budou ty kola a řetěz z nové výroby. Aby to nebyl nekvalitní šmejd. Rozepiš se o převodce s posilovačem, co to je, nebyla jen chyba v zapojení? To je elektrický?
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Jelen píše:. Rozepiš se o převodce s posilovačem, co to je, nebyla jen chyba v zapojení? To je elektrický?

myslim,ze rec je o posilovaci brzd.....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Aha, tak to čtu blbě. Možný je všechno, i když jak teď nad tím uvažuju, tak by to Jarda asi nikdy neudělal u veterána.
Jarda1
Příspěvky: 177
Registrován: úte říj 10, 2006 06:02

Příspěvek od Jarda1 »

Jelene, prostě ta jízdní pohoda, která u toho auta bývala se vytratila díky nekvalitním byť v dobré víře vyměněným dílům. Prostě při brzdění se musí vyvíjet maximální síla a to mám nohy které nosí celkem v pohodě 110 kg....:-)) na podtlak to vůbec nereaguje. Řízení s tou převodkou je pro kulturisty a teď s i k tomu ještě přičti rachot ze spodu od 5 st.převodovky, kterou jsem koupil starší prý v super stavu a ještě tuhou 1600 spojku, tak prostě výsledkem je jen a jen zhoršení pocitu a vychutnání jízdy. Když si vzpomenu jak to jezdilo před výměnou tak si rvu vlasy. Proto chci vše vrátit zpět. Rozvody i když napnu řetízek tak už docela slušně rachotí. Mám asi dvouje ještě ze staré výroby, tak neočekávám že by byly nekvalitní a nějaký problém. A stejně s cca 500 km za rok jim moc neublížím. Chci mít alespoň jednu ladu na častější ježdění za sucha a volba padla právě na olivovou, protože má nejvíce najeto (100000 km). Ostatní slouží jen na parforzní jízdy.
Je zajímavé, že za bílou 1500 a bílou 1600 se nikdo moc neotočí i když já je považuju za vrchol luxusu, nejvíc zatím zaujala žlutá 1500 S, která je výrazná a dobře vyniká. Tak snad Ti to takto bude stačit. Díky za optání a ať se Ti a tvému žigulíku daří dobře....:-))))
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Dík za vysvětlení situace a za přání mému autu, snad se mu daří dobře, už jsem ho skoro půl roku neviděl :-D
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

prohlížím a žasnu nad tím jaké krásné lady se ještě dají vůbec vidět, takové byly před dvaceti třiceti lety, strašně jsem ji chtěl tenkrát mít, poštěstilo se mi alespoň mít ojeté, dávejte na ně pozor ať se jim nic nestane.
Jarda1
Příspěvky: 177
Registrován: úte říj 10, 2006 06:02

Příspěvek od Jarda1 »

Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4...... :D
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Jarda1 píše:Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4...... :D
http://www.uloz.to/6537851/zigulik-ikona-socialismu-avi :P
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“