Stránka 103 z 109

Napsal: čtv lis 22, 2007 17:43
od tavri
Erik: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#84796
...poznal jsem to snadno, kolem pumpy bylo zamodřeno od Fridexu G48 - už si to moc nevybavuju, bylo to hned po koupi, tzn. v červnu 2003
danielTIR: taky čekám na ten okamžik, a jako na potvoru se nic nechce podělat :-)
plavec: Ремонт модуля зажигания 2112-3705010-02 для автомобилей семейства ВАЗ -2110 http://avtobandit.narod.ru/REP/repair.htm

Napsal: čtv lis 22, 2007 19:04
od zelvotron
Jenom doplním tavriho :-) http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=125300#125300
Jo a nechal bych si při tom vymětit i rozvody ;-)
Máme tam teď tuhle: http://www.luzar.ru/catalog/3/3 , stála asi 1200 (na stránkách Luzaru jí mají za 1000 rublů, což odpovídá) a její výhodou je to, že sem k ní dostal nálepku :mrgreen: , ale tu na auto nalepím až se ukáže, jestli pumpa vydrží aspoň 50tkm :-D .
Jinak ale když to teklo tak to bylo zásadně za jízdy (a po, než to vychladlo).

tavri: Nezačnem ty pumpy hromadně repasovat :-D ?
http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 0f5aeaf11c

Napsal: pát lis 23, 2007 06:19
od Erik
Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak když teče pumpa, tak se to řeší výměnou celé pumpy a nikoliv jen jejím přetěsněním? Erik

Napsal: pát lis 23, 2007 09:05
od zelvotron
Servis to většinou řeší výměnou, protože je to pro něj jednodušší. Přetěsnit jde taky, mění se pak jen ložisko s hřídelkou (viz můj předchozí příspěvek) a je na to zapotřebí stahovák a lis. Pokud by si měl zájem si jí nechat přetěsnit, klidně ti k tomu můžu dát k dispozici tu původní. Ale stejně mi přijde vhodnější koupit novou, kdyby začla téct, tak je na ní 2 roky záruka a vzhledem k tomu, že s tim většinou mění i řemen (když po nem teče chladící kapalina tak to pro nej asi nebue zrovna ideální), tak bych s tim moc neriskoval. Pumpa od CS stojí 1200, od Vašenkova asi 500 (ale jiná značka) a hřídelka s ložiskem a těsněním 250. Ono vyndavat pumpu a jít někam reklamovat hřídelku, i kdyby reklamaci uznali, těžko zapatí náklady na servis... Takhle kdyby to začlo téct, tak zajedu na Zbraslav a ať si s tím dělaj co chtějí :wink:

Napsal: pát lis 23, 2007 09:07
od Erik
Řemen jsem ´měnil před 20 tis km. Myslíš, že mu ta chladící kapalina tolik uškodí?

Napsal: pát lis 23, 2007 09:19
od zelvotron
Těžko říct, tohle je blbá situace, nám pumpu měnili při 45tis., takže udělat při tom rozvody byla jasná volba :) , takhle těžko říct. Asi taky záleží jak dlouho to teklo a jak moc to přišlo s řemenem do styku a taky jak moc a jestli vůbec mu to vadí, jsou tam taky dvě plastový kladky... Asi nejlepší bude se poradit se servisem.

Napsal: pát lis 23, 2007 09:33
od tavri
Kup novou pumpu. Je to jednodušší a nestojí to tolik. Je stejná jako na Samaru. Tu starou můžu rovněž věnovat na pokusy. Řemen ani kladku jsem dosud neměnil. Všechno je ještě původní. Auto má 78 tis km.

moje lada..

Napsal: pát lis 23, 2007 10:15
od Jiri
plavec píše:Hele Jiri, není ta lada cos jí prodal teď moje?Takovou smůlu snad už nepřežiju. :|
no prodával jsem jí jednomu rusovi / ukrajinci co bydli na Benecku loni kolem 24.9. za 30 000kc.
Byl to automechanik, a koncem lonkseho roku podal inzerat kde ji nabizel za 100 000kč nicmene jeste se mi letos ozval a a chtel nejakou radu ohledne elektiky....
myslim že bych tu svou byvalou ladu poznal na 100procent.. ne z dalky ale pri blizsi prohlidce urcite...
Muj stroj jsem nemel odvahu nabizet nikomu ze zdejsiho fora...

Napsal: pát lis 23, 2007 19:31
od plavec
jiri, toho času, když jsem jí kupoval, tak jsem o tomhle foru neměl ani ponětí. Tak to jí musel vykoupat ve zlatě, když jí prodal za 100 000Kč.Včera jsem viděl jednu v Táboře. takovou krásně modro-stříbrnou. Proč musí mít všichni ostatní hezčí barvu než já? :oops:

Napsal: sob lis 24, 2007 11:23
od Jiri
podle meho nazoru ji mel jeste letos v kvetnu, jinak by se neptal na problemy s elektrikou... verim že pri soustredenem usili a se znacnou drzosti by se mu to mohlo podarit prodat za 80 000..
jenže to bych chtelo masivni upgrade a zamaskovat skutecne stari auta- coz se asi nevyplati....

Napsal: čtv lis 29, 2007 12:01
od plavec
Takže pro vás kolegové: mám nový zapalovací blok + práce 10.400Kč.Čekací doba než přijde z ruska + poštovný k nezaplacení. :evil:

Napsal: čtv lis 29, 2007 16:16
od danielTIR
Za ty prachy k posrání :( :( . Hlavně že máme levné ND na LADU. Hov...a . :?

Napsal: pát pro 07, 2007 17:14
od plavec
Můj problém s mizejícím fridexem: Zatím jsem to prolezl a zjistil jsem že hadice, která vede do lpg reduktoru jak byla prověšená, tak ležela na svodech výfuku a jak se to ohřívalo, tak se vypalovala a vypalovala, jen se divím že se celá nerozškvařila durch a nevytekl mi ten fridex za jízdy.Za dva dny jsem byl na suchu. Takže pujdu vyměnit tu hadici a pak se uvidí co dál.Rozvody mi netečou(resp. vodní pumpa) a ani chladič, ten plech pod motorem mokrý je ale zespod od bláta :)

Napsal: sob pro 08, 2007 14:50
od Jiri
plavec píše:Můj problém s mizejícím fridexem: Zatím jsem to prolezl a zjistil jsem že hadice, která vede do lpg reduktoru jak byla prověšená, tak ležela na svodech výfuku a jak se to ohřívalo, tak se vypalovala a vypalovala, jen se divím že se celá nerozškvařila durch a nevytekl mi ten fridex za jízdy.Za dva dny jsem byl na suchu. Takže pujdu vyměnit tu hadici a pak se uvidí co dál.Rozvody mi netečou(resp. vodní pumpa) a ani chladič, ten plech pod motorem mokrý je ale zespod od bláta :)
proboha odkud ty LPG montaznicky hovada tu vodu tahli?...
co nedojebou v rusku to se podari znackovym a neznackovym servisum :roll:

Napsal: ned pro 09, 2007 18:56
od zelvotron
Taky mi tam zbyla jedna chladící hadice (po plynařích) a je šíleně zpuchřelá, pohledově mi připomíná hadici od takový tý starý žáby na nafukování matraček, akorát ta byla modrá a taky děsně puchřela :-D