Martinova samovolně konvergující nulajednička
Moderátor: Moderátoři
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Takže jsi s mnou doporučeným obchodem spokojen? Vidíš, já ti to říkal . Prosím pošli mi do SZ cenu toho nástřiku spodku od 3M. My používáme Novol, jsme s ním spokojeni a 1,8kg vyjde na nějakých 220kč. I když ... na svého Triumpha jsem si koupil Wurth, byl ve slevě
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Vašku, ještě se ti ozvu...
Preventivně se ptám na částečný lak nebo celolak na žigula. Co je lepší na auto, které bylo přelakované v 86. roce?
Kdo ví, jak vypadá můj lak po roce používání na ulici a jak vypadá po přeleštění, asi bude vědět co mi říct...
Jde mi o to, jak postupovat v garážových podmínkách... Díly, které se budou lakovat na tuty budou 3 blatníky, prahy a jedny dveře, rámy, sloupky, žlábky - okapničky. To je nutnost. Takže vlastně půlka auta. Střecha a kapoty minimálně by zůstaly původní.
Dělat prasopsa s tím, že by se přechody udělaly do linky nebo podle dílu asi není nejlepší... Ušetřil bych práci na strojení, hromadu času a i pár peněz za materiál. Kritický je pro mne čas, protože se racuje jen po víkendech a do termínu STK stíhám asi jen nandat plechy a ten lak už není tak jistej. Samozřejmě, kdyby to nešlo, tak to nepoleju kýblem! Chci to mít aspoň trochu pěkné. Asi to dopadne tak, že na STK pojedu s autem v plniči, na kterém se po STK ještě bude dost pracovat. Nebo ji nechám propadnout a basta.
Celolak v garáži znamená rozebrat úplně všechno a strávit s tím hroznou drbačku. A co výsledek? Lakování celé střechy mne tak jaksi nenechává klidným.
Jak na přípravu dílů? Co všechno musí jít dolů? Jestli to nestačí (jako že asi ne) jen zdrsnit, znamená to moře práce. Odhadnete kolik?
Kolik kilo laku padne na sedana?
Preventivně se ptám na částečný lak nebo celolak na žigula. Co je lepší na auto, které bylo přelakované v 86. roce?
Kdo ví, jak vypadá můj lak po roce používání na ulici a jak vypadá po přeleštění, asi bude vědět co mi říct...
Jde mi o to, jak postupovat v garážových podmínkách... Díly, které se budou lakovat na tuty budou 3 blatníky, prahy a jedny dveře, rámy, sloupky, žlábky - okapničky. To je nutnost. Takže vlastně půlka auta. Střecha a kapoty minimálně by zůstaly původní.
Dělat prasopsa s tím, že by se přechody udělaly do linky nebo podle dílu asi není nejlepší... Ušetřil bych práci na strojení, hromadu času a i pár peněz za materiál. Kritický je pro mne čas, protože se racuje jen po víkendech a do termínu STK stíhám asi jen nandat plechy a ten lak už není tak jistej. Samozřejmě, kdyby to nešlo, tak to nepoleju kýblem! Chci to mít aspoň trochu pěkné. Asi to dopadne tak, že na STK pojedu s autem v plniči, na kterém se po STK ještě bude dost pracovat. Nebo ji nechám propadnout a basta.
Celolak v garáži znamená rozebrat úplně všechno a strávit s tím hroznou drbačku. A co výsledek? Lakování celé střechy mne tak jaksi nenechává klidným.
Jak na přípravu dílů? Co všechno musí jít dolů? Jestli to nestačí (jako že asi ne) jen zdrsnit, znamená to moře práce. Odhadnete kolik?
Kolik kilo laku padne na sedana?
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Jejda mane to je otázek ... nebylo by lepší to probrat u pivka? Ve středu večer budu v Brně
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Ve středu jdu na koncert, jestli koupíme lístky. Doprčic
Otázky jsou pro všechny, tobě jsem jen chtěl poslat ty ceny a druhy materiálů co jsem koupil, ale mám to doma do roboty si to nenosím.
Otázky jsou pro všechny, tobě jsem jen chtěl poslat ty ceny a druhy materiálů co jsem koupil, ale mám to doma do roboty si to nenosím.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Odbočím, jakej koncert?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
tak na 2102 to trvalo asi 4 dni prace dohromady od rana do vecera, vysledok bol nevalny, boli to tiez garazove podmienky, a myslim ze by sa tomu mohlo tak 5 - 6 dni povenujes tak to bude ako tak, ale nikdy to nebude pekne, nikdy, furt tam bude nieco videt, z neakeho uhlu budes nasrany ze to neni pekne a tak. ale myslim ze na cele auto ti bude stacit tak 3,5 l
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Jestli lakovat v domácích podmínkách celé auto jen kvůli tomu, aby byl odstín stejný, rozhodně bych to nedělal. Pokud je na střeše a zbylých dílech lak v pořádku, nechal bych ho rozhodně tam. Nech si namíchat barvu u profíka (třeba tam jak jsem doporučoval) a půl problému je vyřešeného. Dalším a to větším problémem domácího lakování, je kvalita. Nejde ani tak o kvalitu výsledného nástřiku, ale především přípravy. Člověk může brousit hodiny a hodiny, nicméně pokud to nemá v ruce, po nalakování to bude stejně vidět - hlavně odlesky (v případě, že finální nástřik je opravdu udělaný pěkně). Mno a dalším problémem je to, že málo kdo má doma na kompresoru pořádný filtr vzduchu a řádné odsávání. Bez filtru jde voda do všeho, co tam nastříkáš. Nejhorší je voda v sucháči a v plniči. Na sluníčku, až se lak pořádně zahřeje, voda se začne odpařovat a v laku se začnou dělat typické "ťupky". Nekvalitní odvětrání má zase za následek to, že lak není tak lesklý a kvalitní. Nicméně i pomerančový nástřik s nasedaným prachem lze krásně zachránit. Pokud je ho velká vrtsva, smirkem a pod vodou lze rozbrousit, leštící brusnou pastičkou pak doleštit a výsledek se dostaví.
Co se týká přípravy, na internetu je článků spousta, třeba zde: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=506
Snad jsem moc nestrašil, snažil jsem se vyjmenovat spíše nevýhody domácího lakování. Má to však jednu velkou výhodu a tou je cena.
Co se týká přípravy, na internetu je článků spousta, třeba zde: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=506
Snad jsem moc nestrašil, snažil jsem se vyjmenovat spíše nevýhody domácího lakování. Má to však jednu velkou výhodu a tou je cena.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Wow, takže jednoznačně to vypadá tak, abysme to udělali částečně. Čili pouze díly a nebo části , které e měnily, neob přímo navazují, aby to nebylo moc rozbité. Kurňa, Nejradši bych tě k tomu přizval, ale je to daleko.
Jdeme na Jana Spáleného a ASPM v nové formaci, zítra na Leitnerce. Lístky máme koupené.
No, takže co jde nechat nechat, co nejde udělat stylem namíchat co nejvěrněji dnešní odstín. Je tak? Ale co to sezonní přelešťování zbytku... Jenže já zatím nevyzkoušel nic lepšího než klasicky tempo na staré laky a nějakou želvu, která ale nedávala takové výsledky jako tempo.
Tyjo, kdybys viděl podmínky ve kterých se to dělá, asi by ses ptal, proč to nezadám někomu jinému - a odpověděl jsi sám - cena. Ta je bezkonkurenční, pokud to bude vypadat dobře. Pokud ne, budu za blbce. Teď už bych postupoval jinak, kdybych věděl to co vím teď. Hlavní zlom nastal při otevření auta, jsou tam věci, které se musí opravit, ale jinak jednoznačně to auto má do likvidace docela daleko, když ho někde nerozbiju.
Jdeme na Jana Spáleného a ASPM v nové formaci, zítra na Leitnerce. Lístky máme koupené.
No, takže co jde nechat nechat, co nejde udělat stylem namíchat co nejvěrněji dnešní odstín. Je tak? Ale co to sezonní přelešťování zbytku... Jenže já zatím nevyzkoušel nic lepšího než klasicky tempo na staré laky a nějakou želvu, která ale nedávala takové výsledky jako tempo.
Tyjo, kdybys viděl podmínky ve kterých se to dělá, asi by ses ptal, proč to nezadám někomu jinému - a odpověděl jsi sám - cena. Ta je bezkonkurenční, pokud to bude vypadat dobře. Pokud ne, budu za blbce. Teď už bych postupoval jinak, kdybych věděl to co vím teď. Hlavní zlom nastal při otevření auta, jsou tam věci, které se musí opravit, ale jinak jednoznačně to auto má do likvidace docela daleko, když ho někde nerozbiju.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
To je klasika. Člověk si říká "vždyť ono to není zas v až tak špatným stavu, vyměním blatník a je to". Jenže praxe je taková, že vždy se musí vyvařovat i spousta věcí okolo, než jen vyměnit blatník. Ale když toho není moc, je to pohoda.
Přelešťování karoserie ... nejdůležitější je z laku odleštit starou, zvětralou, matnou vrtsvu a lak tím uvézt do perfektního lesklého stavu. Na to bohatě stačí tempo na staré laky. Jenže tím to nekončí. Tempo nemá praveliké konzervační účinky. Poté je potřeba lak ještě uzavřít a to především proti UV záření, vodě a následnému zvětrávání. Nový lak a starý lak totiž pracuje na sluníčku úplně jinak a proto po pouhém rozleštění je brzy vidět rozdíl. Mě se osvědčilo starý lak rozleštit brusnou pastičkou na staré laky (Tempo, 3M, ...), poté ho uzavřít měkkým voskem (třeba želvička) a poté ještě uzavřít tvrdým voskem proti UV záření (Velvana). Je to děsný prcání, ale výsledek za to stojí. Jakmile toto všechno proběhne, stačí už jen jednou za čas obnovit vrstvu tvrdého vosku, který lak nejvíce chrání. Jeho nanesení je jednoduché, autíčko ochrání a není tak třeba opět rozbrušovat tempem.
Marťasi, kdyby jsi viděl, v jakých podmínkách jsem začínal ...
Přelešťování karoserie ... nejdůležitější je z laku odleštit starou, zvětralou, matnou vrtsvu a lak tím uvézt do perfektního lesklého stavu. Na to bohatě stačí tempo na staré laky. Jenže tím to nekončí. Tempo nemá praveliké konzervační účinky. Poté je potřeba lak ještě uzavřít a to především proti UV záření, vodě a následnému zvětrávání. Nový lak a starý lak totiž pracuje na sluníčku úplně jinak a proto po pouhém rozleštění je brzy vidět rozdíl. Mě se osvědčilo starý lak rozleštit brusnou pastičkou na staré laky (Tempo, 3M, ...), poté ho uzavřít měkkým voskem (třeba želvička) a poté ještě uzavřít tvrdým voskem proti UV záření (Velvana). Je to děsný prcání, ale výsledek za to stojí. Jakmile toto všechno proběhne, stačí už jen jednou za čas obnovit vrstvu tvrdého vosku, který lak nejvíce chrání. Jeho nanesení je jednoduché, autíčko ochrání a není tak třeba opět rozbrušovat tempem.
Marťasi, kdyby jsi viděl, v jakých podmínkách jsem začínal ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Bezva, beru to jako návod k tomu nalakovat jen to co je třeba, zbytek podle vhodnosti do hrany nebo rozstřiku dle situace a po těchto pracech podrobit zbytek auta ošetření. On i ten novej "lak" možná bude vyžadovat nějaké zásahy... Uvidíme.
Jinak karosářská - ono to aut otak děravý právě není , ale třeba spodní lem prahu jsem nakonec rád že se rozdělal, ikdyž prahy byly dobré a chytlé jen povrchově, asi kvůli podceněnému lakování tehdy, neob obouchání. lem je takový, že styčné plochy půjdou dokonale obrousit a ošetřit a zase na to navařit nové plechy. Dnes vlastně mám všechny plechy co na auto půjdou nastříkané tou epoxidovou základovkou vyjma míst svarů, ty pak půjdou na měď, procvakat dírky a zavařit bodově. Výměnou prahů se mi vyřeší ten spodní lem, shnilé navázání na hokejku zadního blatníku (taky nové díly vč. části podběhu) a na spodku kapsy předního blatníku.
Kapsa s gumou bude zachována, ale guma bude podmazaná, nebo dodatečně zamazaná tmelem, aby fakt těsnila. Ještě musím vyřešit kompatibilitu materiálů, aby to ten 3M tmel uměl.
Ještě k technologii. Původní výměna plechů byla ve znamení plamene a vaření po hraně. Teď mám možnost procvakat díry a céóčkem svařit bodově. Jsem bytostně přesvědčený, že je to lepší, protože spoj je pevnější proti namáhání. Jde to udělat i na spoji spodní části blatníku s čelem? Když se tam kolega nedostane s hubicí, bude to stejně dělat po hraně. Ach jo. Jo a horní hranu blatníku neprocvakám a vrtat by to byl ona celej den... Vrtat, nebo serepes a vařit zespodu po hraně podběhu? Hmm... Ona fakt taky není moc pěkná, tvar i vzhled je daleko od ideálu. Vrtat budu nejspíš akorát v zadní části, kde se zespodu nedostanu.
Jinak karosářská - ono to aut otak děravý právě není , ale třeba spodní lem prahu jsem nakonec rád že se rozdělal, ikdyž prahy byly dobré a chytlé jen povrchově, asi kvůli podceněnému lakování tehdy, neob obouchání. lem je takový, že styčné plochy půjdou dokonale obrousit a ošetřit a zase na to navařit nové plechy. Dnes vlastně mám všechny plechy co na auto půjdou nastříkané tou epoxidovou základovkou vyjma míst svarů, ty pak půjdou na měď, procvakat dírky a zavařit bodově. Výměnou prahů se mi vyřeší ten spodní lem, shnilé navázání na hokejku zadního blatníku (taky nové díly vč. části podběhu) a na spodku kapsy předního blatníku.
Kapsa s gumou bude zachována, ale guma bude podmazaná, nebo dodatečně zamazaná tmelem, aby fakt těsnila. Ještě musím vyřešit kompatibilitu materiálů, aby to ten 3M tmel uměl.
Ještě k technologii. Původní výměna plechů byla ve znamení plamene a vaření po hraně. Teď mám možnost procvakat díry a céóčkem svařit bodově. Jsem bytostně přesvědčený, že je to lepší, protože spoj je pevnější proti namáhání. Jde to udělat i na spoji spodní části blatníku s čelem? Když se tam kolega nedostane s hubicí, bude to stejně dělat po hraně. Ach jo. Jo a horní hranu blatníku neprocvakám a vrtat by to byl ona celej den... Vrtat, nebo serepes a vařit zespodu po hraně podběhu? Hmm... Ona fakt taky není moc pěkná, tvar i vzhled je daleko od ideálu. Vrtat budu nejspíš akorát v zadní části, kde se zespodu nedostanu.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Opravu prováděnou částečně svépomocí s důrazem na maximální finanční efektivitu, plně chápu a schvaluju. Kdyby ale mělo být po mém, tak při rozsahu dílů, které bude potřeba lakovat, bych zcela určitě zvolil cestu celolaku. Sice, jak píšeš, by kapoty apod. mohly zůstat, jenže zrovna třeba kapoty jsou jedny z dílů, které jsou nejvíc na očích a výraznou měrou se podílejí na celkovém působení auta. Navíc jsou orientovány vodorovně, což zvyšuje jejich zátěž UV zářením, a to v kombinaci se starým zvětralým lakem vede k rychlé degradaci i po sebelepším ošetření. Navíc Ti garantuju, že po celolaku budeš mít z auta celkově ještě lepší pocit. Zvlášť, když uděláš i vnitřní rámy dveří atp.
Čili já radím svépomocnými pracemi ušetřené peníze investovat do pěkného kabátku a jeho šití svěřit někomu, kdo nemá jen jehlu a nit, ale nějaký slušný funkční šicí stroj. Výsledný efekt bude stát za to.
Pokud jde o STK, tak když vidíš, že práce do termínu nestihneš, tak ji nech plavat a klidně propadnout. Místo stresů a zbytečné práce navíc, si pořádně udělej všechno, co je potřeba. A potom s kompletně hotovým autem si udělej svátek, oblékni pěknou košili a jeď si užít STK.
Čili já radím svépomocnými pracemi ušetřené peníze investovat do pěkného kabátku a jeho šití svěřit někomu, kdo nemá jen jehlu a nit, ale nějaký slušný funkční šicí stroj. Výsledný efekt bude stát za to.
Pokud jde o STK, tak když vidíš, že práce do termínu nestihneš, tak ji nech plavat a klidně propadnout. Místo stresů a zbytečné práce navíc, si pořádně udělej všechno, co je potřeba. A potom s kompletně hotovým autem si udělej svátek, oblékni pěknou košili a jeď si užít STK.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Bezva přístup, ale chtělo by to kontakt na někoho kd oto udělá lépe naiž bych z toho vykrvácel. Jinak mne nemine varianta částečná...
Dá se domíchat identická barva, kdybych zjistil, že mám málo a že chci o měsíc později domalovat zbytek auta? Je to hovadina ne? Moc práce navíc zbytečně. Osobně nechci zažít žádné dodělávání.
Dá se domíchat identická barva, kdybych zjistil, že mám málo a že chci o měsíc později domalovat zbytek auta? Je to hovadina ne? Moc práce navíc zbytečně. Osobně nechci zažít žádné dodělávání.
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
S kontaktem Ti asi bohužel nepomůžu. Solidní a cenově dostupní krejčí jsou dnes velmi vzácným zbožím.
Ad odstín barvy - když půjde o barvu míchanou dle pevně dané receptury podle vzorníku, tak není problém kdykoliv domíchat jakékoliv množství. Když se ale barva přizpůsobuje staré, tak už je trochu problém. Třeba na oné Vídeňské si s mícháním kluci docela vyhrajou, ale je to ruční práce. Nikam si nic nepíšou, takže v případě míchání další várky se snaží znovu dopracovat ke kýženému výsledku, který ale není automaticky zaručen.
Ad odstín barvy - když půjde o barvu míchanou dle pevně dané receptury podle vzorníku, tak není problém kdykoliv domíchat jakékoliv množství. Když se ale barva přizpůsobuje staré, tak už je trochu problém. Třeba na oné Vídeňské si s mícháním kluci docela vyhrajou, ale je to ruční práce. Nikam si nic nepíšou, takže v případě míchání další várky se snaží znovu dopracovat ke kýženému výsledku, který ale není automaticky zaručen.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Vidíš, a to mi přijde jako trochu smutné, že si nenapíšou recepturu... Ikdyž to nemusí být vždycky jednoznačné. Ale lak vezmu buď tam, nebo u Hrubýho. Nevím zatím jak jsou na tom technicky a jak cenově, takže musím zjišťovat. Ale budu si muset koupi laku řešit sám, taky i s ohledem na už použité materiály. Akorát si musím dovézt reprezentativní vzorek kastle. Vyleštěj si ho sami že?
Re: Martinova samovolně konvergující nulajednička
Ostrý vrták a je to navrtáno za chvilku.
Co se týká celolaku, je to spousta práce, práce, práce a práce ... a i když si to připravíš sám, levný profíksi vezme za polití 15 000kč, navíc příprava nebude nikdy taková, jako od profíka. Mno a s přípravou si vezme levný lakýrník cca 25 000kč.
Ještě řeknu takový příklad ... kamarád si sám velmi velmi precizně vyvařil 2101, sám si ji připravil pod lak, opět se snažil velmi velmi precizně, jenže dělal to poprvé. Auto si nechal nalakovat u profíka, stálo ho to 15 000kč. Lak perfektní, ale když se podíváš proti sluníčku, lak se "mihotal". Byla poznat nerovnoměrnost v broušení laku - křivá plocha. Rok odjezdil, načež ho tyto odlesky celou dobu štvali tak, že auto strčil do lakovny, kde mu řekli 40 000kč za přelakování tohoto ... takže si vyber sám jakou cestou půjdeš. Šikovného lakýrníka mám, ale pod 25 s přípravou to nebude. Navíc celolak se dá udělat vždy .... klidně teď jen garážově lokálně polít a celolak až budou za pár let peníze. Hlavně pořádně klempířskou, at to neschnije...a AŽ PO LAKU udělat dutiny
P.S. Receptura je vždy napsaná na plechovce. Jak u Hrubýho, tak v Autofitu. Ovšem i tak se může stát, že to po čase nebude sedět ...
Co se týká celolaku, je to spousta práce, práce, práce a práce ... a i když si to připravíš sám, levný profíksi vezme za polití 15 000kč, navíc příprava nebude nikdy taková, jako od profíka. Mno a s přípravou si vezme levný lakýrník cca 25 000kč.
Ještě řeknu takový příklad ... kamarád si sám velmi velmi precizně vyvařil 2101, sám si ji připravil pod lak, opět se snažil velmi velmi precizně, jenže dělal to poprvé. Auto si nechal nalakovat u profíka, stálo ho to 15 000kč. Lak perfektní, ale když se podíváš proti sluníčku, lak se "mihotal". Byla poznat nerovnoměrnost v broušení laku - křivá plocha. Rok odjezdil, načež ho tyto odlesky celou dobu štvali tak, že auto strčil do lakovny, kde mu řekli 40 000kč za přelakování tohoto ... takže si vyber sám jakou cestou půjdeš. Šikovného lakýrníka mám, ale pod 25 s přípravou to nebude. Navíc celolak se dá udělat vždy .... klidně teď jen garážově lokálně polít a celolak až budou za pár let peníze. Hlavně pořádně klempířskou, at to neschnije...a AŽ PO LAKU udělat dutiny
P.S. Receptura je vždy napsaná na plechovce. Jak u Hrubýho, tak v Autofitu. Ovšem i tak se může stát, že to po čase nebude sedět ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/