Stránka 12 z 12
Re: Wartburg 353
Napsal: ned srp 19, 2012 17:09
od MartasBrno
Dík, ale o té vím, ikdyž jsem si ji neprošel. Mám ročník 1969, takže toto mi moc nepomůže, přední brzdy vypadají úplně jinak. Je docela možné, že budu potřebovat stahovák bubnů... No potěš koště
Re: Wartburg 353
Napsal: sob led 19, 2013 11:26
od MartasBrno
Našel jsme pěknou reportáž k autíčku
Některé pasáže jsou srandovní, ikdyž tomu není moc rozumět.
http://www.youtube.com/watch?v=kBt3tLEA3Fk&NR=1
Jinak mám na výměnu parabolu, kryt zadního světla - nový, to by mohlo potěšit Laďušu, anebo taky ne, Brzdy jsou téměř hotové. Jednu stranu jsem dokončil, na druhé musím vyměnit jedno prasátko, které jsem dal z vlastní blbosti jiné než patří - překvapilo mne, že se liší na levou a pravou stranu a v jednou případě jsem se sekl. Vyměněna jsou teda 4 prasata ze 6ti za nová, statický omezovač zadních brzd je taky daný nový. Původní byl neprůchozí i po použití násilí. Zadní dveře, jedny nešly zavřít, druhé otevřít. Tak teď zbývá vyřešit ty druhé
Zima všechny činnosti zastavila. S prvním sněhem jsem s tím seknul, uvidíme zase až na jaře nebo v létě, co bude. Jestli něco bude.
Re: Wartburg 353
Napsal: úte úno 12, 2013 16:58
od Honza 21061
Oficiální přestavba W353 (dvoutakt) na W 1.3 (čtyřtakt) nelze. Papírově to samozřejmě je jediná možnost, jak v ČR zlegalizovat oficiálně nedovážené vozidlo, ale technicky je to nemožné. Rámy a rozložení vnitřností jsou u obou typů úplně jiné.
A s tím bezkontaktem, je to sice bezstarostné zapalování, ale pravověrní sportovněji založení Wartburgáři nedají dopustit na klasická kladívka pro každý válec zvlášť. Přímo na Wartburgu jsem možnost porovnávat neměl, ale Trabant byl o něco málo živější s kladívky. Pokud teda bylo seřízení optimální.
To ale nic nemění na tom, že ta relativně mohutná šedá krabička z NDR, která elektronicky překlápí signál mezi jednotlivými cívkami, má díky době a zemi svého vzniku svoje kouzlo.
...Čtyřtakt W 1.3 vybavený motorem VW Polo/Golf měl to samé zařízení asi tak do 1/4 původních rozměrů.
Re: Wartburg 353
Napsal: stř bře 27, 2013 17:06
od Stanley__001x
Nejsem si jistej jak je tomu u warťase, ale u trába je ten bezkontakt ochuzenej o odstředivou regulaci předstihu, takže je tam stále předstih něco kolem 3-5°, což zrovna do otáček ten motor nepošle.... A vzledem k původu v jednej fabrice, bych to samé řekl že bude u warťase.
On i ten bezkontakt jde namontovat na "starou" desku z kladívkového zapalování a pak máš i tu regulaci (práce na pár hodin), ale sám to na žádným nemám
.