Stránka 106 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 29, 2014 14:49
od Crocodile
Michal Pokorný píše:. Je to z doby mechanických označovačů jízdenek. .
Však jsou místa kde stále ve všech vozech jsou mechanické označovače
V HK se pořád drží.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 29, 2014 16:21
od Laďuša
A já jsem si myslel, že Plzeň už je poslední
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned lis 30, 2014 13:55
od Voda
Docela zajímavá informace s těma motorama
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned lis 30, 2014 17:22
od zelvotron
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned lis 30, 2014 17:50
od radek mb
Když jsem četl Segedín, očekával jsem pochutinu.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned lis 30, 2014 22:51
od Michal Pokorný
Aby ostatní, na mém FB nezúčastnění, nebyli ochuzeni o zvukový požitek...... takto má vypadat správný dveřní zvonek - klasická elektromechanika, žádné ubohé elektronické pípátko
https://www.youtube.com/watch?v=fz4kEhk_kvI
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 16, 2014 17:43
od Crocodile
Autobusy PAZ jsou po letošní rozsáhlé modernizaci. Motory jsou nově již naftové šestiválce Cummins, změnou prošly také přední a zadní světla s nárazníky. Modernizace se dočkal také interiér, který je už přecijen pohodlnější.
2014
https://www.youtube.com/watch?v=95ImsT1v5g8
Ročník 2013 před modernizací, pro srovnání.
Měl ještě benzínový karburátorový motor.
https://www.youtube.com/watch?v=-_qgeFgmVMU
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 16, 2014 21:05
od Mičun
Že ty Rusové se dieselů tak báli! Raději udělali brutální benzíny...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 16, 2014 21:44
od Voda
Spíš je neuměli a radši občas brali náklaďáky třeba od Tatry,navíc měli obecně problémy s žhavením....a hlavně, benzinu bylo nekonečno
benzinové PAZy budou i nadále?Nejdřív IMZ,teď už i PAZ končí s karbem
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 16, 2014 22:07
od Laďuša
No a že na dráze měli nafťáky
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte pro 16, 2014 22:23
od Crocodile
Co bylo strategické, tam byla nafta - tanky, železnice, případně některé velké náklaďáky (KrAZ), tahače (MAZ).
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 03:57
od Mičun
Ale ty drážní motory taky nebyly žádný standard! Dvoutakty, protiběžné písty a podobné chujoviny. Zkrátka Rus...
V tom benzíňáku je úžasný ten kladkostroj, nebo, co to tam je...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 05:43
od Laďuša
Protiběžný písty? V čom to bylo?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 07:28
od Voda
Tak dvutakní dýzl,to je už pralesní liga
Jak to bude s tím PAZem?Bude aspon stříkačka?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř pro 17, 2014 07:35
od Luděk Musil
Laďuša píše:Protiběžný písty? V čom to bylo?
Tohle není přesně to, na co se ptáš:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Boxer_(motor)
Jedná se spíše o tohle:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Motor_s_pr ... p%C3%ADsty
A řez jedním takovým (asi to byl 6-tivál, 2 kliky) jsem viděl před cca 3 týdny v Technickém muzeu v Brně, v oddělení leteckých motorů. L.