Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Vcera vecer som si povedal, že zakupim nove vacsie vstreky, tak som ich dnes kupil, rovno namontoval a vyskusal :mrgreen: Povodne boli 132cc/min, nove su 170cc/min, mal som moznost kupit 192cc/min, ale zasa to netreba prehanat. V normalnom rezime si to poradilo aj na origo nivackych krivkach, v rezime plneho vykonu opat chuddobne. Takze zajtra to este budem dvihat, ale najskor zmeriam tlak na vstrekovacej rampe, aby nahodou nebol vadny regulator. Pohravam sa s myslienkou zvysit tlak z 3 na 3,8bar.
Přílohy
vstreky.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Majo »

Ja by som bol asi zobral tie 192jky, ale ja som nenazrany :-D Idem pokukat, co mam vlastne doma za zasoby vstrekovacov, cas navratenia vstreku aj do môjho kombika sa uz blizi :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Pozri sa na cislo tych volgackych...su to 0 280 158 107? Tie by mali mat 192cc/min. Potom su este 2 typy, 216 a 218cc/min, ale tam kde si ich kupoval, ma iba 192ky. Pripadne by si mi ich zapozical? :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Majo »

jo, cislo sedi. A mam aj 200cc Weber z Fiata 1.8 a aj 270cc Weber z Fiata Tipo 16V. Ktore by si rad? :-)
(impedancne samozrejme vyhovuju)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Po umornom boji s rezimom plneho vykonu sa mi konecne podarilo najst funkciu, ktora ma vplyv na bohatost zmesi v rezime plneho vykonu. Sice som uz nestihol naladit bohatost podla predstav, ale dolezite je, ze som na to prisiel. Druha vec je, ci budu stacit vstreky :mrgreen: predpokladam, ze ano, narast objemu motora je o 10,18% a vstreky su vacsie o 28,79%. Taktiez som zodvihol krivky pre bohatost o 10,18%, no este ich musim prepocitat koeficientom kvoli väčšej klapke. Ak to bude fungovat, tak nastavim zapnutie rezimu plneho vykonu niekde od 50% do 72% otvorenia klapky. Orientacne testujem vykon podla zrychlenie na 4ke z 80 na 120km/h, zacinal som na 12s a uz som na 7,5 :P Stale je to vela, ale dufam, ze to pojde dole :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od radek mb »

Ale na motorkàch jsme ti sotva stačili už minulý týden.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

A navyse teraz to uz nesmrdí :mrgreen: Vcera som porovnaval rozne Lada mapy a zistil som, ze som spravil osudovu chybu, ked som sa snazil nieco vykuzlit z Nivy 1,7 Euro3. To ma tak sialene urobene mapy faktora dlzky vstreku, ze aj po mojom prepocte pre motor 1,9 a vacsiu klapku, boli mapy z E2 vyssie. Takaze som pretiahol a prepocital mapy z Nadeždy 1,8. A opat to ide lepsie, z 80 na 120 za 6,5s :D Myslim, ze prakticky viac sa uz vymackat neda, mozno na tych 6s. Už to bude chciet hlavu s vacsimi kanalmi, ventilmi, sedlami a k tomu inu vacku. Nejak ten vzduch do motora nedostanem. Mozno aj lutujem, ze som dal vacku z 21213, z klasiky toci lepsie a 1,9 ma aj tak dost sily odspodu. Mam tu este 272ku s origo zdvihom, len ktovie ako si s tym poradim a ci to bude mat aj nejaky normalny volnobeh.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Rozhodol som sa, že sa najblizsi tyzden nebudem zaoberat cipovanim, objednal som si vačku ОКБ 4-44, je urcena pre hydrostely, casovanie 270°/265° (sanie/vyfuk), zdvih 11,6/11,6. Prekrytie ventilov 1,1mm. Tak uvidíme. Povodna vacka 21213 ma 283°/265° a zdvihy 10,7/9,5.Takze rozdiel je prakticky vo zdvihu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Ta vacka je uz doma je to OKB-44, cize vacka na klasicke nastavovacie sroby, mam objednanu este jednu, ktora je urcena na hydrostely.Ak budu hydrace fungovat, tak tak pojde OKB-4-44. V plane je objednavka hlavy s ventilmi 41/35, ale stale vo mne hloda myslienka upravit si hlavu sam.
Přílohy
vacka44.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9344
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Vašátor »

Musí se u této vačky upravit časování? Nebo lze použít standartní rozvodové kolo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Da sa pouzit aj standard, ale vyrobca odporuca nastavitelne. Dolezite je najst skutocnu HU piestu, na blokoch 03 a 06 je to z nepochopitelneho dovodu posunute - pri skutocnej HU je znacka na remenici pred znackou na prsiach a hlavne nastavit polohu vacky pri skutocnej HU. Pri skutocnej HU by mali strihat ventily na prvom valci tak, ze saci ventil by mal byt otvoreny cca o 0,2-0,3mm viac ako vyfukovy. Vtedy je nastavenie optimalne. Vela zalezi od vytahanej retaze a od toho ci je alebo nie je hlava znizena. Vyrobca garantuje, ze tato vacka sa moze pouzit na seriovy motor bez potreby zmeny map v RJ, resp bez zmeny nastavenia predstihu a karbu, ale pri karbovom motore je to nastavenie jednoduche. Dalej by sa mali upravit taniere drziace pruziny, staci rozvrtat ich dieru na vacsiu, aby sa tanieriky posunuli trosku vyssie - poistne kliny zajdu hlbsie do tanierika. Vtedy sa zmensi predpätie pruzin z 42 na cca 36kg, co ma za nasledok mensie rázy v rozvodovom mechanizme.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Majo »

Stejne mi to pride divne, hlavne ked Madari(a ostatne i par z nas) pouzivaju tvrdsie pruziny, aby sa najma pri pouziti ostrej vacky v kombinacii s vysokymi otackami stihali ventily dovierat. Ja osobne som na tych tvrdsich mal aj 312ku s otvaranim 12.3mm, ale je pravda, ze tam uz slusny volnobeh nastavit nesiel, prave preto ze to malo nevyrovnany chod....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

Pozor, oni davaju tanieriky vyssie, aby mala vonkajsia pruzina mensie predpatie, ale zaroven davaju vnutornu z fordu, ta je tvrdsia...cize ventily sa stihaju vracat a pri nabehu vacky na vahadlo nevznikaju neziaduce narazy. Pri vackach OKB 74 a 94 s este vyssim zdvihom sa odporuca zafrezovat sedlo o 1,2mm hlbsie do hlavy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Cory »

A ide sa na vec...
Přílohy
nastroje1.jpg
nastroje2.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru

Příspěvek od Majo »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....si pridem na vikend :weedman:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“