Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

1570 je "není signál od imobilizéru" (to se nám zobrazuje po každým zapnutí zapalování a žádný negativní účinky to nemá :-) ) a to druhý nevím, ale dával sem sem kdysi tabulku kódů závad, ale někam zmizelo, bohužel se do toho teď nemůžu podívat, protože nemám momentálně na pc excel :-( . Dám sem ten soubor, doufám, že je to ono...
Přílohy
zavady.xls
(67.5 KiB) Staženo 982 x
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

je to" zatížení se liší od výpočtu", ale nevím co to znamená. Docela mě ta porucha vyděsila, do teď jsem měl jen samé prkotiny, ale teď to vypadalo, že neodjedu. Zatím jsem osobně mluvil jen s dvěma lidmi co mají desítkovou řadu (5 a 4 roky) a ti prý jen dolévají benzín , mně v únoru končí záruka a už jsem měl závad na můj vkus dost. Ale auto je za rozumný puníz neprodejný , ta jsem odsouzenej si toho černýho petra vychutnat ještě nejmíň 5 let, než mi nebude líto auto prodat za minimální cenu.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No zapomněl sem podotknout, že je to bez záruky a u některejch těch kódu si překladem nejsem vůbec jistej, u pár jsem si musel trochu vymejšlet :oops: a myslim, že zrovna tenhle je bohužel jeden z nich :( .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Takže ty tu vlastně jen mlžíš... :lol:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

radek mb píše:Takže ty tu vlastně jen mlžíš... :lol:
:D :D :D
ale jenom tak z 5% :wink: , u některejch kódů sem byl fakt v koncích, když sem to sem dával prvně, tak sem psal ať to nějakej jazykovej znalec kdyžtak opraví, prostě sem nechtěl nechat pár kódů nepřeloženejch a aspoň u nich trošičku naťuknou co to asi bude a zároveň sem si řikal, že když se mi ukáže nějakej z těhle kódů tak sem prostě v pr.. a nic s tim neudělám, šlo mi hlavně o takový ty závady snímačů a podobně (a ty tam sou dobře, snad :P :mrgreen: ) co by si člověk eventuelně vyměnil sám, no pokud by mi to nahlásilu třeba chybu vnitřího součtu FLASH, nebo co to tam taky je, tak sem stejně nahranej ;-) .

No jinak bych volil obvyklej postup: závady vymazat a vyčkat zda se objeví znovu ;-) .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

zelvotron píše:No jinak bych volil obvyklej postup: závady vymazat a vyčkat zda se objeví znovu ;-) .
Já volím úplně jinej způsob:prostě se modlím před každou jízdou,abych dojel bez poruch :)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
tonda
Příspěvky: 70
Registrován: čtv lis 30, 2006 18:14
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od tonda »

honzat z Tachova: Kód 1140 který si si přeložil jako - zatížení se liší od výpočtu, se týká korekce vstřikování na vstřikovačích. Systém BOSCH MP7.0 HFM ovládá každý vstřikovač zvlášť mínusovým impulsem jak je dnes běžné. Délku impulsu má počítač uloženou v kartografii datového pole vzhledem k ostatním parametrům. Aby počítač udržel v každých otáčkách pravidelný chod motoru, provádí ještě korekci na vstřikovačích. Za tím účelem neustále prověřuje odezvu na každé vstříknutí paliva a podle potřeby při příštím vstříknutí paliva ubere nebo přidá dávku tak, aby žádný válec nebyl vůči ostatním rychlejší nebo naopak pomalejší. Tím udržuje motor v pravidelném běhu.
Tolik teorie.
Aby toto mohlo dobře probíhat, počítač potřebuje perfektní napájení. Zaměř se proto na napájecí relé u počítače motoru a jeho pojistku a na ukostření počítače. Můžeš popřípadě vyndat počítač motoru, vyčistit mu svorkovnici, vyfoukat vzduchem a nastříkat kontoxem tak aby bylo co nejmíň přechodových odporů.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No vida, takže je to víceméně správně :P 8) . Konečně sem nainstaloval excel, takže sem si to taky moh prohlídnout a myslím že ty chybový kódy by měli bejt snad všechny dobře (pokud někdo zjistí, že něco nesedí, tak ať dá vědět), problém s překladem co jsem psal byl hlavně u těch hodnot předávaných od řj :wink: .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Únik chladící kapaliny

Příspěvek od Erik »

Tak mám na světě další problém. Teče mi chladící kapalina a to docela fest. Nádobka je prázdná, doleju tam 2 litry a za chvíli je to zase fuč. V garáži je pod autem mokro, ale jelikož je pod motorem krycí plech, tak se nedá usoudit, odkud to teče. Máte nějaké tipy? díky moc.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Prorezlej chladič?
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

No to snad ne! Je to auto z roku 2000. I když možná.... Záleží, kde by byl prorezlý. Jestli by se neztratilo víc kapaliny?
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ahoj Eriku, mne odesel chladic u tehdy nove Lady po pul roce. Ne, ze by prorezl, ale upadlo spodni kolinko :mrgreen: . Asi budes muset ten spodni kryci plech demontovat a po nezbytnych upravach zevnejsku (neopren, potapecske bryle, snorchl netreba :) ) pod to vlezt, at vidis cic. W.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Ahoj Wolfe, asi mi nic jiného nezbyde. Mám si vzít i ploutve? :lol:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Erik píše:...Mám si vzít i ploutve? :lol:
...záleží na tom, jak rychle to teče :D . W.
Jura Baran
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 29, 2005 11:08

Příspěvek od Jura Baran »

Mně na Samaře odešel chladič v 9. roce života (v 8 roce odešel radiátor topení a docela mě to auto začínalo s..t) tím, že prorezl zvenku na žebrech v místě, kde byl před tím něčím trefenej. Bůhví čím. Ale bylo to tak, že to teklo jenom za tepla a hlavně když motor nejel, protože za provozu to podtlak z chladící soustavy tolik nepustil a za úplného studena se ta prasklina na chladiči zatáhla. Takže večer jsem auto teplý odstavil, ráno v něm chyběly právě cca 2 litry vody. Protože jsem stával venku, tak voda se většinou stihla do rána z pod auta odpařit, a za studena nebylo nikde nic vidět. Ani za nic jsem na to nemohl dojít. Vodu jsem dolil za studena a všude byl sucho. Až jednou jsem dojel domů za světla, zaparkoval a šel se podívat jestli se neztratila voda. Moc se jí do tý doby neztratilo a já si začal říkat, že zase jedna z těch závad, co sami na voze ruské provenience postupně odezní, ale jak jsem stál zepředu u kapoty a nohy měl pod nárazníkem a koukal na hadice od topení jsetli nejsou rupllý nebo povolený, tak mi něco začalo ohřívat nohy a byl jsem doma. Jinak zapojení hadic od topení do oběhu chlazení je taky dobrý prověřit.
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“