Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
a neda mi to, zitra po sichte tam nabehnu, sundam zase turbinu a pekne to proslapnu bez ni .. pokud to nebude vubec kourit, obiju to tomu chlapovi o hlavu...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Stepane dik za kopanec, volal jsem do firmy kde mi turbinu repasovali, popovidali jsme si o postupu instalace, pozici turbiny, typu motoru, tlaku, typu oleje, vsechno mozne. Pan mi tvrdil ze mi ruci za kvalitu te turbiny, osobne ji prezkousel a byla 100%. Dokonce me sam presvedcoval at beze vseho odpojim privod vody do turbiny, protoze tam neni vubec na nic, turbinu neni mozne pri normalnim provozu nejak prehrat/spalit, vzdy je dostatecne chlazena olejem.
Vodu jsem odpojil a nechal to bezet, kour jde z vyfuku bez jakychkoliv zmen.
Nastvane jsem odsrouboval turbinu od svodu, opet nastartoal a nechal v klidu zahrat. Ze svodu jde absolutne cisty vzduch s prichuti benzinu v jakychkoliv otackach. Video rekne vice nez tisic slov: http://youtu.be/CBdZ3OSKIls
Jeste jedna vec me napadla, co kdyz je vyfuk zapraseny od oleje? Je mozne ze by se to tak dlouho "palilo" a smrdelo? Jeste me napadlo odsroubovat vyfuk hned za turbinou a nechat bezet, ovsem s prostorama za turbem je to horsi...
Vodu jsem odpojil a nechal to bezet, kour jde z vyfuku bez jakychkoliv zmen.
Nastvane jsem odsrouboval turbinu od svodu, opet nastartoal a nechal v klidu zahrat. Ze svodu jde absolutne cisty vzduch s prichuti benzinu v jakychkoliv otackach. Video rekne vice nez tisic slov: http://youtu.be/CBdZ3OSKIls
Jeste jedna vec me napadla, co kdyz je vyfuk zapraseny od oleje? Je mozne ze by se to tak dlouho "palilo" a smrdelo? Jeste me napadlo odsroubovat vyfuk hned za turbinou a nechat bezet, ovsem s prostorama za turbem je to horsi...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Pokud je olej ve výfuku , hlavně pokud je dál od svodu (třeba v tlumiči) bude trvat dlouho než se všecek vypálí a bude k tomu potřeba i nějaký ten "zapřažený kůň" a né volnoběh .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No takze je to jasne, pri blizsim ohledani turbiny jsem zahledl olej v kompresorove casti
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no, na fotkach je vyust kompresorove casti, takze to grca olej pres loziska vsude mozne... je v haji, pokud neuplatnim zaruku muzu to zabalit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
sundat turbo a omlátit o hlavu tomu kdo to dělal-a ten říkal že připojení vody je na nic-konstruktéři věděli proč tam je-to budou asi pěkný vodborníci todleto.... http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak kazdopadne souhlasim s tim co rikal, ze 99% vsech dmychadel jsou chlazene olejem, tohle je to 1% podle nej dost nesmyslne. Muj nazor je, te ta voda tam je jen pro prodlouzeni zivotnosti tim, ze kdyz auto nekam dojede a zaparkuje, tak se nemusi tak dlouho cekat na zchladnuti turba. Coz je u normalnich turbin podminkou - 2min volnobeh pred vypnutim. Kamarad ma Audi TT 1.8T 166Kw a rikal ze to ma dokonce v papirech, pokud nepocka, hrozi seskvareni.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn