Stránka 14 z 190
Re: Lada Vesta
Napsal: pát říj 02, 2015 10:23
od DJW
Raduz píše:Majo píše:kazdy kto ma Ladu ako skutocneho konicka, sa tych par slov nauci precitat alebo si da namahu hodit to do prekladaca
Děkuji náčelníku že ses mně zastal
Nebolo sa streba zastať - to nebol útok.
Ja skôr vediem súkromnú krížovú výpravu za propagáciu Lady - viď tá debata na pravda.sk čo som celú zaspamoval. Myslel som to tak, aby rozumeli aj budúci fanúšikovia Lady
Majo píše:... ze som tiez rusofil a netajim sa tym(a tiez mam ruske veci okrem ineho aj na truc a milujem tych, co maju fabiu a pohrdavo po mne pozeraju
Brat!
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 09:10
od Vašátor
No, mezi náma, Avtovaz taky pěkně kecá ... celý designový tým pracující na interieru Vesty a XRay byl zahraniční, složený ze spousty národností. Takže věta "navržený kompletně ruskými designery a inženýry ..." rozhodně není pravdivá. Už jen to, že šéf designer Steve Mattin je Angličan. Tímto se Rusové chlubí neprávem. Je to typicky ruská nátura. Povedlo se jim opravdu něco pěkného a tak to prostě musí být kompletně ruské, protože rusové jsou přece nejlepší. Já jsem také rusofil, ale nehodlám jim všechno žrát.
Tož tak. Ale to nic nemění na tom, že se mi Vesta líbí
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 09:48
od Mičun
Je to tak. Ruský dizajn byl vždy rozeznatelný, ale tohle auto vypadá opravdu dobře.
Ještě vidět v reálu. A jak je to s velikostí? Podvozek je z Granty? Nebo prodloužený? Aby to nakonec nebyla velikostně Fábie...
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 10:09
od DJW
Vasator: ano, tuto dezinformaciu som si vsimol aj ja, ale ktovie ako to bolo, vyhlasil to tusim sam Andersson a to predsa len nie je rus.. Podiel zahranicnych dizajnerov je neodskiepitelny fakticky aj esteticky.
Malo by to byt vacsie ako Granta, je to nova original Vazovska platforma Lada B/C. Podla prvych videorecenzii by sa dozadu mal pomerne pohodlne zmestit chlap vysky 185 cm vratane kolien. Na sirku dvaja dospeli luxusne, traja vraj este v pohode. Zas premiova predlzena limuzina to nebude, ale rozumne auto nizsej strednej triedy.
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 10:51
od FOMA
Já viděl Vestu v reálu jako WTCC, velikostně vypadala jako Octavie nebo Seat Toledo, rozhodně to bude větší jako Granta. Ovšem je třeba brát v potaz že rozšíření karoserie WTCC speciálu dost skutečnou velikost zkresluje.
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 12:30
od Vašátor
DJW píše:Vasator: ano, tuto dezinformaciu som si vsimol aj ja, ale ktovie ako to bolo, vyhlasil to tusim sam Andersson a to predsa len nie je rus.. Podiel zahranicnych dizajnerov je neodskiepitelny fakticky aj esteticky.
Právě, já to také slyšel přímo z úst Anderssona. Co však vím od souseda, který se přímo podílel na vývoji interieru Vesty a XRay (přímo v Avtovazu), tak v týmu designerů interieru nebyl jediný rus
. Je velká škoda, že se nepodařilo protlačit navrhovanou verzi designu a interier naznal šílených změn ... samozřejmě k horšímu. Ale i tak to není špatné
Re: Lada Vesta
Napsal: sob říj 03, 2015 17:53
od zelvotron
DJW píše:Vasator: ano, tuto dezinformaciu som si vsimol aj ja, ale ktovie ako to bolo, vyhlasil to tusim sam Andersson a to predsa len nie je rus.. Podiel zahranicnych dizajnerov je neodskiepitelny fakticky aj esteticky.
Malo by to byt vacsie ako Granta, je to nova original Vazovska platforma Lada B/C. Podla prvych videorecenzii by sa dozadu mal pomerne pohodlne zmestit chlap vysky 185 cm vratane kolien. Na sirku dvaja dospeli luxusne, traja vraj este v pohode. Zas premiova predlzena limuzina to nebude, ale rozumne auto nizsej strednej triedy.
vpředu jsou klasický L ramena jako používá skoro každej (kromě lady
), ty zřejmě vycházej z projektu C a vzadu je kliková náprava z logana.
Re: Lada Vesta
Napsal: ned říj 04, 2015 14:15
od Dusan
zelvotron píše:Spojka - jako pedál, tam není, z hlediska řidiče se to chová jako normální automat, z hlediska techniky je to ale klasická manuální převodovka, která je vybavená servomotory pro ovládání řazení a spojky a celý to ovládá řídící jednotka, kdežto klasikej automat má hydrodynamickej měnič (místo spojky) a planetová soukolí s brzdama pro změnu převodů, dneska jsou samozřejmě taky řízený elektronicky, nicméně z hlediska principu můžou fungovat i čistě mechanicky na základě tlaku oleje.
Tak to by som mozno doma pretlacil kedze padli poziadavky ze to nesmie mat spojku a musi to byt male auto
Re: Lada Vesta
Napsal: pon říj 05, 2015 16:25
od zelvotron
No ale asi bych doporučoval se s tím nejdřív projet, protože tyhle jednoduchý roboty mají obvykle dost pomalý řazení, to je ostatně důvod, proč vznikly dvouspojkový převodovky např. DSG a dalších výrobců.
Re: Lada Vesta
Napsal: pon říj 05, 2015 16:45
od Mičun
A nebude to také další kurvítko??? U levných aut bych to viděl na starý, dobrý, kovaný manuál...
Re: Lada Vesta
Napsal: pon říj 05, 2015 18:36
od zelvotron
je fakt, že ty roboty moc extra spolehlivostí neoplývají, navíc nejsou zrovna extra šetrný ke spojce, ale tak tohle je aspoň od ZF, což by snad mohlo bejt zárukou nějaký kvality, ale jako já kdybych nechtěl kvedlat tak bych radši preferoval klasickej hdm automat co dávají do granty, je to japonský jatco a osobně bych mu možná věřil i víc jak laďáckýmu manuálu
Re: Lada Vesta
Napsal: pon říj 05, 2015 21:56
od DJW
Re: Lada Vesta
Napsal: stř říj 07, 2015 07:04
od Mičun
Čekal sem, že se k cenám někdo vyjádří. Ale jestli dobře počítám, vychází cena přes 300tis. Kč. Baj voko???
Re: Lada Vesta
Napsal: stř říj 07, 2015 15:47
od zelvotron
To je stejně přepočet o ničem, tady může bejt cena tomu zcela neodpovídající.
Re: Lada Vesta
Napsal: stř říj 07, 2015 17:50
od Vašátor
A to je přepočteno z čeho? Já v nějakém rozhovoru zaslechl, že by se Vesta v EU měla prodávat od 8000EUR. Což je nějakých 220 000kč. Nicméně bavit se nyní o ceně je asi trochu mimo mísu. Uvidíme s čím přijdou.