Opravu prováděnou částečně svépomocí s důrazem na maximální finanční efektivitu, plně chápu a schvaluju. Kdyby ale mělo být po mém, tak při rozsahu dílů, které bude potřeba lakovat, bych zcela určitě zvolil cestu celolaku. Sice, jak píšeš, by kapoty apod. mohly zůstat, jenže zrovna třeba kapoty jsou jedny z dílů, které jsou nejvíc na očích a výraznou měrou se podílejí na celkovém působení auta.

Navíc jsou orientovány vodorovně, což zvyšuje jejich zátěž UV zářením, a to v kombinaci se starým zvětralým lakem vede k rychlé degradaci i po sebelepším ošetření. Navíc Ti garantuju, že po celolaku budeš mít z auta celkově ještě lepší pocit.

Zvlášť, když uděláš i vnitřní rámy dveří atp.
Čili já radím svépomocnými pracemi ušetřené peníze investovat do pěkného kabátku a jeho šití svěřit někomu, kdo nemá jen jehlu a nit, ale nějaký slušný funkční šicí stroj. Výsledný efekt bude stát za to.
Pokud jde o STK, tak když vidíš, že práce do termínu nestihneš, tak ji nech plavat a klidně propadnout. Místo stresů a zbytečné práce navíc, si pořádně udělej všechno, co je potřeba. A potom s kompletně hotovým autem si udělej svátek, oblékni pěknou košili a jeď si užít STK.
