Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

plavec: překvapuje mě tvoje nadšení a láska k Ladě. Mně dělat to co tobě nebo Jirimu, tak už je dávno z baráku :-) Tyto dvě Lady jsou zakleté.
Nevím kam jezdíš do servisu, ale tady u nás na předměstí Trutnova je jeden úplně v pohodě. Za výměnu zadních tlumičů chtěli jen pouhých 600 Kč. Když mi pak ukazovali, co s tím všechno dělali... Vyměňoval to sám pan majitel servisu. Asi mu přivezu ještě flašku dobrého vína, protože to udělal fakt dobře.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

tavri píše:plavec: překvapuje mě tvoje nadšení a láska k Ladě. Mně dělat to co tobě nebo Jirimu, tak už je dávno z baráku :-) Tyto dvě Lady jsou zakleté.
Nevím kam jezdíš do servisu, ale tady u nás na předměstí Trutnova je jeden úplně v pohodě. Za výměnu zadních tlumičů chtěli jen pouhých 600 Kč. Když mi pak ukazovali, co s tím všechno dělali... Vyměňoval to sám pan majitel servisu. Asi mu přivezu ještě flašku dobrého vína, protože to udělal fakt dobře.
Tavri, to není ani tak nadšení, ale fakt, že jsem už jinej krám kupovat nechtěl, a ani nemůžu bez peněz.mám ho na úvěr, takže na něj skoro tři roky nemůžu sáhnout. Ta cena 2800kč se Ti zdá moc? Mě docela taky, zvlášť když jsem měl topení svoje, ale zase to dělali poprvý a něvěděli až tak do detailů kde je jakej šroubek.Kdybych jel na Mělník tak s cestovným jsem na tom samým, možná že i víc.Jezdím do Mladý Vožice(okr.Tábor), jsou tak trochu AutoŠtangl až na to že tu náhradní Fabii jim čorli.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
petersv1
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 11, 2007 09:10

Příspěvek od petersv1 »

mgrdragun píše:hmm ako to tak citam tak mate povedsine rok vyroby 01. mate niekto nieake skusenosty s rokom 06?
Mám r.v. 2006 zakoupený 8.8.07 a setkal jsem se s těmito problémy (veškeré elektrické):
1. Centrální zamykání někdy neotevře/nezavře všechny dveře, na podruhé bezpečně ano-upozornil jsem 2x na garančce, ale zrovna se to nikdy tam neprojevilo
2. po odblokování immobilizéru jsem nenastartoval-ani cvak - to trvalo 1 týden. Závadu jsem dočasně odstranil klepnutím ze zlosti na palubní desku, trvale relativně - po pohýbání svzků kabelů u pojistkové skříňky
3. zahoukal mi system palubní kontroly vše se na něm rozsvítilo a následně zhaslo (to jsem jel s vlekem na trase Příbram Strakonice) Následně jsem zjistil že mi nejdou ani hodiny a tak jsem laboroval s kabely u obou přístrojů, leč bezvýsledně. Jen náhodou v tmavé podzemní garáži jsem zjistil, že mi nesvítí vnitřní osvětlení a ani bodovka, což mě přivedlo na myšlenku spálené společné pojistky. Tu jsem v té tmě sice těžko hledal ale s příruční svítilnou to šlo snáz. S hrůzou jsem zjistil že mi nejdou ani zadní brzdová světla a tak jsem si říkal, že když nejde palubní kontrola nemělo mi je to co hlásit. Ale pojistka byla jasná-byla společná. našel jsem ji ale nebyla spálená. Ten Ivan co ji vyráběl, přepalovací drátek na obě nožičky nepřipájel jako u ostatních ale jen volně omotal a tak kontakt závisel na tom, zda jej pero držící kontakt nože pojistky taky zrovna stlačilo či nikoliv. Po výměně pojistky vše bez závad, pojistku jsem si doma pájením opravil.
4. Při jízdě se zaplým vyhříváním zadního skla nefunkční blinkry-to trvalo to odladění-že souvisí s ohřevem. Následně ale zjištěno, že při pravém blinkru bliká vše co vzadu svítí, nejvíce osvětlení SPZ a nejméně ten blinkr který měl, při levém naprosto totožně. Dále ale svítilo leccos při sepnutí samotného ohřevu skla, stejně tak jako při sepnutí brzdových světel. Nechtělo se mi jet do servisu cca 110 km a tak mi poradili hledat závadu v ukostření- po sejmutí tapacírunku v kufru jsem v levé části pod plastovou skříňkou na nářadí objevil uvolněný kabel ukostření černý-o plast prodřený. Bohužel nešel dotáhnout-matka ani povolit. Když jsem ji nakonec vyndal, zjistiul jsem že je stržený závit jak ji Ivan chtěl dotáhnout na neexistujícím závitu. Trn měl totiž závit jen do 3/4 a tak kabelové oko bylo volné mezi karoserií a matkou. Pročistil jsem závit závitníkem a mezi novou matku a karoserii vložil 3 podložky aby šlo matici dotáhnout. Prodřený kabel zaizolován, závada odstraněna. Nicméně než jsem toto objevil, tak jsem čistil 2x vše kontakty na všech zadních žárovkách a zbytečně (pohnul jsem i s volným kabelem náhodně a bylo dočasně opraveno).
Jinak zatím nic, vše drží a jen se děsím co přijde. Musím pochválit jízdní vlastnosti a spotřebu (proti 21043), běžně jezdím za 6,0-6,25 l/100, ale měl jsem i 5,6 l/100.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

No já si myslím že elektriku v ladě prostě moc neumí, je to slabší članek těchto kočárů, stejně jako chlazení. Tu pojistku na sovětský vzor bych teda vážně nečekal.


Jinak, už jste někdo zkoušeli hledat ůnik chladiva tou barvičkou do primalexu?Servisákům se to zdá jako dobrý nápad, tak to chci zkusit. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

2800 neni moc....
znackovejch servisu co delaji pod 500 na hodinu je pramalo.
a za 6 hodin tohle udělat nejde.
radiator topeni menili taky skalousovi jen už nevím jakou o jake cene tenkrat mluvil ..tipoval bych že pod 5000 to byt nemohlo
tonovaci barvicka do primalexu.. hmm dobra napad. jen by se pak sluselo cely system vyplachnout a nalejt cistou kapalinou.. Po letech jsou to pak narky nad tim že auto nechladi , netopi a krome voniho kamene tam mužou byt i takovyhle usady...
osobne bych dal prednost barve bez pigmentu inkoust. ( i když verim že odhaleni priciny s primalexovym barvitkem bude nejjednodussi)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Skalouš to měl za 6300Kč i s novým plastem pod okno, to tu psal kdysi.

Ale dneska mě to auto nasralo a to dost s novým topením jsem ujel v sobotu 12km, a dneska asi 18km a za těch 18 km se mi to při couvání podařilo uvařit, začalo kouřit bíle a všechno to letělo do expanzky a z ní ven kolem čidla hladiny.Až najdu toho blbce co to auto měl přede mnou, tak se ho musím zeptat, co s tím měl.Tak ještě takových 20 tisíc do 111ky vrazit a je po všem, snad. :evil: :evil: :axe:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

jaká je ta nová- větší nádržka bez čidla?Jsou tam dvě hadice nebo tři?A neví někdo kolik stojí?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

petersv1: nj, systém palubní kontroly mi taky kolikrát blbnul. jednou z něj vzadu vypad drátek a pak pořád svítilo stropní světýlko, jednou mi dokonce celej umřel potom co nepřetržžitě pískal 10 minut, a pískal i po vypnutí zapalování :shock: , takže sem ho vyndal a zandal, 2 dny nešel vůbec a pak postupně ožil :-D Jízda s vozejkem výrazně zvyšuje riziko poruchy týhle krabičky, ale bezvadný na ní je to, že vždycky sama opravila.

plavec: včera sem dolejval olej a koukal i na vodu, tak myslim, že sou do nádobky připojený 2 hadičky malý (odvzdušnění chladiče a topení) a jedna tlustší zespoda. Pokud jde o to jestli jsou záměnný ty nádobky tak jsou.
Já budu muset asi koupit nový víčko oleje, nějak to okolo proniká, zajímalo by mě jestli se tam dá dát to kovový z osmiventilu (sou s nim problémy?), protože u tohodle se po čase zmáčkne to těsnění tak že už to netěsní. Taky sem viděl, že 1,6 16v tam mají ještě takovej nástavec a pak teprv víčko, to by bylo možná lepší.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

plavec píše:Skalouš to měl za 6300Kč i s novým plastem pod okno, to tu psal kdysi.

Ale dneska mě to auto nasralo a to dost s novým topením jsem ujel v sobotu 12km, a dneska asi 18km a za těch 18 km se mi to při couvání podařilo uvařit, začalo kouřit bíle a všechno to letělo do expanzky a z ní ven kolem čidla hladiny.Až najdu toho blbce co to auto měl přede mnou, tak se ho musím zeptat, co s tím měl.Tak ještě takových 20 tisíc do 111ky vrazit a je po všem, snad. :evil: :evil: :axe:
ekologická likvidace vraku se dá pořídit levněji :finga:
optimální je najít kupce který za to ještě zaplatí, holt máš černýho petra, kus kterej se sere... nezávidím ale znám na vlastní kůži.
Btw nová nádržka nemá čidlo a hadice by měla mít 2..ta horní krátká je odvzdušnovací
chtěl jsem kdysi vymšnit expanzku za kus od jinýho výrobce, co sice nebude origo lada ale nějak tak se to tam vejde. ale nedošlo na to .
na ruskem foru neco psali o zmene softu RJ aby se vetrak chlazeni zapinal drive, cca pri 98 st.
ono je to tak se vsim...nakonec i ten zinek na kastli by bylo lepsi dokoupit extra :-)
jestli to ma chut varit i ted v zime tak by to chtelo asi i termostrat -treba se už moc neotevira...

Zelvotron: taky jsem si myslel že nove vicko na MASLO odstraní to jak se vrsek motoru zasírá olejem.. ale vysledek se nedostavil tedy jen na chvilku.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Dnes jsem si v servise nechal objednat novou expanzku a čidlo pro saharu.Zjistili jsme že odešlo, nespíná se větrák na chladiči.Expanzka moc dobře netěsní.
Co vaše zkušenosti s s brutalitama jako těsnění pod hlavou, prasklá hlava? Na kolik to tak vychází peněz?

Zkoumal jsem tu mojí expanzku a má opravdu jednu silnou hadici dole, a nahoře z každé strany je ta slabší.

Jo a konečně jsem našel servis, kde mají přípravek na natlakování chlad.soustavy.V Táboře Autoservis Kroc- mají hodinovou sazbu 350Kč.Musel jsem se smát, když mi řekl, že si jí neučtujou, když zapnou stopky a stoupnou si do kouta :D Jiri, však co si budeme povídat, chlazení je tady paskvil.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no na téma chlazení a expanzka.. někde jsem sem kdysi dával link na fotky závodní lady týmu MTEC a byla tam vidět expanzka:-) svařená z nerezovýho plechu. Věřím že ta nepraskne a víčko teplem nezměkne.
jinak se mi taky stalo to že odešel motorek sahary- uvolnil se tma šrouový svorník co držel čela moroeku a zapadl do kotvy :-(
pak odešel motorek podruhe.. praskla ocelová pružina co uvnitř fixuje polohu 2 pulek permanentního magnetu.... sice se to točilo ale pomalu děsně to řvalo ...

uf..jo propálilo se mi těsnění pod hlavou asi v 10000km tak blbě že odešly ve dvou sousednich valcich ventily (profukovalo to mezi vlacema)
vymena 4 ventilu kus po 120kc , tesneni bylo snad za 250... takže lidovka...
praci podle ceniku s normohodinama na prubezny stala cca 9000kč ( hodinovku měli tenkrát 270kč )

jen pro srovnání pred 2 lety jsem kupoval lagunu na LPG a hned s rozvodvoym remenem jsem nechal udelat i ventily dali novy vyfukovy ..kus po 250, novy tesneni pod hlavou 1000, remen, kladku.. 2500 + vymena oleje a filtru .. možná jsem to tu už psal cena nekde okolo 6000 -7000 - poctivej garažník ktery rekl kdy to bude a kolik to bude stat a to platilo.
Pravda značkový renault servis by me voškubal minimálně o 25000 :-)
jasně i u lady by to šlo levnějc jenže...první odhad závady bylo čidlo otáček kliky, auto mělo nepravidelný volnoběh a tak člověk jel někam kde mají diagnostiku na ladu... (žádnýmu garážníkovi se do toho nechtělo i když se pak jednalo o stejnou kovářskou práci jako u renaultu) :-))[/center]
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Nová nádobka má ty hadičky připojený z jedný strany nad sebou. Asi hloupá otázka, zespoda víčka oleje ses koukal, jestli tam není bílá emulze?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Takže sem po čase opět otevřel kapotu ;-) a vyměnil si tu zpuchřelou hadičku mezi termostatem a škrtící klapkou, fakt to už chtělo, protože když sem tu starou sundaval tak se mi potrhala.

Dál sem zjistil, že mám trochu vůli na plynovym lanku, jde to někde seřídit, předpokládám, že na tom bovdenu bude na konci závit s kontramatkou jako u brzd na kole. Ale mě to lanko mizí pod tim plastovým deklem, takže nevím asi to budu muset sundat a kouknout na to.
Taky sem koukal na to, že se mi dře kablík od čidla hladiny oleje o hnací hřídel k PP kolu, budu to muset někde přichytit, ale nějak tam neni kam :-)
Termostat je asi fakt špatnej, dneska se mi to nějak podchlazovalo, bylo to pořád tak na 75-80° .
Jo a taky mi to občas volnoběhuje na 1500 - 2100 ot. Po protůrování se to občas vrátí k normálu, občas ne.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

hmm vidim že to jsou klasické bolesti lady.. tyhle hadičky nic nevydrží - . chce t o jakoukoliv jinou s textilním výpletem, jen ne original:-)

plynové lanko musí mít malou vůli, nenapínat!
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Kdepak, tahle byla právě neoriginál s textilním výpletem a ten výplet byl asi to jediný co jí drželo po hromadě, protože jinak by se rozpadla úplně.

To lanko jde prohnout tak o půl až o centimetr, aniž by to pohlo se škrtící klapkou, takže to je normální? Nějaká vůle tam asi bejt musí, aby klapka dosedala až na doraz, ale je otázka jestli tohle neni moc, i když co se týče ovládání plynu tak to ničemu nevadí.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“