Napsal: stř dub 30, 2008 11:16
Měl jsi se nejdřív ozvat, dal bych Ti pár tipů, jak zabránit, aby Ti nenatočili mikrospánek.
On když si tam člověk tak příjemně leží, je mu dobře, odpočívá... tak to samé velice rychle začne dělat mozek a to je přesně to, co na grafu nepotřebuješ.
Já jsem toto "odpočívání" vyplnil přemýšlením a počítáním úplných kravin, které na sebe navazovaly jen tím, že to byly souvislé myšlenky, jinak ničím...
Pořád dokola, hlavně nezačít "zabírat"! Rychlý tok myšlenek.
S tou kanceláří jsi to myslel jak? Já nikdy nedělal čistě kancelářinu, to bych pravděpodobně nesnášel ani trochu dobře. Nejsem ten pravý typ do kanceláře. Samozřejmě i to vše je teď pověšené na hřebíku.
To se včera jezdilo, já to říkám pořád, že jedny z prvních dodaných B931 do Prahy s Voithem a Liazem jsou skvělé oproti těm pozdějším. To jede jak dráha a ten zvuk...
Citybusy zase nejsou tak úplně špatné. Za chvíli tady nebude nic jiného. Třeba když jsem včera po delší době sedl zase do devítkové Karosy, připadal jsem si v té kabině neskutečně stísněný, Citybus má prostornější kabinu řidiče.
Také jsem se velice divil, když jsem poprvé potřeboval někde hodně točit- oproti sedmičkové Karose, případně Citybusu, sloupek řízení Renault v Karose 9xx umožní dost špatný rejd. A přitom u Connexu jsem jezdil na tom samém, akorát to mělo klacek- B932.
Pěkně jsem se divil, když jsem potřeboval "utáhnout" zatáčku a volant dojel na doraz... Naštěstí se to vytočilo.
On když si tam člověk tak příjemně leží, je mu dobře, odpočívá... tak to samé velice rychle začne dělat mozek a to je přesně to, co na grafu nepotřebuješ.
Já jsem toto "odpočívání" vyplnil přemýšlením a počítáním úplných kravin, které na sebe navazovaly jen tím, že to byly souvislé myšlenky, jinak ničím...
Pořád dokola, hlavně nezačít "zabírat"! Rychlý tok myšlenek.
S tou kanceláří jsi to myslel jak? Já nikdy nedělal čistě kancelářinu, to bych pravděpodobně nesnášel ani trochu dobře. Nejsem ten pravý typ do kanceláře. Samozřejmě i to vše je teď pověšené na hřebíku.
To se včera jezdilo, já to říkám pořád, že jedny z prvních dodaných B931 do Prahy s Voithem a Liazem jsou skvělé oproti těm pozdějším. To jede jak dráha a ten zvuk...
Citybusy zase nejsou tak úplně špatné. Za chvíli tady nebude nic jiného. Třeba když jsem včera po delší době sedl zase do devítkové Karosy, připadal jsem si v té kabině neskutečně stísněný, Citybus má prostornější kabinu řidiče.
Také jsem se velice divil, když jsem poprvé potřeboval někde hodně točit- oproti sedmičkové Karose, případně Citybusu, sloupek řízení Renault v Karose 9xx umožní dost špatný rejd. A přitom u Connexu jsem jezdil na tom samém, akorát to mělo klacek- B932.
Pěkně jsem se divil, když jsem potřeboval "utáhnout" zatáčku a volant dojel na doraz... Naštěstí se to vytočilo.