Stránka 102 z 109
Napsal: stř lis 21, 2007 14:20
od plavec
S tím únikem chladicí kapaliny jsem na tom podobně.Taky se nic neztrácí, když jedu, ale postavim to do garáže a druhý den je najednou vody míň.Tak až budu to auto konečně mít, tak si tam zkusím dát pod chladič nohy a taky si obleknu potapěčský vybavení a jdu prozkoumávat.Zatím mi stojí u elektrikářů a čaká se na výměnu zapalovacího bloku.Asi je ještě v rusku.
Napsal: stř lis 21, 2007 16:29
od Jiri
jojo ..typicke poruchy..
me se to stalo taky chladic tekl a po te co jsem zjistil cenunoveho..cca 4500 na konevce. tak jsem koupil nejakou sra.ku za 120kc kterou jsem do auta nalil, najezdil 5000km a auto prodal. už to neteklo
.... vzhledem k tomu že skalouš měl krátce predtim meneny topeni tak jsem neriskoval dalsi problem... predstava ze necham vyneni chladic a pak do pul roku odejde topeni to me nejak desilo..........
Napsal: stř lis 21, 2007 18:01
od plavec
Hele Jiri, není ta lada cos jí prodal teď moje?Takovou smůlu snad už nepřežiju.
Napsal: čtv lis 22, 2007 06:11
od Erik
Když si stoupnu zepředu před auto, tak je ten krycí plech mokrý jakoby za motorem (pod vstřikama). Říkal jsem si, jestli by to nemohlo být topení, ale to by asi bylo mokro v autě, ne?
Napsal: čtv lis 22, 2007 07:01
od plavec
Eriku,to je fakt. A vždycky teče topení dovnitř?Ten plech mám mokrý pořád, přisuzoval jsem to tomu že jak je pořád sníh břečka tak je to postříkaný a zkapává to.Tak ten chladič tam jde dát z něčeho jiného, třeba z krabice?
Napsal: čtv lis 22, 2007 07:30
od Erik
plavče, já jsem si na tu "loužičku" na tom krycím plechu sáhnul a ochutnal.
Bylo to nasládlé, takže to byla chladící kapalina. ale odkud se tam bere, to nevím....
S tím chladičem nevím, ale podle mě tam z krabice nepůjde.
Napsal: čtv lis 22, 2007 08:15
od Wolf
V množství variant chladičů jsou rusové nepřekonatelní, a tak i chladič 110-tkové řady bude jistě jiný, což je vidět i z ceníků. Dobrá zpráva ale je, že cena (AL chladičů) je u jednotlivých řad srovnatelná, resp. přijatelná. W.
Napsal: čtv lis 22, 2007 09:47
od Štěpán
Jeden známej dával do samary chladič z favouše, takže předpokládam, že by to mohlo být podobný, akorát tvrdil něco o tom, že musel předělávat jednu hadici. Zkuste se na to kouknout, třeba ta kvalita bude lepší.
Napsal: čtv lis 22, 2007 13:00
od mgrdragun
hmm ako to tak citam tak mate povedsine rok vyroby 01. mate niekto nieake skusenosty s rokom 06?
Napsal: čtv lis 22, 2007 13:38
od Erik
Já mám rok výroby 2000. Myslím, že v tom to asi nebude
Napsal: čtv lis 22, 2007 15:39
od plavec
chladič z favouše? Ten bych sehnal kdekoliv aspoň něco českýho bych na tom autě měl.Až se k tomu autu konečně dostanu tak musím něco vymyslet.Ještě mě napadlo těsnění pod hlavou, mohlo by být tak šikovně prasklý že se voda do oleje nedostává.a jen se dostane do válců a ven.
Napsal: čtv lis 22, 2007 15:49
od plavec
Jo a pánové, zítra by mi měl přijít ten zapalovací blok.Cena přes 7.tisíc, musel se vzít z ruska, vůbec nebyl skladem v čr.Škoda že to není bosch, bylo by to levnější, má to dle mechaniků stejně dělaný jako Niva.
Napsal: čtv lis 22, 2007 16:57
od danielTIR
Tak narvat do "téměř " nového auta 7 000 kč za nějaký modul zapalování, by byla asi poslední kapka a auto by šlo ( jelo ) zpět do ruska
Zlatý Ford, zatím po mě nic nechtěl ....
Napsal: čtv lis 22, 2007 17:18
od Erik
Tak jsem se vrátil z garáže. Šel jsem po tom, kde je louže na plechu (ten jsem nesundával) a při tom jsem sundal i kryt rozvodového řemenu. A ejhle, bylo to tam všechno mokré a sladké
. Takže se Vás ptám, je možné, aby tekla vodní pumpa?
Napsal: čtv lis 22, 2007 17:34
od Štěpán
Erik píše:Takže se Vás ptám, je možné, aby tekla vodní pumpa?
Ano, je to možný...
Spíše je to zaučený, že to může být ona...