Napsal: pon kvě 04, 2009 19:48
Toho se moc bojím, ještě mě čeká nalakovat motorrovej prostor a udělat svody a další drobnosti, snad jo. jinak díkyTurbo Žigi píše:Vypadá to supr doufám že stihneš sraz
Toho se moc bojím, ještě mě čeká nalakovat motorrovej prostor a udělat svody a další drobnosti, snad jo. jinak díkyTurbo Žigi píše:Vypadá to supr doufám že stihneš sraz
Koko Loko píše:Ano a ten do něho omylem nalil rezistin .Pisty píše:Original olej je 85w-90 ale ten sa tazko zohana alebo nevyraba. Predal som posledne originalne 3litre vobec Kokolokovi.
Díky hlavně aby to vůbec jelojeremimo píše:Maniac, drzim palce ziga vyzera nalozene a ten motor to bude stihacka.
SI nemysli bude mě to pěkně štvát nepřijed. Potřeboval bych víc času a víc ruk.Kopr píše:Když nestihneš do srazu,tož doval Warťasem
KLidně mužem i ted o víkendu dobíjení je uplně mimo a to už mám pořešené. JInak by to bylo moooc super kdybych to měl tak rychle hotové. A co ty už to máš?Little Red Riding Hood píše:Maniac, šak dodělaj dobijení, ja přijedu se svařečkou a dodělame vejfuk..
Neblázni to už smrdí moderničtnostíŠtěpán Getsko píše:For Maniac: Nechceš se trochu inspirovat...? http://www.youtube.com/watch?v=ArCxM-f_cFw&NR=1
Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkalyManiac píše:Tak zase už mám více času tak pokračuju ve stavbě motoru,ale je tu jeden zádrhel, jak sem musel dát druhej setrvák(z lady ,protože fiat je moc velkej a nevleze do lada příruby převodovky ) tak mám problém stím jestli to bude vadit snímači otáček že má menší průměr a tím myslím o 3 zuby méně. tak se tu ptám všech zkušenej odborníků jestli to pro ten snímač má velký vliv. (Nezapomínejme na to že snímač nepočítá počet zubů)
Díky do budoucna se to bude urče hoditVaSek píše:Ahoj, nevím jestli to ještě řešíš. Snímače musíš mít zapojený oba, ten na řemenici určuje okamžik zážehu a ze snímače na setrváku se odvozuje rychlost otáčení motoru. S menším počtem zubů ti to bude malinko kecat, ale na funkci to nebude mít vliv. Důležité je umístit čidlo dostatečně blízko ale tak aby ho zuby ještě nepoškrkaly