Stránka 107 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 08:25
od Mičun
Ten druhý odkaz, to bude ono. Už nevím přesně ve které mašině byl. Ale píšou o něm i v motorářskej příručce.
A k výhodám dvoutaktních dieselů , by se mohl někdo vyjádřit. Neb já si nějak nevzpomínám. Ale asi na nich něco bude, neb co píst nahoře, to rána. Pravděpodobně vyšší výkon při menších rozměrech...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 21:54
od Michal Pokorný
A co jsem se já dočetl, tak zrovna do oněch největších smraďochů
(2TE a 3TE) ani naftu necpali, prý se to spokojilo s topným olejem
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 01:37
od valda1971
Nevyznám se vtom, jen napíši, že zvuk naší Čekoslovenské Bardotky -478.o1/02 (dvoutakt diesel) je prostě zážitek, mašina nebyla vidět, a já říkám- blíží se Bardotka (Zamračená) - to prostě byl koncert pro uši - hlavně když "táhla"
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 15:34
od vodis
Teda zamráča a dvoutakt diesel...no Láďo, doplnit znalosti.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 18:41
od Laďuša
Jo, já vim, co se jedná, ale zajímalo by mě, v jakej konkrétně mašině to je, páč až tak zase to neznam. Matně si vybavuju, že kdysi jsem to někde asi čet, ale už netušim. Mam ňáký materiály v ruštině, ale v tom to najít by bylo na dlouhý hodiny, ba až dny.
O těch výhodach, no, já jsem prd motorář, ale právě se udává ten vyšší výkon, nebo spíš jakoby v uvozovkach využití materiálu, já nevim, jak to popsat. Nevýhodou třeba u Sergejů bylo to, že papal hodně na volnoběh, naopak když jel pořádně dlouho v tahu, tak to prejnežralo víc než obvykle. Jenomže to byla právě jejich slabina u ČSD, při tehdejším provozu a skladbě železniční sítě se prostě nedalo ject trvale silou, furt to někde stálo. Což na ruských stepích je poněkud jiný
Ke zvuku Bardotky (což teda rozhodně dvoutakt neni
) už jsem se tušim i na tutom fóru vyjadřoval. Já nechápu, proč jsou z něj všichní tak odvázaný, mně to příde jako zvuk prastarýho vylágrovanýho jezeďáckýho traktoru k mašině naprosto neadekvátní. Zvuk Brejlovců se mi líbí o moc víc
A co teprve osumsetjednatřicítky!
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 21:53
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: ... A co teprve osumsetjednatřicítky!
https://www.youtube.com/watch?v=GH__3qYfKq8
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 22:04
od radek mb
Vari z tohoto tématu, patří autobusům a ne železnici.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv pro 18, 2014 23:14
od Laďuša
To je pravda, proto přidávam snímek autobusu jednoho zdejšího týpka! Jak skončil náklad?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát pro 19, 2014 03:53
od radek mb
Náklad skončil beznadějně poslední, s jednou remízou a osmi prohrami. To mu ovšem neubralo nic na veselosti, takže ještě před Prahou jsem musel zvýšit hlas a uvést ho do klidu.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát pro 19, 2014 04:25
od Voda
Byl v tom alkohol
?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát pro 19, 2014 19:25
od radek mb
Voda píše:Byl v tom alkohol
?
Vzhledem k tomu, že jsem vezl házenkářky na turnaj starších žákyň, tak alkohol ne. Nejstarší, když nepočítám trenérky, bylo asi 13 let.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 23, 2014 06:46
od plavec
Tohle je bezva.
Čekárny byly takto vybaveny z "místních" zdrojů v nedávné době
Obávám se, že ty volně ložené židle někdo brzy čmajzne , třeba na topení . Ty sedačky z kina jsou super nápad!
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 3&secid=14
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 30, 2014 19:24
od Michal Pokorný
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 30, 2014 19:39
od zelvotron
Tomu nic nebude, posadil to tam pěkně. Akorát bych se bál aby se to při vyprošťování nepřevrátilo.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 30, 2014 20:10
od Michal Pokorný
Ano, vypadá to, že to s tím kneelingem trochu přehnali