Podvozok
Moderátor: Moderátoři
- Petanek2101
- Příspěvky: 1106
- Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Všechny zdravím,a tím se i poprvé zučastnuju diskuze.Nedávno sem si pořídil 2101 s jasným zámněrem,a to na sportovní jídu což vyžaduje i značné upravi a začínám podvozkem,přečetl sem si celou tuto diskuzi,ale vlastně nic moc nevim,líbila se mi varianta pružin z volhy.Jelikož sem vlastníkem několika kusů volh,tak neni problém náké pružiny vyštrachat,nebo někde sehnat,ale jaké,mluvíte doufam o volze 24 no jo jenomže na 24ku sou čtyři tvrdosti,které se liší počtem zářezu na spodku pružiny (1nejmněkčí,2tvrdší pro limuzínu)(3 skoro nejtvrdší,4nejtvrdší pro kombíka).Rozdil je markantní i u volhy kdyz zamněníte jen kombi za limo a to asi 10cm.
Má někdo něco odskoušeno co opravdu funguje,a je ochoten mi své upravi prozradit,stabilitzátory,pružiny,tlumiče,uložení náprav,atd?Jedná se o silniční sport.
Děkuji
Má někdo něco odskoušeno co opravdu funguje,a je ochoten mi své upravi prozradit,stabilitzátory,pružiny,tlumiče,uložení náprav,atd?Jedná se o silniční sport.
Děkuji
Toť otázka, tady každej popadne volhácký pružiny, který sežene. Stejně se musí několik závitů uřezat, abys to neměl jak offroad, takže potom finální tvrdost můžeš jenom odhadovat. Po uřezání je podvozek sice tvrdej, ale pružící účinky se dost sníží. Já osobně preferuju nechat si stočit pružiny na zakázku, nechal jsem si je vyrobit v plzeňským Invelu a cenově vyšly do 3500,- Kč / 4ks. Můžeš si tam rovnou nechat vyrobit silnější stabilizátor, popř. ještě zadní. Ohledně tlumičů, pokud to auto chceš na sportovní účely, tak ti nezbyde asi nic jinýho, než sáhnout po kvalitě v podobě Koni nebo Bilstein. A s uložením ti neporadím, chtělo by to okoukat z maďarských speciálů, ale to ti musí říct spíš někdo ze slovenských kolegů, co se tam dá všechno sehnat. Na závodní auta se používá místo do gumy uložení do silonu, tak jestli to tam někdo vyrábí, tak jedině dovézt odtud.
Ještě se používají takzvané GELENKY jsou to hojně používané specielní nklápěcí ložiska pro velké zatížení v leteckém průmyslu .Yellow01 píše:Na závodní auta se používá místo do gumy uložení do silonu
Dají se poměrně levně a snadno sehnat z zásob armády po bejvalejch ruských stíhačkách .
Je jich mnoho typu a u WRC aut jsou všude.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Fotku dodám ale né teď hned . (Vyfotím na letišti) . Ceny jsou opravdu lidové , jen musíte kupovat "nepotřebné" díly a né od překupníků kteří vědí k čemu se to dá použít .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: