Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Mno já bych snad i do té rozvažovny šel, u nás v práci to stojí den po dni víc za hovno, není nad ryzí kapitalismus a romantické deziluze managerů a jiné pakáže.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Laďuša: Ty vlastenče, já lítal po Klatovském náměstí ještě když Ty jsi byl pomalu na houbách... V tom kraji jsem totiž vyrůstal. Klatovsko, Železnorudsko...
Koko Loko: Tvá budoucnost leží v busech.
Když si člověk zvykne na ten stereotyp, nebo mu nevadí, tak je to dobré... Proto mě třeba občas mrzí, že víceméně nemůžu dělat nic jiného, než to kroucení volantem, i když bych třeba v koutku duše věděl o příjemnějších povoláních, jen kdyby si člověk při nich nerozkousal nehty nudou, případně se nezvencnul ze stále stejných řečí stále stejných kolegů, co sedí stále u stejných stolů... ale tak to zkrátka je.
Koko Loko: Tvá budoucnost leží v busech.
Když si člověk zvykne na ten stereotyp, nebo mu nevadí, tak je to dobré... Proto mě třeba občas mrzí, že víceméně nemůžu dělat nic jiného, než to kroucení volantem, i když bych třeba v koutku duše věděl o příjemnějších povoláních, jen kdyby si člověk při nich nerozkousal nehty nudou, případně se nezvencnul ze stále stejných řečí stále stejných kolegů, co sedí stále u stejných stolů... ale tak to zkrátka je.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To raději ne, vždyť neovládám ani rozměr osobáku , nicméně kdysi jsem si "určil" jako záchrannou práci ježdění se šalinou, ale vlivem jedné nešťastné události je mi toto zaměstnání odepřeno, takže rozvažovna, nebo práce u pásu . Ale ještě se v momentální práci nevzdávám, ale nasranej sem, to jo.Honza 21061 píše:Koko Loko: Tvá budoucnost leží v busech.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Se šalinou bych nešel jezdit ani za zlaté prase... Už i s ohledem na nedávný malér v Ostravě a na spousty zbytečných tragických nehod tramvají tvrdím, že v autobusu má člověk alespoň šanci svou případnou chybu ještě opravit, nebo alespoň zmírnit následky.
Kdežto když uděláš chybu za bidýlkem a vyletíš z kolejí, už tam jenom sedíš a prosíš tu železnou bednu, aby toho pokácela a převálcovala co nejméně a nepřipravila tě tak o ještě více let omezení svobody.
Jediná obrana tam znamená brzdit, ale to co sám ovlivníš, je pouze stisk nouzového tlačítka, nebo pedálu brzdy... a konec.
Podle mého tam člověk jde od potenciálního průseru k průseru částečně ještě více, než na autobusech- tento názor autobusáka nechápe hodně lidí se kterými se o rozdílech mezi řízením bus a tram bavím.
U laické veřejnosti je to jasné- tramvaj jede po kolejích a řidič se drží madla... Jenže ono je to právě o dost složitější...
Kdežto když uděláš chybu za bidýlkem a vyletíš z kolejí, už tam jenom sedíš a prosíš tu železnou bednu, aby toho pokácela a převálcovala co nejméně a nepřipravila tě tak o ještě více let omezení svobody.
Jediná obrana tam znamená brzdit, ale to co sám ovlivníš, je pouze stisk nouzového tlačítka, nebo pedálu brzdy... a konec.
Podle mého tam člověk jde od potenciálního průseru k průseru částečně ještě více, než na autobusech- tento názor autobusáka nechápe hodně lidí se kterými se o rozdílech mezi řízením bus a tram bavím.
U laické veřejnosti je to jasné- tramvaj jede po kolejích a řidič se drží madla... Jenže ono je to právě o dost složitější...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, vidím, že jsem tu rozvažovnu popsal asi dost romanticky. Zapomeňte na to, že by byl čas při tom přemýšlet o čemkoliv jiném, než o tom co právě děláte. O stereotypu vůbec nemůže být řeč. Ono to vůbec není nic pravidelného. Každou chvíli se přejíždí na jiný výrobek, protože se nic nevyrábí na sklad, ale přímo na požadavek zákazníka.
Na dva různé výrobky mít na place suroviny nelze (není místo) . Přejíždí se na jiný výrobek, na končící uděláte přípravy podle plánu. Suroviny odstavíte do meziskladu, navozíte jiné a makáte dál. Musíte rychle udělat minimálně čtyři přípravy na rozjezd a minimálně 12 jich nechat tomu co jde po vás. V tom zavolá koordinátor , že je potřeba rychle přidělat dvě přípravy předchozího výrobku, že se musí udělat něco navíc (třeba se toho dost rozlámalo, nebo chvíli nešlo mašlování, nebo spadla příprava ve výtahu atd.) . Rychle letíte pro suroviny, v průběhu vážení zjistíte, že už máte málo třeba lesního ovoce, téměř na kolenou prosíte sklaďáka, aby krabici nebo dvě přivezl, mezitím už jsou tu od zádělu, že už to potřebují. A hned na to, že za chvíli si přijedou již pro ty nové přípravy.
Mezi tím zavolá od lisovky, že potřebuje navážit sušené mléko na mašlování.
Do toho přijde koordinátor, že musím udělat inventuru surovin po právě ukončované výrobě.
V tom zjistíte, že na myčce už nejsou žádné čisté bedny. Ve spěchu roztrhnete pytel s kakaem, běžíte pro koště - ejhle někdo si ho půjčil a nevrátil.
Do toho se někde zapoměli "papíráci" co odváží odpad, máte narvanou popelnici a není to kam dávat.
Do všeho potřebujete na záchod, ale není čas. Ve zmatku nemůžete najít nůž atd.
Ano, i takové dny jsou a je jich dost.
A pak jsou taky takové, jako třeba dnes, že už jsem měl hotovo někdy okolo 19:30 hod. Venku je krásný večer, vezmu si kafe na dvůr k nákladní vrátnici, rozvalím se mezi balíky slisovaných krabic. Popíjím kafe, ze 100 m vzáleného konce 2. nástupiště nádraží ČD slyším hlášení o odjezdu osobního vlaku směr Roudnice nad Labem a představuji si jak tento vlak za 20 minut spatří světla rozsvícená v mé domovské nádražní restauraci a já jsem tu zavřený jak v lágru a čekám až do 21.50 hod. abych si mohl odpíchnout a vyrazit k domovu.
No, ale takové dny jsou tak tři do měsíce.
Na dva různé výrobky mít na place suroviny nelze (není místo) . Přejíždí se na jiný výrobek, na končící uděláte přípravy podle plánu. Suroviny odstavíte do meziskladu, navozíte jiné a makáte dál. Musíte rychle udělat minimálně čtyři přípravy na rozjezd a minimálně 12 jich nechat tomu co jde po vás. V tom zavolá koordinátor , že je potřeba rychle přidělat dvě přípravy předchozího výrobku, že se musí udělat něco navíc (třeba se toho dost rozlámalo, nebo chvíli nešlo mašlování, nebo spadla příprava ve výtahu atd.) . Rychle letíte pro suroviny, v průběhu vážení zjistíte, že už máte málo třeba lesního ovoce, téměř na kolenou prosíte sklaďáka, aby krabici nebo dvě přivezl, mezitím už jsou tu od zádělu, že už to potřebují. A hned na to, že za chvíli si přijedou již pro ty nové přípravy.
Mezi tím zavolá od lisovky, že potřebuje navážit sušené mléko na mašlování.
Do toho přijde koordinátor, že musím udělat inventuru surovin po právě ukončované výrobě.
V tom zjistíte, že na myčce už nejsou žádné čisté bedny. Ve spěchu roztrhnete pytel s kakaem, běžíte pro koště - ejhle někdo si ho půjčil a nevrátil.
Do toho se někde zapoměli "papíráci" co odváží odpad, máte narvanou popelnici a není to kam dávat.
Do všeho potřebujete na záchod, ale není čas. Ve zmatku nemůžete najít nůž atd.
Ano, i takové dny jsou a je jich dost.
A pak jsou taky takové, jako třeba dnes, že už jsem měl hotovo někdy okolo 19:30 hod. Venku je krásný večer, vezmu si kafe na dvůr k nákladní vrátnici, rozvalím se mezi balíky slisovaných krabic. Popíjím kafe, ze 100 m vzáleného konce 2. nástupiště nádraží ČD slyším hlášení o odjezdu osobního vlaku směr Roudnice nad Labem a představuji si jak tento vlak za 20 minut spatří světla rozsvícená v mé domovské nádražní restauraci a já jsem tu zavřený jak v lágru a čekám až do 21.50 hod. abych si mohl odpíchnout a vyrazit k domovu.
No, ale takové dny jsou tak tři do měsíce.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Honza: to jednoho známého babička si myslela, že ač má ruku v sádře, tak s trolejbusem jezdit může, má přece dráty...
S tramvají klidně bych si zajezdil, ale jsou platí tam jiné fysikální zákony a ty jsou o hubu, třeba zábrzdná vzdálenost.
No, pokud rychlobrzdu, tak nohou, neb tramvaj stále brzdí i motory do těch cca 3 km/h, kdežto při použití tlačítka se i kola zablokují...
S tramvají klidně bych si zajezdil, ale jsou platí tam jiné fysikální zákony a ty jsou o hubu, třeba zábrzdná vzdálenost.
No, pokud rychlobrzdu, tak nohou, neb tramvaj stále brzdí i motory do těch cca 3 km/h, kdežto při použití tlačítka se i kola zablokují...
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Michal P.: Rozsype se kakao a to se zamete zpět do rozvážení co??
Kdepak, taková práce by nebyla nic pro mě, to už je lepší nestíhat ten jízdní řád, než plnění plánu v Opavii.
Sice jsi svobodnější co se týče zodpovědnosti a vlastního ohrožení v práci, ale ani při tomto povolání člověk za sebou nevidí ty výsledky. Já sice také ne, ale můžu si alespoň po každé službě přepočítat kilometry a mít radost z toho, že už je jich zase o něco víc.
Zato důchody se zase dneska vyznamenaly... Přijíždím k Podolské vodárně, odstavil jsem se a přišel ke mně nesměle Městský policajt a povídá, že nás všechny na lince varuje, že si z toho domu v ulici, kde je stání stěžuje, že prý necháváme dlouho běžet motory.
Ptal jsem se, jestli konkrétně na mě- protože si právě na ten motor dávám hodně velký pozor, vím, že vopruzbuzeranto-stěžovatelé nespí a hledají sebemenší důvod, jak si zahojit své nemocné myšlenky na druhých.
On povídá, že na nikoho konkrétně ne, ale že tady bydlí hodně starších lidí a tím bylo řečeno vše.
Prý si dotyčná osoba na něj chtěla stěžovat protože čekala rozdávání pokut, zatímco on jen upozorňoval. (s pokutou by na 99,9% neuspěl...)
Tak jsme se rozloučili v dobrém, já si dál vypínám motor tak jako dříve, ale někteří kolegové zřejmě tak opatrní nebyli.
Škoda, že důchody, co si věčně stěžujou, to nemají napsané na čele, aby se daly dobře rozlišit, já bych jim dal! Žádné MHD zdarma, nebo nějaké slevy a osvobození od poplatků- HAHA!!! Jejich drzost nezná mezí!
- - - - - -
Ještě musím vysvětlit své "vlastnoruční" odlišení na "důchody" a "důchodce".
Důchody- pouze položky na papíře státních nákladů. Představitel důchodů je nevrlý, věčně si stěžující kaštano-bukvico-smeták, případně zájezdující po 10 dopolední po Praze za rohlíky ve slevě 10%, deroucí se všemožně všude, kde to jen jde, nadávající na vše okolo a vehementně využívající státních výhod, věčně kňourající, jak je na tom špatně.
Důchodci- ti slušní a hodní, jistě nemusím popisovat.
Kdepak, taková práce by nebyla nic pro mě, to už je lepší nestíhat ten jízdní řád, než plnění plánu v Opavii.
Sice jsi svobodnější co se týče zodpovědnosti a vlastního ohrožení v práci, ale ani při tomto povolání člověk za sebou nevidí ty výsledky. Já sice také ne, ale můžu si alespoň po každé službě přepočítat kilometry a mít radost z toho, že už je jich zase o něco víc.
Zato důchody se zase dneska vyznamenaly... Přijíždím k Podolské vodárně, odstavil jsem se a přišel ke mně nesměle Městský policajt a povídá, že nás všechny na lince varuje, že si z toho domu v ulici, kde je stání stěžuje, že prý necháváme dlouho běžet motory.
Ptal jsem se, jestli konkrétně na mě- protože si právě na ten motor dávám hodně velký pozor, vím, že vopruzbuzeranto-stěžovatelé nespí a hledají sebemenší důvod, jak si zahojit své nemocné myšlenky na druhých.
On povídá, že na nikoho konkrétně ne, ale že tady bydlí hodně starších lidí a tím bylo řečeno vše.
Prý si dotyčná osoba na něj chtěla stěžovat protože čekala rozdávání pokut, zatímco on jen upozorňoval. (s pokutou by na 99,9% neuspěl...)
Tak jsme se rozloučili v dobrém, já si dál vypínám motor tak jako dříve, ale někteří kolegové zřejmě tak opatrní nebyli.
Škoda, že důchody, co si věčně stěžujou, to nemají napsané na čele, aby se daly dobře rozlišit, já bych jim dal! Žádné MHD zdarma, nebo nějaké slevy a osvobození od poplatků- HAHA!!! Jejich drzost nezná mezí!
- - - - - -
Ještě musím vysvětlit své "vlastnoruční" odlišení na "důchody" a "důchodce".
Důchody- pouze položky na papíře státních nákladů. Představitel důchodů je nevrlý, věčně si stěžující kaštano-bukvico-smeták, případně zájezdující po 10 dopolední po Praze za rohlíky ve slevě 10%, deroucí se všemožně všude, kde to jen jde, nadávající na vše okolo a vehementně využívající státních výhod, věčně kňourající, jak je na tom špatně.
Důchodci- ti slušní a hodní, jistě nemusím popisovat.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
zkusit si zamést 25 kg silně alkalického kakaa z podlahy, jestli se ti to povede dříve jak za 15 minut tak jsi borecHonza 21061 píše:Michal P.: Rozsype se kakao a to se zamete zpět do rozvážení co??
No, práce to není zrovna zdraví prospěšná, rozhodně se nedá dělat do smrti. Za 5 let máš více zničené plíce než horník či silný kuřák. Vzhledem k tomu, že se téměř denně navažuje vanilkové aroma tak máš v podstatě neustále lehce naleptanou sliznici.Honza 21061 píše: a vlastního ohrožení v práci
Oni se tam příplatky za ohrožení zdraví neberou pro nic za nic.
Tak že ohrožení v práci je docela velké.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to chce bohatě sponzorované dýchací pomůcky... Věřím, že Ty nemáš narozdíl ode mne stále chuť něco mlsat z produkce Opavia, když toho máš plné plíce a nervy v práci při vytváření těchto produktů.
Jenomže to je Tvé vlastní ohrožení s kterým počítáš, jenže když před Tebe vyjede náklaďák, nebo se stane něco jiného, to už víceméně neovlivníš...
Ale v každé práci je nějaké riziko. I v té kanceláři se něco může stát. Ale to je spíše směšné...
Dnes jsem zrovna viděl mladíčky v oblecích, co si vykračovali do toho Pankrác house, kam jsem byl také pozván do jedné firmy na pohovor.
I když někdy nadávám na cestující, občas mi přerůstá přes hlavu provoz ve špičce a někdy jsem z té práce tak unavený, že kromě víkendů po službě neudělám nic pořádného, ale když si představím sebe mezi těmito kravaťáky, tak se mi na 4x obrací žaludek...
Věřím, že oni si myslí to samé o mně, ale já jsem objektivně svobodnější než oni... Svobodnější? I to je dost relativní pojem. Je to celé složité, není ten život jednoduchý a hongat nohama může leda tak miliardář, nebo šofér busu- na konečné. V opačných případech je potřeba tahat a tahat, aby bylo co jíst.
Jenomže to je Tvé vlastní ohrožení s kterým počítáš, jenže když před Tebe vyjede náklaďák, nebo se stane něco jiného, to už víceméně neovlivníš...
Ale v každé práci je nějaké riziko. I v té kanceláři se něco může stát. Ale to je spíše směšné...
Dnes jsem zrovna viděl mladíčky v oblecích, co si vykračovali do toho Pankrác house, kam jsem byl také pozván do jedné firmy na pohovor.
I když někdy nadávám na cestující, občas mi přerůstá přes hlavu provoz ve špičce a někdy jsem z té práce tak unavený, že kromě víkendů po službě neudělám nic pořádného, ale když si představím sebe mezi těmito kravaťáky, tak se mi na 4x obrací žaludek...
Věřím, že oni si myslí to samé o mně, ale já jsem objektivně svobodnější než oni... Svobodnější? I to je dost relativní pojem. Je to celé složité, není ten život jednoduchý a hongat nohama může leda tak miliardář, nebo šofér busu- na konečné. V opačných případech je potřeba tahat a tahat, aby bylo co jíst.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, to si jen myslíš. Hotové výrobky ani moc ne, ale suroviny ano.Honza 21061 píše: Věřím, že Ty nemáš narozdíl ode mne stále chuť něco mlsat
Lískové ořechy, rozinky, sušené švestky, sušené fíky, lesní ovoce, kakaová puf. rýže, sekané arašídy, karamel, ....... potravinářský líh (on teda má 90% - to je jen tak trochu do čaje).
Ani vločky nejsou špatné. Kdo zná jen ovesné vločky tak asi kroutí hlavou, ale takové žitné sladové vločky jsou jen tak "na zobání" výborné.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hm, ty respirátory jsou úplně k ho..u . Ačkoliv tím porušuji předpisy tak ho vůbec nepoužívám - stejně je to k ničemu. Když navažuji něco opravdu extrémně prášivého jako třeba copolac nebo polydextrozu tak si přes nos natáhnu tričko - je to mnohem účinější.Honza 21061 píše:Tak to chce bohatě sponzorované dýchací pomůcky
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nj, za to já ovšem nemůžu, že jsem se narodil dýlHonza 21061 píše:Laďuša: Ty vlastenče, já lítal po Klatovském náměstí ještě když Ty jsi byl pomalu na houbách...
Nevidíš přes pultík? Ovšem to by tě bránilo i v práci na pásu, takže to asi nebude onoKoko Loko píše:ale vlivem jedné nešťastné události je mi toto zaměstnání odepřeno,
Heh, tady už má fasáda dnešní barvuMichal Pokorný píše:No, že jsi to Ty přidám ještě jeden
Zlatá železnice, to má aspoň klopený zatáčkyzdenda píše:S tramvají klidně bych si zajezdil, ale jsou platí tam jiné fysikální zákony a ty jsou o hubu, třeba zábrzdná vzdálenost.
Hm, nový a rekonstruovaný šaliny už pedály nemají, ne? A na jakým principu tam elektrobrzda funguje? Protiproud?zdenda píše:No, pokud rychlobrzdu, tak nohou, neb tramvaj stále brzdí i motory do těch cca 3 km/h, kdežto při použití tlačítka se i kola zablokují...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Protiproudem, to bys tomu dal. Sic údajně tak brzdily trolejbusy 3Tr, holt se za války chtělo nějak mstít němcům, tak aspoň zvýšit odběr ee.
Nee, motory se mění v generátory proudu a brzdíš do odporů.
a) do zrychlovače u starých T3
b) do brzdového odporníku, povětšinou na střeše tram.
Bohužel už je nemají...
A ty snad brzdí elektricky do zastavení a tu jsem četl, že se snad přehazují fáze na asynchronním motoru, čím jakoby brzdíš protiproudem.
Sic jsou as. motory líbivé svými vlastnosmi, ale to soi radši 5x vyměním stykač, 10x uhlíky na motoru, než volat škodováky, aby mi opravili řící PC.
Nee, motory se mění v generátory proudu a brzdíš do odporů.
a) do zrychlovače u starých T3
b) do brzdového odporníku, povětšinou na střeše tram.
Bohužel už je nemají...
A ty snad brzdí elektricky do zastavení a tu jsem četl, že se snad přehazují fáze na asynchronním motoru, čím jakoby brzdíš protiproudem.
Sic jsou as. motory líbivé svými vlastnosmi, ale to soi radši 5x vyměním stykač, 10x uhlíky na motoru, než volat škodováky, aby mi opravili řící PC.
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo vidíš, do odporů, to mě vypadlo Ale dneska se už taky vesele rekuperuje, ne?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás