Stránka 13 z 17

Napsal: úte lis 28, 2006 13:07
od Trevor
Ano ten 7. zarez je nato aby sa to vedelo zosynchronizovat. Ako to presne robi to neviem ale asi to meria dobu medzi jednotlivymi impulzami.

Napsal: úte lis 28, 2006 19:59
od Dusan
impulz..zaciname odpocitavanie pre zpozdenie zazehu... ak pride do casu xx (druhy zarez ) impulz treba budit cievku 1-4 inak 2-3

Napsal: sob pro 02, 2006 13:10
od Sender
OK ,tak mě napadá -Dochází k synchronizaci jen při startu motoru,nebo i při běhu si procesor pořád kontroluje synchronizaci ? Zkoušel někdo ten hall při běhu motoru na chvilku odpojit ? jak se motor chová,chcípne ,nebo opět naskočí ?

Napsal: sob pro 02, 2006 15:58
od Dusan
stale sa procesor riadi impulzami z remenice.. :)

Napsal: sob pro 02, 2006 20:14
od Trevor
Neviem ci sa to robi iba pri startovani a potom uz motor nato kasle ale robi to cisto ten zapalovaci modul teda rj vobec nema predstavu otom ze ktora cievka ma davat impulz. Ak odpojis hall na remenici tak rj okamzite prestava davkovat a teda aj hadzat iskru cim sa motor zastavi.

Napsal: sob pro 02, 2006 20:17
od Sender
To fakt procesor zjišťuje hallem při každý otáčce kdy má pálit první ?
Já to asi budu řešit tak,že dám na rozdělovač tu clonku (bez odstředivý regulace) a nechám na ni jen dvě (naproti sobě),v procáku budu zjišťovat,jestli je vstup H,nebo L.

Napsal: ned pro 03, 2006 09:29
od Trevor
Lenze ked tam nechas dva zarezy tak budes mat dva krat 0 a dva krat 1 a to je uz problem alebo nie :scratch:

Napsal: ned pro 03, 2006 13:39
od Sender
No ,představuju si to tak,že z řemenice budu snímat impulsy pro přepočet předstihu spoždění.Rozdělovač má (tuším) otáčky proti klice 2:1.Použiju dvě cívky,clonka by vypadyla nějak takhle:
Obrázek

Když bude 0,bude pálit 1 a 4.0 bude 2 a 3.
Nebo se pletu ?

Napsal: ned pro 03, 2006 22:43
od Trevor
lenze tam mas dve nabezne a zostupne hrany. A teda 2 krat prechod z 0 do 1 a dva krat z 1 do 0. A to je problem urcit ze ktory je ktory lebo obidva su rovnako. Ono by to malo vyzerat ako pol mesiac aby si mal mal jeden krat z 0 do 1 a z 1 do 0 a vtedy to bude jasne ze ktora cieka pojde.

Napsal: pon pro 04, 2006 17:46
od Dusan
daj si tam svelo-tma svetlo 1-4 tam 2-3 ..troska nevyvazene materialom ale co uz... :) ked je to na retazz nechajte sa inspirovat tovarenskym systemom.... :D

Napsal: pon pro 04, 2006 19:39
od Sender
Má to výhodu že nebude záležet na přesnosti clonky a na tenhle způsob stačí jednodušší program.Nebudu sledovat na rozdělovači kdy dojde ke změně z 0 ->1 a naopak.Ten stav rozdělovače budu číst v okamžiku kdy dostanu impuls z řemenice.

Pro moji potřebu to bude vyhovovat.

Hall nemám,našel jsem v šuplíku indukční snímač 5V průměr 5mm ,musím zjistit jakou maximální frekvenci je schopen snímat. Zapalko chci postavit z šuplíkových zásob,nebo jen s minimálníma nákladama. Nechci dát za zapalko to ,jakou cenu má celý auto.:-(

Napsal: ned led 07, 2007 19:11
od Ivan
No ja jazdim na zapalovani z T613 a induckou z favorita a mam bezkontaktovy rozdelovac z 2107 s halovym snimacom a nemozem si stazovat.Uz som skusal asi 5typov zapalovani vratane favoritoveho a toto je uplne najlepsie.Iskra ma najvacsiu energiu.Ide mi to uplne bez problemov.

zapalko

Napsal: sob dub 07, 2007 22:19
od Wejra
ahoj ivan,poslal by si mi navod jak mas udelane to tvoje zaplovaní? třeba nafotil jak to mas udelany,rad bych dal do me 2107 bezkontakt mail Wejra@seznam.cz

Napsal: úte zář 04, 2007 12:18
od Cory
Zdravim,potreboval by som schemu jednoducheho el. zapalovania.nema niekto?mam schemu zap. od Marka,ale neviem co musim zmenit ak by som chcel nahradit tranzistor BUS... tranzistorom BU931

Napsal: pon led 07, 2008 22:10
od Cory
:arrow: