Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4785
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od ger007 »

spraaavne
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od dvk »

Problém nebude v těch 13.5V, ale v těch 180mA !
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6604
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od JmJ »

dvk píše:Problém nebude v těch 13.5V, ale v těch 180mA !
ja v tom nejsem odbornik, ale jestli ma pri zvysenych otackach 13.5 V na baterce, tak to neni nic moc teda. ideal je nekde 14.4, 13.9 - 14.0 to bych jeste bral, ale co je min mi uz prijde podezrele :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10597
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Luděk Musil »

Ideál by měl být 13,8 - 14,0. V pohodě mi připadá být i těch 13,5
14,4 už je moc (leda by tam měl nějakou z Forda či čeho, který jsou na takový napětí stavěný).
Jak píše DVK - problém je v tom velkým klidovým odběru ... to jsem neměl (já měl max někde kolem 70 mA) a nemám ani já. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6604
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od JmJ »

no 14,1 - 14,2 bezne mela 2111 a rekl bych, ze i 2104 pred tim, nez sem tam dal regulator na 14 V mela na baterce pres 14 V. Jak sem uz psal, odbornik nejsem, ale muj otec temhle vecem pomerne dost rozumi a vzdy mluvil o idealu 14,4 V. A u vsech aut od feldy pres nissana a cert vi co jsem vzdy nameril pres 14 V, spis k tem 14,4. Toz tak.

Velky odber je jiste hlavni pricina, ale museli byste me presvedcovat hodne dlouho o tom, ze 13,5 pri zvysenych otackach primo na beterce je bezproblemove dobijeci napeti :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11050
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Majo »

13,5 je uplna pohoda. mne kombik dobija dlhodobo 12.5-12,8 a uplne to postacuje. nehovorim, ze je to tak spravne, ale rozhodne horsich je tych 180mA kludoveho odberu u teba. ja mam 15mA a to mam dvojcestny alarm.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Cory »

Mne to cez 13V neprejde ani keby neviem co bolo...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10597
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Luděk Musil »

Já to tedy dnes doma taky změřím, ale mám pocit, že mě ten alternátor (Magneton 14V/70A) dává 13,3.
A klidový odběr jsem (zatím) neměřil, ale je také možno. Zatím je to bez alarmu/centrálu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od dvk »

Terrano mi dobíjí 13.5 V stále :P

K tomu rádiu - buď je to nekvalitní výrobek nebo možná je jen špatně zapojené. Měl jsem stejný problém s mojím rádiem, taky mělo klidový odběr přes 100mA. Mrkni, jestli rádio nemá dva napájecí vstupy. Jeden je udržovací (paměti předvolby atd.) - ten se připojí na stálé napětí, a druhý je silový - ten by měl být přpojen na svorku ACC spínačky - tzn. polohu kdy fungují spotřebiče v autě, ale při otočení klíčku na 0 se vypnou (nevím teď z hlavy, jak je to na Žihadlu, jestli taková poloha ve spínačce vůbec je). Pointa je, že pokud je rádio zapojené silovým vstupem na trvalé +, tak má vysoký klidový odběr i pokud se vypne. Naopak udržovací vstup má odběr v jednotkách mA.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6604
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od JmJ »

jistou roli muze hrat i to, jaky cas uplynul od zapnuti napajeni do radia a jinych ridicich jednotk. Zarizeni mohou mit vice rezimu, mezi kterymi se prepinaji. Viz imobilzery aps? ktere po pripojeni napajeni jsou v bdelem rezimu a po nejake minute prejdou do rezimu spanku s nizsim odberem, ze ktereho se proberou az vnejsim signalem. Radio panasonic (jina rj v moji 04 neni ;-) ) ma po pripojeni napajeni take chvili vyssi odber, ktery po desitkach vterin klesne.

Ona ta radia obecne po vypadku napajeni delaji rady ruzne vylomeniny jako je vybliti cd, samovolne zapnuti, uvitaci demo rezim a cert vi co.

Kdysi sem meril klidovy odber golfu a tam cca minutu po zavreni auta centralem byly silene hodnoty a pak to to bud naraz nebo ve vice fazich postupne padalo na rozumne hodnoty.

Btw ja mam na baterce 13,98 V pri zvysenych otackach. Jestli ty hodnoty merite na volnobeh, tak pak takove jiste muzou byt a nemusi to nic zleho znamenat.
VAZ 2104 1.3 1989
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Drobek81 »

JmJ píše:Starlajn? Ze by to byla bananova baterka? :-)
jj, protoze ze tri baterek mela nejvyssi napeti :-) Pritom nabijeny byly zaroven, jedna je dokonce zanovni a mela nizsi napeti nez ta Starlajn...treti vartu nepocitam, to sou baterky spise do fiatu nebo alf, kde se to ztrati...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Veteranista »

Starline baterie vyrábí Varta :mrgreen:
Jinak jak píše JmJ, některá auta "usínají" i 20 minut
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od dvk »

No dobře dobře, ale položme si otázku - je toto případ 2104 ? :mrgreen:
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Veteranista
Příspěvky: 526
Registrován: sob led 14, 2012 13:33

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

Příspěvek od Veteranista »

Vzhledem k tomu, ze tam ma motor z rady 110 s jednotkou, central, radio a buh vi co, muze klidne
Záškodník od škodovek

Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“