Stránka 13 z 25

Napsal: pát zář 25, 2009 04:11
od Atex
Little Red Riding Hood píše:co to máš za 2 vačkvou mrchu
vypada to jako dvoulitrova atmosfera :-)

Napsal: pát zář 25, 2009 22:29
od Kopr
Ale koukam že to má v tom spideru

Napsal: úte říj 13, 2009 05:09
od Pája
Tak se Vám musím pochlubit. Včera večer se srdce mýho Vazu opět znovu rozběhlo. Důvodem pauzy byla montáž zmiňované hlavy od Maďarů a dvojitých karburátorů Dellortho. Kupodivu to zahřmělo hned na první otočení. V garáži byl sice chvíli kouř a smrad od termopásky na svodech, ale pak už se dalo nastavovat. Předstih mám zatim jentak od oka a polohy klapek a bohatost od ucha, ale kupodivu se mi volnoběh zdá kultivivanější než na ozónu. I startování za tepla je v pohodě, ne jako předtim s plnym plynem a chvíli točit. Ještě pořešit lehkej průsak u těsnění pod hlavou na straně svíček, připojení odfuku klikovky a instalaci filtrboxu(přemístění pojistkovky do kokpitu) a můžem se jít projet.
Foto konečně funkčního stavu:

Napsal: úte říj 13, 2009 07:03
od Yellow01
Mazec :finga: :thumbleft:

Napsal: úte říj 13, 2009 07:32
od dusin
Hustý,těšim se,až to uvidim na živo.Jedeš s tim k Řehounkům?

Napsal: úte říj 13, 2009 07:54
od Atex
konecne se podivam na to, o cem jsem celou dobu snil :-) jestli udelas nejake videjko, tak to vubec nebude vadit :wink:

Napsal: úte říj 13, 2009 08:55
od Saša
Pája píše:Předstih mám zatim jentak od oka a polohy klapek a bohatost od ucha,
Na přesné seřízení klapek se používá vakuový atametr . lze jej i udělat z normálního ručkového tlakoměru (nejlépe s 260-kovou stupnicí) a velkého průměru (třeba z kotlů na ústřední topení . Vidím i zaslepené "dírky" v sacím potrubí k tomu přímo k tomu určené .
Pěkná práce tak ať se daří .

Napsal: úte říj 13, 2009 13:46
od zigul01
tak teda koukam pájo :), tak udělej nějaký video a vyzkoušej to :wink:

Napsal: úte říj 13, 2009 16:40
od Ivo
Vypadá to pěkně. Už se těším, až to na jaře uvidím na živo. Zasraná zima :twisted: .

Napsal: úte říj 13, 2009 22:01
od Pája
Sašo vim, mám na to i chlapa s budíkama, ale nevim, co jinýho, než volnoběh s tim nastaví.
Dusine, pojedu na brzdu až to bude schopný plný zátěže a odzkoušený. Ale uvidíme, co dodávka paliva. Sériový čerpadlo to asi nenakrmí.

Napsal: úte říj 13, 2009 22:31
od Maysner
staci pouzit nadrz s cerpadlem ze strikacky. a pres T-cko to navest do karburatoru a vracecku. majovi to tak radil clovek, co mu to serizoval, ze pry je ten valecek z facka uplne zbytecnej pro tydle karburatory

Napsal: stř říj 14, 2009 11:12
od Saša
Pája píše:co jinýho, než volnoběh s tim nastaví.
No v první řadě souběh klapek , ono to seřídit není zas až tak banalita .
A k el. čerpadlu . "Dnes" se dá koupit buď hotový nebo jako stavebnice pulzní regulátor otáček motorků (v ceně cca 150kč) a trimrem si nastavíte potřebný tlak . Používáme to v UL letadlech .
Varuji před provozováním čerpadla ze "stříkačky" bez montáže "kolizního" čidla (najde se ve starších stříkačkách) které pumpu odpojí při haváriji .

Napsal: stř říj 14, 2009 12:37
od Little Red Riding Hood
Saša, u ladaička je to jak vyřešené, to odpojování??..

Napsal: stř říj 14, 2009 15:46
od Marosqo
Len si navar na vyko ventilov nejaku konzol ua tie karby o to zaves ...lebo moze oddrbat stifty casom ...

Napsal: stř říj 14, 2009 16:08
od VaSek
Hlavně jestli ten tlak pumpy pro stříkajdu udržej jehlový ventily plovákových komor. Tedy já jsem byl upozorněn, že neudržej a je potřeba regulátor tlaku paliva a nebo pumpu, která dává velkej objem při malým tlaku - el. pumpa pro karburátory.