Stránka 104 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: ned říj 05, 2014 09:56
od radek mb
Já ho používám stále, abych tolik nenamáhal brzdy. Když je v autobuse 20 a víc lidí, je to potřeba. Stačí na první dva stupně. Když dojíždím do zastávky, do křižovatky, meze se nekladou. Navíc devítka má tlačítka, kde je možnost zapnout si motorovku při brždění. Já jen ťuknu na brzdu, motorovka lehce brzdí a pak přidávám retardér a pak nohu. Otáčky? Z kopce klidně i na 1800, až do 1000, pak už to nemá smysl. Navíc to dost zatěžuje elektrickou soustavu vozu, takže pokud zastavíš v zastávce a retardér si nevypl, tak na volnoběh to má znatelně nižší otáčky( třeba o 100 ot/min)
To, že devítka je o velký skok lepší než sedmička, o tom není pochyb.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 01, 2014 18:44
od Crocodile
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob lis 01, 2014 20:14
od Raduz
Si rikam maji v Rusku nebo kde to je neco jako STK?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon lis 24, 2014 21:43
od Crocodile
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon lis 24, 2014 21:51
od Raduz
Sou pěkné ty dělené přední-zadní okna.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 09:12
od Michal Pokorný
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 10:04
od Mičun
Největší výrobce autobusů na světě Ikarus! A taky už zmizel...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 10:09
od Michal Pokorný
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 10:19
od Luděk Musil
A proč má stažený tykadla
L.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 10:38
od Michal Pokorný
Protože je asi zrovna nepotřeboval
A co já bych psal, však tu máme povolanějšího člověka, který s těmito vozy přišel do styku
A ještě pár záběrů testovacího kusu
https://www.youtube.com/watch?v=fD3p3q2nWLc
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 10:40
od Mičun
Hm... Tak to je pro mě novinka. Četl sem někde historii a tam psali, že někdy 2003? byla ukončena výroba. A šmitec...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 12:40
od Voda
radek mb píše:
To, že devítka je o velký skok lepší než sedmička, o tom není pochyb.
A platí to i LADY
?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 19:46
od Crocodile
Garmoška kam se podíváš.
V Moskvě dokonce probíhala výroba-montáž těchto legend.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 20:02
od Michal Pokorný
Crocodile píše:
Garmoška kam se podíváš.
V Moskvě dokonce probíhala výroba-montáž těchto legend.
Ale jen krátce, trochu se to neosvědčilo, neboť se tam do toho montování pustili poněkud po svém
Copak Moskva, ale v Тольятти se svého času proháněly stroje jako třeba tento
http://www.phototrans.eu/14,505049,0,Ik ... 57_63.html , které do těchto míst dorazily až z daleké Ostravy
To na Kubě to vyřešili trochu elegantněji, koupili si licenci a dělali si s tím pak (pod značkou Girón) psí kusy. U Girónů se mi líbila otočená okna - větračkami dolu, vypadalo to zajímavě
Některé Giróny vypadaly i poměrně dobře
http://www.bus-planet.com/bus/bus-ameri ... %20WBX.JPG
a některé zase dost netradičně
http://www.bus-planet.com/bus/bus-ameri ... %20WBX.JPG
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát lis 28, 2014 21:28
od Crocodile
Ikdyž by mnoho lidí řeklo že jsou Ikarusy zastaralé, stále jsou na některých trasách brány jako ty luxusní autobusy ze západu, se kterými chtějí lidé jezdit. Jak je vidět např. na prvním snímku, z města Bratsk. Tam je vidět že je na výběr buď ze značně unaveného LiAZu, nebo LAZu, každý by však dal přednost Ikarusu. U všech fotek je v názvu uvedeno datum a místo.