Stránka 11 z 109

Napsal: pon říj 17, 2005 09:56
od dmatej
Nevím jak to vypadá na nových Ladách, ale co brzdový válec? První co mě ale napadlo, byl taky prasklý kotouč....

Napsal: pon říj 17, 2005 10:02
od Jiri
Uprimnou soustrast Martino, kdyby kotouc prasknul tak to bude doprovazet silna rana a bud se kolo zablokuje o ty brzdove desticky nebo .. se kotouc vylame a vypada pod auto (to se asi nestalo, to by Tve zazitky byly barvitejsi:-)))
Zapojeni brzd do krize neni vynalez lady maji to i jina auta a zadna spasa v tom neni. Do smyku to pujde protoze ucinek zadnich brzd je z principu nizsi nez prednich. a zadni brzdy - alespon rucni ma u desitkove rady docela mizernou ucinnost (zimni otaceni na rucku je s ladou nejiste ne vzdy se na senhu povede dostat zadni kola do smyku) Pri kontrole brzd na STK bylo vse v naprostem poradku, soumernost sil atd uplne v pohode:-)
obcas kdyz to valim 170 po dalnici tak me napada co by se stalo kdyby.....
ja se ted musi objednat do melnika kvuli te spotrebe .. obcas to desne zere i kdyz uz min ...
Kazdopadne az budes vedet co bylo pricinou dej vedet... At vim co me muze potkat:-))))btw kolik mas najeto km?

Napsal: pon říj 17, 2005 10:05
od dmatej
Já neměl namysli úplný rozpadnutí kotouče, ale už jsem viděl (na jedný dodávce) kotouče, který byly jen načatý - od středu po okraj několik prasklinek, který ale dovedly dost zvednout tření a způsobovaly kousání brzdy.

Napsal: pon říj 17, 2005 12:07
od martina
žádná rána, nic podobného, ani intenzivní brždění před tím, nic... prostě nromálně to brzdilo a najednou se choť při odbočování chopil ručky a pravil, že jsme bez brzd.

no já vím, že není moc možností jak zapojit dva okruhy. pokud to bude předek zadek, tak při vypadnutí předku to bude brzdit velmi zle. pokud je to do kříže tak to do smyku půjde taky samozřejmě, ale tohle ja fakt extrém furt skoro nebo možná úplně nic a pak se zablokuje kolo. navíc myslím, že na zadku ty kola brzdí obě, podle toho schématu, ale nevím, nerozumím tomu a mám to na obrázku vytištěné v mizerném rozlišení.

najeto....no málo na to jaký s tím autem už máme zážitky...asi 27 tisíc.

navíc si myslím, že zrovna brzdy používáme velmi minimálně a k autu se chováme celkově opravdu velmi slušně.

až budu vědět čím to, tak se samozřejmě ozvu, otázka je co mi řeknou a co je realita...no a taky samozřejmě kdy to bude.
m.

Napsal: pon říj 17, 2005 12:22
od Skalouš
To zní bestiálně! Těším se na informace, abych věděl, co mi hrozí.
Vím, že se o to auto (narozdíl ode mě) s láskou staráte, takže jsem zvědavej na příčinu a na to, zda je možné tomu nějak předejít.
Vůbec se mi nelíbí představa zablokovaného předního kola ve větší rychlosti....

Napsal: pon říj 17, 2005 12:29
od Wolf
martina píše:....no málo na to jaký s tím autem už máme zážitky...asi 27 tisíc....
Martino to mas pravdu, vzdyt je to prakticky nove auto a ty zavady jsou stale zavaznejsi. To uz by snad mel dovozce bezplatne vymenit :D . W.

Napsal: pon říj 17, 2005 12:30
od Teepee
Skalouš píše: Vím, že se o to auto (narozdíl ode mě) s láskou staráte.
:D V tom to tkví, když jsem si na Modrého LADU "bral bílé rukavičky" furt to nebylo ono. V době kdy mi bylo lhostejno zda zdechne nebo přežije, a rozhodně jsem si ani ruce neumyl to panečku jen zpíval. Prostě chce to žádný sr...ní s touhle LADA paní. :D :D :D :D

Já vím, jsou to jen blbý hospodský kecy :cry: Ale třeba je fakt něco mezi zemí a LADOU :wink:

Napsal: pon říj 17, 2005 12:44
od martina
Wolf píše: To uz by snad mel dovozce bezplatne vymenit :D . W.

ha, že bych jim na mělníku řekla, ať mi teda připraví nový, když mi tvrdili, že nejsou servis a přednostně připravují nová vozidla....:lol: (to se asi musí přetrnout, když vidím ty prodeje, ale abych jim nekřivdila, minulý pátek si tam odtud někdo odvážel novou nivu, jen to vypadalo jako když si bere ještě druhou v ND, asi byl pán již zkušený :wink: )

m.

Napsal: pon říj 17, 2005 13:04
od Jiri
jak se s..e vsecko okolo tak brzdy jsou ok:-) zatim... to proslapnuti je divne a pokud se nezvetsila potrebna sila na brzdovy pedal, nevydava to divne zvuky, mohl by to byt problem hlavniho brzdoveho valce ve kterem odeslo nejaky tesnici krouzek a kapalina sice neutika ven ale prepousti se bez toho aby vyvolala na jednom okruhu brzdny ucinek druhy okruh, ktery je tzv vespod brzdoveho valce muze fungovat normalne. takze jestli je to takhle, tak by melo brzdit jen prave predni kolo a leve zadni (brzdny ucinek zadnich kol se tezko posuzuje, ono asi bude trosku brzdit i to druhe predni..)

Napsal: pon říj 17, 2005 13:16
od Skalouš
Jiří: Jak si vysvětluješ to blokování?

Napsal: pon říj 17, 2005 13:28
od Skalouš
Martina: To kolo se odblokuje po uvolnění pedálu nebo až po zastavení auta?

Napsal: pon říj 17, 2005 13:33
od Jiri
blokovani je jednoduche pokud nefunguje jeden okruh - tak se kapalina prepousti kolem netesniciho tesnieni pistu v hlavnim bezdovem valci a tim padem neklade odpor a tak vlastne na zbyvajici kola vyvolas temer dvojansobnou silu. to vede k blokovani. Predpokladam ze to kolo neni zablokovane porad a ze lze odjet

Napsal: pon říj 17, 2005 14:38
od martina
jo jirka má pravdu, po puštění pedálu se kolo odblokuje, ale přijde mi, že to buď nebrzdí vůbec a nebo se zablokuje, takže pokud by se to stalo v okamžiku, kdy z vysoké ryhlosti potřebuješ hodně a prudce zbrzdit, myslím, že by tě to roztočilo jako káču....
brzdí naopak levé přední (auto táhne prasecky vlelvo při brždění)
ty brzdné okurhy jsou klasicekje kříž? já mám fakt pocit, že je to vzadu nějaký pospojený, ale fakt je, že tomu nerozumím.
m.

Napsal: pon říj 17, 2005 17:03
od tavri
Vzadu je nejaky vehement, jakysi vyrovnavac tlaku. Kdyz jsem auto odvzdusnoval, tak zadni kola se nechtely jako proslapovat. Slo to dost blbe, protoze jsem nerozlustil, co tim chtel konstrukter Aljoša rict. :)

Napsal: pon říj 17, 2005 17:31
od Jiri
ne je to regulator tlaku - zcela bezna vec kdyz je u auta lehkej zadek brani zablokovani zadnich kol tim ze omezi tlak v systemu zadnich kol podle zatizeni zadku