Dám jedinó chytrou radu,jestli to má být fakt nové auto,a jsi ochoten vydyndat řekněme až 400tisíc-zajímej se o 1.4TSI (nebo to toledo).O nic menším než 1.2TSI
77kw verze! nemá cenu uvažovat,i za cenu menší výbavy.Po záběhu bych si rval vlasy...
Menší OT,chtěl jsem to napsat už do tématu o škodovkách,každý to sice vidí jinak ale dávám k pobavení:
Nedávno jsem v lokálním lokále(prostě nonstop s automatama,kde pivo sosá moje "krů") zase nadhazoval svoje fantasmagorie-dvacetiletá alfa za dvacet tisíc(sedan 156),nebo ještě jinou:GTV.
Prostě to starý sportovní kupé s 3.0 24V TURBO nebo klidně s 2.0 TS,aby to hodně točilo
.
No,debata se okamžitě vyvinula směrem,že bych měl chtít fabii combi za cca sedmdesát,1.4 má prej velký povinný(ty dvě sta kč navíc?!) a HTPéčko prý stačí
.
Další ukazoval že chce nějakou prastarou obyčejnou oktávku za sto deset tisíc(z devadesátých let!),ano byla to Traktor Drnčí Inside.
Dále mě byly předhazovány netuctovky jako felda 1.3MPI nebo okta z roku 1997.Prostě nevybočovat nebo já nevím jak to nazvat,ojetá alfa klidně zánovní se určitě prý "hned zesere",bude to žrát (s nájezdem do 1000km/rok to je důležitá informace,což jsem předem udával).Od rychlého kupé jsem se dostal....ke línemu kombajnu s SDi,kde SDi neznamená zrovna Reaganův program hvězdných válek.
MMCH byli to ti samí experti,kde jeden jezdil s 40letou neseřízenou 2101 vždy couračku 500m po městě v zimě a stěžoval si že to žere 12L
,druhej,
strojař radí jezdit po městě 50 na pětku,protože jen tak bude nejmenší spotřeba
.Třetí se taky kdysi se mnou o čemsi hádal,že on je přece strojař a musí to vědět nejlíp-nechci se mu smát,ale tenhle strojař už pět let prodává hamburgery ve fastfoodu.
Já říkám tak určitě.