Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

a neda mi to, zitra po sichte tam nabehnu, sundam zase turbinu a pekne to proslapnu bez ni .. pokud to nebude vubec kourit, obiju to tomu chlapovi o hlavu...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

jo a taký malý postreh, počul som, že turbína si občas stiahne olej aj keď je v poriadku (teda u teba asi aj vodu) ak má strašne zanesený vzduchový filter, alebo proste slabý prísun vzduchu. Ale neviem ako to je u teba...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Atex, hele a nemuže se ještě zajet??.. třeba po ty generálce je potřeba jí vypálit??..
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

taky je to možný-projel bych to, ale rozumně a kontroloval tlak oleje....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Není náhodou ta turbínka chlazena vodou?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Štěpán, zdrejmne mame stejny napad :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Atex píše:Štěpán, zdrejmne mame stejny napad :-P
Koukám, žes pochopil, co mám na mysli. :wink:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Stepane dik za kopanec, volal jsem do firmy kde mi turbinu repasovali, popovidali jsme si o postupu instalace, pozici turbiny, typu motoru, tlaku, typu oleje, vsechno mozne. Pan mi tvrdil ze mi ruci za kvalitu te turbiny, osobne ji prezkousel a byla 100%. Dokonce me sam presvedcoval at beze vseho odpojim privod vody do turbiny, protoze tam neni vubec na nic, turbinu neni mozne pri normalnim provozu nejak prehrat/spalit, vzdy je dostatecne chlazena olejem.

Vodu jsem odpojil a nechal to bezet, kour jde z vyfuku bez jakychkoliv zmen.

Nastvane jsem odsrouboval turbinu od svodu, opet nastartoal a nechal v klidu zahrat. Ze svodu jde absolutne cisty vzduch s prichuti benzinu v jakychkoliv otackach. Video rekne vice nez tisic slov: http://youtu.be/CBdZ3OSKIls

Jeste jedna vec me napadla, co kdyz je vyfuk zapraseny od oleje? Je mozne ze by se to tak dlouho "palilo" a smrdelo? Jeste me napadlo odsroubovat vyfuk hned za turbinou a nechat bezet, ovsem s prostorama za turbem je to horsi...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Pokud je olej ve výfuku , hlavně pokud je dál od svodu (třeba v tlumiči) bude trvat dlouho než se všecek vypálí a bude k tomu potřeba i nějaký ten "zapřažený kůň" a né volnoběh .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Když jsi tam před půl rokem měl starý turbo, tak ti to chcalo olej viď? Pokud jj, tak je možný, že toho budeš mít hodně ve vejfuku a bude to trvat tak jednu 10kilometrovou jízdu rychlosti 80 a víc km/hod.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

No takze je to jasne, pri blizsim ohledani turbiny jsem zahledl olej v kompresorove casti

Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jak koukám na ty fotky, tak mi to příjde, že se ten olej vypaluje. (nejblíž je to suchý a dál je to mokrý).
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no, na fotkach je vyust kompresorove casti, takze to grca olej pres loziska vsude mozne... je v haji, pokud neuplatnim zaruku muzu to zabalit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

sundat turbo a omlátit o hlavu tomu kdo to dělal-a ten říkal že připojení vody je na nic-konstruktéři věděli proč tam je-to budou asi pěkný vodborníci todleto.... :mrgreen: http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak kazdopadne souhlasim s tim co rikal, ze 99% vsech dmychadel jsou chlazene olejem, tohle je to 1% podle nej dost nesmyslne. Muj nazor je, te ta voda tam je jen pro prodlouzeni zivotnosti tim, ze kdyz auto nekam dojede a zaparkuje, tak se nemusi tak dlouho cekat na zchladnuti turba. Coz je u normalnich turbin podminkou - 2min volnobeh pred vypnutim. Kamarad ma Audi TT 1.8T 166Kw a rikal ze to ma dokonce v papirech, pokud nepocka, hrozi seskvareni.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“