Stránka 12 z 15

Napsal: ned srp 09, 2009 12:51
od Kuklac
caw hosi mam 2104 je tam 1300 motor vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale ten volnobeh ma to prinom sicat????

Napsal: ned srp 09, 2009 14:20
od Pája
jo

Napsal: ned srp 09, 2009 23:27
od Kuklac
AHA dik xD

Napsal: pon srp 10, 2009 12:05
od Saša
Kuklac píše:vyrezali sme vsetok nepotrebny plech ostalo len to co ma fotky budu zajtra ale chcem sa opytat na volnobehu mi to sici ked pridam ma to fakt bombovi zvuk ale
Za tím "ale" bych pokračoval několika tečkama (.....) O "nepotřebnosti" plechu se přesvěčíš při delší jízdě až Ti ten "bombovi" zvuk vyduní hlavu .

Napsal: pon srp 10, 2009 19:29
od Kuklac
ten zvuk xD mi ju už mi ju vydunel ale nie od auta xD ale tak každý má nato iný názor, mňe sa to páči xD

[ Komentář přidal: Majo: út srpen 11, 2009 18:21 ]
mal by si si rovno zmenit meno na "xD" :P

Napsal: stř lis 11, 2009 12:25
od Feiky
Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:

Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... :wink: :P Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.

Napsal: stř lis 11, 2009 16:49
od peet2101
Feiky píše:Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
Dle mého názoru také kvalitní názor :wink:

Napsal: čtv lis 19, 2009 15:34
od alesshi
XavierX píše:zdravím páni,
po čase som sa rozhodol prerobiť aj ja sanie na priame.
No ostali my v podstate 3 hadičky, na tu 1 asi pôjde ešte oddychový filter.
Ale neviem čo s ostatnými dvomi, či môžu ostať vulne otvorene či tu 2 uzavrieť
a čo s tím tretím?
viď foto *klik*
Láďuš behá zatiaľ dobre :)
PLS poradte :roll:

PS: na aute sa len začínaju robiť upravy preto je to všetko na fotke take zatr*kané
Jelen píše:Hadici číslo jedna v klidu zaslep, dvojka ani nevím, k čemu je, ale taky bych ji zaslepil a trojku zaveď pod auto :)
nebude to od toho chladiče sát teplý vzduch?
muzu to tak udelat, je to vpoho?
co si myslite ostatni?
gulik je pro srandu o vikendech

Napsal: čtv lis 19, 2009 21:05
od rosta
Feiky píše:Z mých zkušenosti s otevřeným sáním:

Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Já měl 1300 na weberu s převrtanýma vzdušníkama a přetryskován, otevřené sání, vyleštěné svody.... Ono filtr sám o sobě nic nezmění, musí se převrtat karbec, vyleštit svody a pustit tam benzínu a vzduchu mnohem víc... Jinak se to musí nastavit tak, aby byla směs bohatší na benzín a svíčky musí mít jiný odtrh a tepelnou hodnotu dle bohatosti směsi... Celý je to potřeba nastavovat nejlépe někde, kde se to dá změřit (já to dělal na emisích s kamarádem) a taky při 90ti stupních teploty.... Výsledek je, že za studena nepojede, bude škytat kuckat, chlastat jako čert, ale jak se zahřeje, tak to dělá divy, jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc, ale na druhou stranu to jde sakra poznat.... Tady Rosta by mohl výprávět a to jsem před ním jel ve 4ech lidech a jen to lechtal na spotřebu.... Jinak tahle úprava kompletně změní zvuk celýho auta a taky celou dynamiku chodu motoru (max Mt někde víš, než původně, což dělá to krátké sání)....
PS: Hoši na vzduch auta nejezděj.... :wink: :P Tot můj neodborný, ale praktický názor na věc.
jo to je pravda -se svou 1600 jsem měl co dělat abych feikimu stačil-ale zase jsem nechtěl bláznit v koloně-jede mu to dooost dobře

Napsal: sob lis 21, 2009 00:34
od Ondra 07
Feiky píše:jenže to je pak cca 20l na 100km a když to člověk honí tak i mnohem víc,
Presne tohle me odrazuje od tuningu lada motoru. Tam neni asi jina cesta pro vykone parametry nez nalejvat benzin po kyblech. Na souteze fajn, ale do provozu je to shit. lepsi cesta je podle me, ve zvyseni ucinnosti soustav. Zapalovanim pocinaje, pres davkovani paliva, vyuziti energie vyfukovych plynu pro preplnovani a minimalizace mechanickych ztrat. Zazehovy motor ma ucinost kolem 30%. 70% energie paliva se nevyuzije, dokonce pusobi parazitne na soustavu. To je silene cislo. Z kazdyho natankovanyho litru (30kc) jakoby jste dvacku hodily do kanalu... :x
Nad timhle by se mel zamyslet kazdej nez se zacne lopotit za vysnenym vykonem, kdesi v nedohlednu. :ANAL:

Feiky píše:Sprotovní fitr = sportovní motor = kvalitní benzín = kvalitní svíčky = vysoká spotřeba = krátká životnost = sportovní nastavení....
Komu se jedna z těhle věcí nelíbí at se na to vykašle a radši si jde sednout a nedělat nic...
Souhlasim v plnem rozsahu :wink:

Napsal: pon lis 23, 2009 16:47
od alesshi
a kdyz chci aby to zralo 20 a poradne jelo, co proto udelat? :)

Vaz 2105

Napsal: sob srp 21, 2010 17:31
od amiricas
já teda nevím jsem tu sice jako nováček, ale když si tu tak čtu ty starší příspěvky, tak si myslím, že nic pro mě! mám klasiku 2105 z 85 jako druhý majitel po předchozím, který ho používal řekl bych relativně málo, takže mělo tak cca 120000 najeto a relativně zachovalé teď za ty tři roky co ho mám se už blížím k 295000 a jediné co sem na tom udělal byla klasická udržba a pak že jsem vyměnin snad všechny hadice co jsem našel, protože byly spuchřelé a i tak to jede řekl bych dost slušne. 140 není problém a i na těch 150 na dálnici po rovince se dostanu, ale těch 140 to udrží i do mírného kopečka. Konstantně pokud to není nějaký extra stoupák tak udrží 120 tak nevím jestli má cenu cpát tam ořezanej filtr nebo turba když to už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.

Napsal: sob srp 21, 2010 17:36
od peet2101
amiricas, Pokud se honíš za výkonem, tak se to hodí. Pokud chceš auto jenom na ježdění tak stačí normální filtr, nebo pokud chceš investovat tak filtr green do origo airboxu (ten se dá čistit a možná přežije i auto).

Re: Vaz 2105

Napsal: sob srp 21, 2010 23:35
od JmJ
amiricas píše:už takhle při 100+ řve jako kráva, ale jede to dost slušně. Jinak spotřebou jezdim kolem těch 9-10 litrů záleží jak moc tomu dávám.
pokud to mas jako auto na normalni jezdeni a hodne jezdis dalnice a pokud je to 05 1.3 v seriovem stavu, tak odporucam klasicky postup uprav:
5 stupnova prevodovka
elektricka sahara
bezkontaktni rozdelovac s elektronickym zapalovanim

motor bude tissi o vrtuli chlazeni a cvakani kladivka rozdelovace, bude mit pravidelnejsi chod a konstantnejsi vykony a kdyz tam zaradis petku, tak to pojede i o dost tiseji s mensim trapenim alternatoru, vodni pumpy, rozdelovace a olejoveho cerpadla (nizsi otacky).

Re: Vaz 2105

Napsal: ned srp 22, 2010 11:34
od Majo
JmJ píše:...motor bude tissi o ... cvakani kladivka rozdelovace.....
Tak toto ma dostalo :lol: Fakt myslis, ze v tom okolitom kravali ma zmysel riesit cvakanie kladivka rozdelovaca? :mrgreen: