Stránka 103 z 124

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 10:27
od Michal Pokorný
Koko Loko píše:
Laďuša píše:I takovéto trolejbusy jezdí ...
To je boží! Takové jezdit u nás hned bych i šalinkartu koupil 8) .
Nelži, však tehdy ona ústecká 15Tr byla, oproti tomuto stroji, jen lehce opotřebovaná a při jízdě si značně projevoval nespokojenost. Vyloženě tě iritovala třískající točna (pravda, pan řidič jel přes výmoly jako dobytek), též jsem pozoroval úšklebky u opotřebovaného tlačítka "znamení k řidiči", zejména po spatření nápisu "tlačte silou a dlouze". I k zavírání dveří byly připomínky, že jedna půlka se sotva zavře a druhá za ohlušujícího třísknutí, švihne jako gilotina.
Tak mi netvrď, že tímto by si rád jezdil :D Nebo očekáváš, že se pod obnošeným kabátkem budou skrývat hodnoty? :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 10:50
od Křečík Barbuška
Toto nemá točnu tak nemůže nic třískat :P . Navíc nesuďme knihu podle obalu. Uvnitř bude jistě pěkný salon vybavený pohodlnými sedačkami. Špičková elektrovýzbroj bude jistě samozřejmostí.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 12:28
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Škoda 12Tr a Ikarusy. Jo a taky Lada 2106. Nádhera.

Obrázek

Není ten Ikarus nějak dlouhý? :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 12:36
od Luděk Musil
To je maďarská specialita, jmenuje se to Ikarus ffefferoni speziall.
Vyznačuje se tím, že má 4 klouby.
Nevyváželo se to, provozovalo se to pouze v Miskolci, Szegedu a Gyoru. L.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 12:48
od Jaykee
Luděk Musil píše:Vyznačuje se tím, že má 4 klouby.
Nemáš někde foto točny pro tento bus? :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 13:14
od Raduz
Mu taky nesmíš všechno věřit :mrgreen:

Obrázek

Obrázek

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 13:20
od Michal Pokorný
Ten modrý je reálný Ikarus 293, ovšem ten červený tipuji na verzi "photoshop". Ikarus 293 měl totiž mezi 1.a 2. článkem hydraulickou stabilizaci, což ten červený nemá.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 13:28
od Raduz
čéče asi jo, střecha nad dveřma č.3 je schůdek...

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 17:56
od Michal Pokorný
No jo a hlavně Ikarus 293 nikdy neměl zlamovací dveře. Tedy měl,ale pouze typ montovaný a provozovaný na Kubě pod značkou Girón.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 18:33
od Luděk Musil
Jaykee píše:
Luděk Musil píše:Vyznačuje se tím, že má 4 klouby.
Nemáš někde foto točny pro tento bus? :D
Zadíval jsem se pořádně na ten obrázek a musím se opravit :oops:
Není to Ikarus ffefferoni speziall - 4 kloub, ale jedná se o Ikarus ffefferoni SUPER a je to 6-kloub se samozatáčecími 4 posledními nápravami. Je to taková specialita jako maďarský guláš či debrecínské párky prostě jinde to neuvidíte. L.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: ned zář 14, 2014 21:10
od Jaykee
Raduz píše:Mu taky nesmíš všechno věřit :mrgreen:
Já to právě bral jako srandu a nakonec jsem za trubku! V životě jsem více než jedno kloubový neviděl, takže jsem ani nevěděl, že se vyráběly.
Děkuji za rozšíření znalostí... :D

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob zář 20, 2014 17:37
od Křečík Barbuška

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob zář 20, 2014 18:22
od zelvotron
Klííd, ještě máme hranatý kloubácí.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: čtv říj 02, 2014 21:16
od Michal Pokorný

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob říj 04, 2014 20:35
od Jaykee
Tak pánové!
Tento týden jsem měl tu čest a poprvé jsem usednul za volant "devítky".
Je to jiná káva, ale mám dotaz. Kdy a kde můžu používat retardér?
Můžu stále nebo jen nějaké otáčky, abych ho nespálil, tedy pokud to jde...
Dík za rady! :mrgreen: