Stránka 107 z 109
Napsal: úte led 22, 2008 17:52
od plavec
Mám na mysli plechovou trubku tady:
http://www.apcentras.sk/apc/servlet/apc ... &code=A610
díl. č. 12

Někomu z vás už prorezla?A kolik by stála nová?
Napsal: úte led 22, 2008 20:39
od zelvotron
Sakra, to by chtělo pořádně zdiagnostikovat, takhle furt měníš a furt nic...
Tu trubku mám lehce orezlou zvenku, spíš než že by byla prorezlá, bych jí prohlíd okolo příruby k čerpadlu. Na tu trubku se dá docela docela dobře i zvrchu, když sem hledal kudy to teče, tak sem myslel, že je to hadice a tak sem jí chtěl zkusit zmáčknout, no spálil sem se pěkně...

Napsal: stř led 23, 2008 16:57
od plavec
Zelvotron.- spálil?Ale to dobrého nepálí

Tak teď už víš že je to trubka.Dá se na ní dostat i zvrchu, ale muselo by ustoupit lpg vedení, odspodu je na tu trubku hezky vidět, tak by snad jen stačilo vyndat ten krycí plech pod motorem, a dělat to vleže pod autem.Až to tam budu zítra dávat na ten radiátor, tak jim řeknu, aby to chlazení tam prolezli pořádně.Tak mě napadá nestačila by mýdlová voda a potřít všechny hadice, spoje a kde to bude bublat, tam je díra?
Napsal: stř led 23, 2008 22:44
od Erik
Vím, že v Mělníku celou soustavu nějak tlakovali. Ale nebyl jsem u toho, tak Ti nepovím, jak to dělali...
Napsal: čtv led 24, 2008 12:54
od zelvotron
Plavec:

co takhle tu vychytávku s tou duší z kola aplikovat na celou chladicí soustavu: jeden konec duše zauzluješ a druhej natáhneš na hrdlo nádobky. Kdyby tam nedržel, tak ho okolo hrdla omotat provázkem/drátem...

Napsal: čtv led 24, 2008 15:59
od plavec
zelvotron píše:Plavec:

co takhle tu vychytávku s tou duší z kola aplikovat na celou chladicí soustavu: jeden konec duše zauzluješ a druhej natáhneš na hrdlo nádobky. Kdyby tam nedržel, tak ho okolo hrdla omotat provázkem/drátem...

Jo taky mě to napadlo, ale udělal bych to s jedním vylepšením.Sehnat jiný víčko na expanzku, to provrtat a vysoustružit si takový přípravek, který by měl na konci ještě udělaný závit na tan závit natočit šlahounek a pumpičkou napumpovat.Anebo než to vrtat do novýho víčka, tak si rovnou vysoustružit něco na průměr a závit toho víčka, a celý ten "výrobek" na expanzku našroubovat. Tlak aby se to nenatlakovalo moc, by se dal zjistit promačkáním chladících hadic.Dneska jsem to dal do servisu, tak mi nezbývá než vyčkávat.
Napsal: čtv led 24, 2008 16:01
od zelvotron

viz sz

Napsal: pát led 25, 2008 09:42
od tavri
Víčko mám k dispozici. Rád ho obětuji ve prospěch pokusů. Příští čtvrtek ho můžu nechat v nějakým příkopě na trase Trutnov-Domažlice

Zahrajem si Geocashing?

Napsal: pát led 25, 2008 10:50
od zelvotron
tavri píše:Víčko mám k dispozici. Rád ho obětuji ve prospěch pokusů. Příští čtvrtek ho můžu nechat v nějakým příkopě na trase Trutnov-Domažlice

Zahrajem si Geocashing?

Ok, zkusim doma najít kompas, GPS je pro ňoumy

Napsal: pát led 25, 2008 13:55
od tavri
stejně nemám ani jedno z toho, takže bych to viděl dát to po cestě k nějaký popelnici a pak ti poslat smsku kde máš hledat

Napsal: pát led 25, 2008 17:47
od zelvotron
no tak já k těm popelnicím přistavim auto, otevřu střešní okýnko a můžeš to hodit rovnou dovnitř

Napsal: pát led 25, 2008 19:08
od plavec
Víčko mám už vykuchaný, ale spíš bych potřeboval někde u tý popelnice v tom brabeništi najít ventilek z duše, který bych tam do toho víčka přidělal.kouknu se někde v příkopech se válí různý věci, Asi hlavně od Tavriho

Napsal: pát led 25, 2008 19:12
od plavec
zelvotron, nebojíš se že když to okno otevřeš, že do něj začne tect?

Napsal: pát led 25, 2008 20:10
od zelvotron
plavec píše:zelvotron, nebojíš se že když to okno otevřeš, že do něj začne tect?

Nj, pravda, v tom případě nechám otevřenej kufr, stejně tak vypadá, i když je zavřenej

Napsal: sob led 26, 2008 11:49
od plavec
Jasně tím kufrem Ti ta voda vyteče ven asi nejlíp.
Mám vyměněný radiátor topení, který jsem jim dodal(za což taky chci poděkovat zelvotronovi) . Práce na celý čtvrtek a v pátek do dvou odpoledne.Za práci si vzali 2.800Kč, a cestou ze servisu domů mi přišlo něco divnýho, pak jsem přišel na to, že mi prohodili stěrače levý za pravý, přitom jsem je měl zezadu popsaný, takže jako vždycky, závada neodstraněna a ještě si musím doma přehodit ty ramínka stěračů, vůbec jsem si toho při přebírání nevšiml.

Ale k věci, doporučili mi, a zdá se mi to jako dobrý trik na zjištění netěsnosti nalít do fridexu barvičku co se míchá do primalexu.Tam kde bude zaschlá skvrna té barvy, tam to teče.U radiátoru jsem měl trochu natrženou hadičku, ale tou to neteklo, přesto ji ořízli a už je to vpoho.

Takže kamarádi, jdu dále pozorovat a sledovat.