Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Moderátor: Moderátoři
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Vcera vecer som si povedal, že zakupim nove vacsie vstreky, tak som ich dnes kupil, rovno namontoval a vyskusal Povodne boli 132cc/min, nove su 170cc/min, mal som moznost kupit 192cc/min, ale zasa to netreba prehanat. V normalnom rezime si to poradilo aj na origo nivackych krivkach, v rezime plneho vykonu opat chuddobne. Takze zajtra to este budem dvihat, ale najskor zmeriam tlak na vstrekovacej rampe, aby nahodou nebol vadny regulator. Pohravam sa s myslienkou zvysit tlak z 3 na 3,8bar.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ja by som bol asi zobral tie 192jky, ale ja som nenazrany Idem pokukat, co mam vlastne doma za zasoby vstrekovacov, cas navratenia vstreku aj do môjho kombika sa uz blizi
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Pozri sa na cislo tych volgackych...su to 0 280 158 107? Tie by mali mat 192cc/min. Potom su este 2 typy, 216 a 218cc/min, ale tam kde si ich kupoval, ma iba 192ky. Pripadne by si mi ich zapozical?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
jo, cislo sedi. A mam aj 200cc Weber z Fiata 1.8 a aj 270cc Weber z Fiata Tipo 16V. Ktore by si rad?
(impedancne samozrejme vyhovuju)
(impedancne samozrejme vyhovuju)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Po umornom boji s rezimom plneho vykonu sa mi konecne podarilo najst funkciu, ktora ma vplyv na bohatost zmesi v rezime plneho vykonu. Sice som uz nestihol naladit bohatost podla predstav, ale dolezite je, ze som na to prisiel. Druha vec je, ci budu stacit vstreky predpokladam, ze ano, narast objemu motora je o 10,18% a vstreky su vacsie o 28,79%. Taktiez som zodvihol krivky pre bohatost o 10,18%, no este ich musim prepocitat koeficientom kvoli väčšej klapke. Ak to bude fungovat, tak nastavim zapnutie rezimu plneho vykonu niekde od 50% do 72% otvorenia klapky. Orientacne testujem vykon podla zrychlenie na 4ke z 80 na 120km/h, zacinal som na 12s a uz som na 7,5 Stale je to vela, ale dufam, ze to pojde dole
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ale na motorkàch jsme ti sotva stačili už minulý týden.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
A navyse teraz to uz nesmrdí Vcera som porovnaval rozne Lada mapy a zistil som, ze som spravil osudovu chybu, ked som sa snazil nieco vykuzlit z Nivy 1,7 Euro3. To ma tak sialene urobene mapy faktora dlzky vstreku, ze aj po mojom prepocte pre motor 1,9 a vacsiu klapku, boli mapy z E2 vyssie. Takaze som pretiahol a prepocital mapy z Nadeždy 1,8. A opat to ide lepsie, z 80 na 120 za 6,5s Myslim, ze prakticky viac sa uz vymackat neda, mozno na tych 6s. Už to bude chciet hlavu s vacsimi kanalmi, ventilmi, sedlami a k tomu inu vacku. Nejak ten vzduch do motora nedostanem. Mozno aj lutujem, ze som dal vacku z 21213, z klasiky toci lepsie a 1,9 ma aj tak dost sily odspodu. Mam tu este 272ku s origo zdvihom, len ktovie ako si s tym poradim a ci to bude mat aj nejaky normalny volnobeh.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Rozhodol som sa, že sa najblizsi tyzden nebudem zaoberat cipovanim, objednal som si vačku ОКБ 4-44, je urcena pre hydrostely, casovanie 270°/265° (sanie/vyfuk), zdvih 11,6/11,6. Prekrytie ventilov 1,1mm. Tak uvidíme. Povodna vacka 21213 ma 283°/265° a zdvihy 10,7/9,5.Takze rozdiel je prakticky vo zdvihu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ta vacka je uz doma je to OKB-44, cize vacka na klasicke nastavovacie sroby, mam objednanu este jednu, ktora je urcena na hydrostely.Ak budu hydrace fungovat, tak tak pojde OKB-4-44. V plane je objednavka hlavy s ventilmi 41/35, ale stale vo mne hloda myslienka upravit si hlavu sam.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Musí se u této vačky upravit časování? Nebo lze použít standartní rozvodové kolo.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Da sa pouzit aj standard, ale vyrobca odporuca nastavitelne. Dolezite je najst skutocnu HU piestu, na blokoch 03 a 06 je to z nepochopitelneho dovodu posunute - pri skutocnej HU je znacka na remenici pred znackou na prsiach a hlavne nastavit polohu vacky pri skutocnej HU. Pri skutocnej HU by mali strihat ventily na prvom valci tak, ze saci ventil by mal byt otvoreny cca o 0,2-0,3mm viac ako vyfukovy. Vtedy je nastavenie optimalne. Vela zalezi od vytahanej retaze a od toho ci je alebo nie je hlava znizena. Vyrobca garantuje, ze tato vacka sa moze pouzit na seriovy motor bez potreby zmeny map v RJ, resp bez zmeny nastavenia predstihu a karbu, ale pri karbovom motore je to nastavenie jednoduche. Dalej by sa mali upravit taniere drziace pruziny, staci rozvrtat ich dieru na vacsiu, aby sa tanieriky posunuli trosku vyssie - poistne kliny zajdu hlbsie do tanierika. Vtedy sa zmensi predpätie pruzin z 42 na cca 36kg, co ma za nasledok mensie rázy v rozvodovom mechanizme.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Stejne mi to pride divne, hlavne ked Madari(a ostatne i par z nas) pouzivaju tvrdsie pruziny, aby sa najma pri pouziti ostrej vacky v kombinacii s vysokymi otackami stihali ventily dovierat. Ja osobne som na tych tvrdsich mal aj 312ku s otvaranim 12.3mm, ale je pravda, ze tam uz slusny volnobeh nastavit nesiel, prave preto ze to malo nevyrovnany chod....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Pozor, oni davaju tanieriky vyssie, aby mala vonkajsia pruzina mensie predpatie, ale zaroven davaju vnutornu z fordu, ta je tvrdsia...cize ventily sa stihaju vracat a pri nabehu vacky na vahadlo nevznikaju neziaduce narazy. Pri vackach OKB 74 a 94 s este vyssim zdvihom sa odporuca zafrezovat sedlo o 1,2mm hlbsie do hlavy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
A ide sa na vec...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....si pridem na vikend
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4