bílá VAZ 2103 - původní stav
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jelene, díky za optání a za zachránění tématu. Mé stroje jsou na tom pořád stejně, žádný nepřibyl ani neubyl a největší opotřebení zažívají v garáži. Nyní čekají na první kochací projíždky ) Letos mám v plánu vyšlechtit olivovou. Dříve jsem si vyměnil za novou převodku řízení a posilovač, ale převodka jde ztuha a posilovač sdělano v Rosii nefunguje, tak tam budu muset vrátit zpět původní fungující bezchyby a zlehka. Ještě chci vyměnit preventivně rozvodová kola,řetěz, napínáky a vačkovou hřídel a vyndat nepřesnou a hlučnou pětistupňovou převodovku, kterou jsem tam dal v pominutí smyslů. Vrátím zpět původní přesný a tichý 4 kvalt. Prostě - platí dvojnásob - co funguje na to se nemá šahat.
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
Jelen píše:. Rozepiš se o převodce s posilovačem, co to je, nebyla jen chyba v zapojení? To je elektrický?
myslim,ze rec je o posilovaci brzd.....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Jelene, prostě ta jízdní pohoda, která u toho auta bývala se vytratila díky nekvalitním byť v dobré víře vyměněným dílům. Prostě při brzdění se musí vyvíjet maximální síla a to mám nohy které nosí celkem v pohodě 110 kg....) na podtlak to vůbec nereaguje. Řízení s tou převodkou je pro kulturisty a teď s i k tomu ještě přičti rachot ze spodu od 5 st.převodovky, kterou jsem koupil starší prý v super stavu a ještě tuhou 1600 spojku, tak prostě výsledkem je jen a jen zhoršení pocitu a vychutnání jízdy. Když si vzpomenu jak to jezdilo před výměnou tak si rvu vlasy. Proto chci vše vrátit zpět. Rozvody i když napnu řetízek tak už docela slušně rachotí. Mám asi dvouje ještě ze staré výroby, tak neočekávám že by byly nekvalitní a nějaký problém. A stejně s cca 500 km za rok jim moc neublížím. Chci mít alespoň jednu ladu na častější ježdění za sucha a volba padla právě na olivovou, protože má nejvíce najeto (100000 km). Ostatní slouží jen na parforzní jízdy.
Je zajímavé, že za bílou 1500 a bílou 1600 se nikdo moc neotočí i když já je považuju za vrchol luxusu, nejvíc zatím zaujala žlutá 1500 S, která je výrazná a dobře vyniká. Tak snad Ti to takto bude stačit. Díky za optání a ať se Ti a tvému žigulíku daří dobře....)))
Je zajímavé, že za bílou 1500 a bílou 1600 se nikdo moc neotočí i když já je považuju za vrchol luxusu, nejvíc zatím zaujala žlutá 1500 S, která je výrazná a dobře vyniká. Tak snad Ti to takto bude stačit. Díky za optání a ať se Ti a tvému žigulíku daří dobře....)))
Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4......
http://www.uloz.to/6537851/zigulik-ikona-socialismu-aviJarda1 píše:Máš pravdu, jsou to moc krásná a elegantní auta, která stále dokážou člověka ohromit. A můžu tě ubezpečit, že budu na ně dávat pořád velký pozor. Mimochodem včera od 23,00 na Z1 běžel pořad - Žigulík, ikona socialismu, který mi opět připomněl jak vzácné to tehdy bylo mít ladu no a já jich mám dneska celkem 4......
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...