Stránka 12 z 109

Napsal: pon říj 17, 2005 20:43
od dmatej
Jiri píše:ne je to regulator tlaku - zcela bezna vec kdyz je u auta lehkej zadek brani zablokovani zadnich kol tim ze omezi tlak v systemu zadnich kol podle zatizeni zadku
A je to i starých Lad ;-) .

Že bych měl s tím brzdovým válcem pravdu? Kotouč jsme vyloučili - zapomněl jsem na ten pedál.

Napsal: úte říj 18, 2005 06:47
od Skalouš
Když už jste po internetu zvládli (pravděpodobně) diagnostiku, škoda, že to nejde na internetu opravit. :-)

Napsal: úte říj 18, 2005 07:04
od Jiri
Skalousi, neni to na 100 procent jistoty....ale jestli je to ten hlavni brzdovy valec... tak 1,5hodiny prace. Myslim ze je uzitecne aby v zaruce tohle delal autorizovany servis. Je pravda ze kdyby kvuli tomu melo auto tyden stat nez to experti vyresi a vypapirujou tak si to asi opravim sam.... :-((

Napsal: úte říj 18, 2005 07:09
od Skalouš
Jiří: Píšu "(pravděpodobně)", ne 100%. :-)

Ale jsem sám zvědavej, zda to bude pravda.
Navíc jsem si oddechnul, že to kolo po uvolnění pedálu nezůstane zakousnutý.....

Napsal: úte říj 18, 2005 07:57
od martina
Jiri píše:... tak by melo brzdit jen prave predni kolo a leve zadni (brzdny ucinek zadnich kol se tezko posuzuje, ono asi bude trosku brzdit i to druhe predni..)
jestli si je jirka jistej tímhle projevem u toho válce, tak to v tom případě válec nebude, my to máme obráceně, brzdí levý přední...

no, láďa už je v servisu a i když si iluze o rychlosti opravy nedělám, je mi celkem jedno, jestli mi auto stojí doma nebo tam, navíc se mi o dobu stání v servisu prodlužuje záruka :wink: (roztomilá teorie)

m.

Napsal: úte říj 18, 2005 08:01
od Skalouš
Tak to by absolutní křáp měl doživotní záruku. :-)
Ve kterém servisu je?

Napsal: úte říj 18, 2005 09:57
od martina
v ledcích u prodejce. tam se aspoň vždycky ochotně snažej, i když je to občas taky na zabití :lol: :wink:
m.

Napsal: úte říj 18, 2005 10:07
od Skalouš
Musím konstatovat, že mě vždycky všechno CS Auto vyřešilo k mé spokojenosti. Ale pocit, že by se na mě mohli, kdyby chtěli, kdykoli vykašlat, je nepříjemnej. U jiného, víc prodávaného auta, má člověk jistotu, že se může v případě problému obrátit na konkurenční servis....

Napsal: úte říj 18, 2005 11:50
od Jiri
ja jsem brzdovy valec lady rozebrany nemel, vim kde je a tusim jak je zapojeny a je to soucastka ktera je podobna u vetsiny aut. kdyz je to to druhe kolo, muze to byt brzdovy valec taky jen je problem s tesnosti jine sekce ale nevim jestli pri tom opravdu nemuze nikde utikat brzdovka, treba utika ale asi nikde moc netece protoze - nepredpokladam opakovane bezdeni a delsi jizdu s takhle posr.... brzdama. Kdyz vzpomenu na tatovu skodovku tam se podarilo pri prudkem brzdeni proslapnout pedal na podlahu auto brzdilo ale bylo to divny - nepomohla vymena tesneni, valec nebyl vevnitr rezavy- pricina byla ovalna dira v telese valce. ovalita byla 0,4mm coz je pri prumeru valce 19mm falt sila. no je to sice 20 stara historka ale technologicka nekazen.... toje to co mi na lade vadi nejvic. Tvrzeni ze kdyz fabrika muze vypustit auto ktere ma treba vadu laku nebo neslicovanou kastli, uvolnene dvere, ale ze na motoru, prevodovce a brzdach si daji zalezet ... je absurdni.

Napsal: úte říj 18, 2005 12:21
od tavri
Hlavní brzdový válec se nevyplatí rozebírat, nový pro VAZ 2101 stojí kolem pětistovky a pasuje i do ZAZ 1102. Jednou jsem v něm vyměňoval gumičky a po 2 měsících začal znovu protékat. Takže zbytečná práce a k tomu flaška brzdovky. Musel jsem nakonec stejně koupit nový.
Na Samaru stojí asi 700 a stejný je i v řadě 211x.
:toimonster:

schéma brzdového systému

Napsal: stř říj 19, 2005 07:34
od JakubN
Ahoj, jen k doplnění diskuse kolem Martinina problému připojuji schémátko brzdového systému desítkové řady.

Napsal: stř říj 19, 2005 09:01
od Jiri
for ADMIN mel bych lepsi obrazky- popisy jsou sice spanelsky ale to se da prekousnout. je toho 14 Mb.. bylo by fajn kdyby to slo dat tady na web.

Pošli e-mail Honzovi (jan.malek@email.cz) a určitě se domluvíte. L.

Napsal: pát říj 21, 2005 09:21
od tavri
Hodiny dotikaly :( Už se nehnou, ani když je poklepu. Ale po 15 km, kdy jsem měl puštěné topení se zase rozběhly. A odpoledne to samý. Po vychladnutí interiéru jsou zase mrtvolky. Nebaví mě štelovat a ukecávat k činnosti hodiny 3x denně. Jiri, cos tam dal za hodiny ty? Pasuje tam něco jinýho?
:toimonster:

budíky a návod na PP

Napsal: pát říj 21, 2005 17:14
od Jan Vašák
Omlouvám se, že odpovídám po delší době, ale bohužel mi to časově nevycházelo.

Pojistka na budíky podle mě není pod palubkou(středová konzole u spolujezdce), ale v pojistkové skříni a současně je přes ní připojen zapalovač(měl jsem ho vadný, když to bylo nové, odešla pojistka a budíky nešli), už ale nevím která to je - postupným vypojováním pojistek při zapnutém zapalování to půjde v pohodě zjistit.

Franto, chápeš to zcela správně, návod mám a mohu ho ofotit digifoťákem a poslat na mail, ještě zkusím popátrat v SSSR, jestzli ho tam nemají v elektronické podobě - připrav se ale, na technické výrazy v RJ(naštěstí jsou na netu ve slovníku dostatečně vysvětleny)
Jestli ten návod chceš, tak ho pošlu, sděl mi mail.

Napsal: ned říj 23, 2005 17:36
od Jiri
Tavri: netikající hodiny mám v aute už víc než rok. sem tam jim domluvily vibrace nebo tepelná změna ate teť už se ani nehnou. nevadí mi tam. Kupovat tam nové které po 2 letech začnou zase blbnout nebudu. možná až pojedu do ruska tak se kouknu po počítači. Když bude čas. Určitě by se tam dalo dát něco jiného. (po mírných mechanických úpravách. Já jsem ty hodiny zkusil opravit - oprav spocivala v otočení kolecka tak aby proti sobe nebyl vymlety pastoreka vymlete kolecko (oboje mosaz) a pak ve zmenseni budiciho pulsu do cívky krokoveho motoru. takhle ty hodiny vydrzely makat jen 8 mesicu.
Proste ten hluk od hodin jsem nemel brat na lehkou vahu a resit to tlumeni razů krokoveho motorku. Pomohly by dve nova kolecka do tech hodin...a nebo vymena auta (neni měsíc kdy by se něco neposr....) nad blbostma typu hodiny mávnu rukama