Stránka 11 z 12

Re: Wartburg 353

Napsal: ned lis 13, 2011 11:53
od DJW
Cory píše:Uplne ako dedkov wartburg!! nepoznas predoslych majitelov? :mrgreen:
Tento je z Hlohovca. Sedí? :)

Re: Wartburg 353

Napsal: ned lis 13, 2011 11:56
od Cory
nesedi :) jedine ze by bol pred hlohovcom v kosiciach :)

Re: Wartburg 353

Napsal: ned lis 13, 2011 20:32
od Laďuša
Hmm, Mezikruží :) To se mi z Wartburgů hodně líbí, neb po jemných úpravach sedí na Ladu :lol:

Re: Wartburg 353

Napsal: ned lis 13, 2011 21:34
od Kopr
paráda nemít moskviče tak taky sháním warana :P

Re: Wartburg 353

Napsal: ned lis 13, 2011 23:31
od Hurikán
Ooouuuuu, ten ale je parádní :!: Vyměnit zpěťák, vyměnit (nebo demontovat) mlhovky a bude to mazlík první kategorie. :thumbleft: :D

Tož gratulace. ;) Paráda! Slint, slint. ..... :lol: :lol: :lol:

Re: Wartburg 353

Napsal: pon lis 14, 2011 08:43
od Marek
Vypadá velmi pěkně.

Re: Wartburg 353

Napsal: stř lis 16, 2011 23:16
od DJW
Ďakujem, páni.. :)
Teším sa z neho asi najviac, zo všetkých áut, ktoré som kedy kupoval.
Dnes som ho bol prepísať / prihlásiť.. To policajt čumel.. Že to ešte nevidel, a že kde to má číslo karosérie :D

Re: Wartburg 353

Napsal: čtv lis 17, 2011 00:27
od Marťas
Obrázek
Tohle jsem potkal v létě :) Tvuj vypadá stejně, co?

Re: Wartburg 353

Napsal: čtv lis 17, 2011 01:24
od DJW
Marťas píše:Tvuj vypadá stejně, co?
Tento má trochu krajší lak, ale áno, inak je to +- to isté :)

Zároveň chcem adresovať veľkú prosbu na Mareka, Sašu, Petra HC, možno ešte Zelvotrona.. O pomoc so stavbou elektronického zapaľovania.

Mám na mysli niečo takéto: http://auto.bazos.sk/inzerat/11376825/P ... rtburg.php
Máte prosím niekto z Vás predstavu, ako vyzerá schéma k podobnému zariadeniu a prípadne poznáte nejaké tipy / triky?

Moje najnovšie poznatky sú, že nie je dôležité presné časovanie predzápalu, ale hlavne doba horenia a energia iskry (kvôli dokonalejšiemu spáleniu benzínovej zmesi).

Za všetky informácie vopred pekne ďakujem! :)

Re: Wartburg 353

Napsal: čtv lis 17, 2011 09:05
od Marek
Já bych elektronické zapalování nestavěl. Poslední modely W353 již měly bezkontaktní trojcívkové zapalování z výroby jako originál díl. Dalo se bez úprav domontovat i do starších verzí s motorem 1000ccm.

Proto bych se poohlédl po tomto zařízení. Myslím, že nic lepšího pro tento vůz není a ani po domácku nic lepšího nevymyslíš.

Ten modul se namontuje na vůz, jednou jedenkráte se nastaví předstihy na jednotlivých válcích (první válec = pootočení celou deskou, druhý a třetí válec = posun cívek na desce) a je navždy hotovo.
Pokud smím, doporučuji ještě jednu maličkost: Pokud se W353 provozuje na benzin 95 oktanů, doporučuji předstih nastavovat o cca 3° větší než udává výrobce.

Re: Wartburg 353

Napsal: čtv lis 17, 2011 10:13
od Petr HC
Nic lepšího než Marek Ti neporadím, snad jen to, dát do W353 kompletní agregát z Pola nebo z Golfa (pokud to zvládneš technicky vč. legislativy).

Re: Wartburg 353

Napsal: čtv lis 17, 2011 10:23
od Cory
to by uz stratilo ten spravny šmrnc ne?

Re: Wartburg 353

Napsal: úte lis 22, 2011 00:24
od MartasBrno
DJW, blahopřeju, vypadá nádherně, i barva je super :-) Vypadá to na leštěnku sezony :-)
Mám hroznou radost, že tu to téma zažilo oživení :-)

Re: Wartburg 353

Napsal: ned srp 19, 2012 12:49
od MartasBrno
Dneska jsem si našel chvilku něco málo napsat.
Našel jsem pěkné dobové videjko, jak si poradit se zapalováním :-)
Warťák prošel po té dlouhé době stání několika zásahama, protože bude muset na STK, aby mohl jezdit. Naposledy absolvoval před pěti lety :-D .

Dofoukání gum bylo to nejmenší. Utržení brzd byla nutnost, přestože auto bylo pouze založené cihlama, s koly nešlo točit. Brzdový pedál je poněkud tvrdý - čili mechanickým pracem se nevyhnu. Zapalování silně smrdělo po elektrickém jiskření - po očistě kontaktů benzinem od nánosů oleje a špíny smrad zmizel. Karbec měl diagnozu nedržení volnoběhu - příčina nenalezena, jen jisté znečištění hlavní trysky jsme odstranil a vyrobil nové těsnění mezi oba díly původního karbecu. Na šroubky to jaksi reaguje, ale myslím, že budu dělat další těsnění. Uvidíme.

Další kapitola je elektrika, která má jednoznačného nepřítele - korozi. Opravoval jsem klaksony, jeden úspěšně, druhý zatím naúspěšně (mají nááádherný zvuk!!!) , světla aby svítila, relé dálkových světel - vše kontaktol + hadřík + šroubovák. Hlavní bylo vypucovat ústrojí páčky pod volantem. Čili už to troubí, což nedělalo, svítí, což dělalo ze značné části a konečně to přepíná ty dálky a potkávačky. Krása. Potřebuje to jednu novou parabolu.

Čili podle vyhlášky to co do osvětlení splňuje až na horší intenzitu pravého světla. Jo, volba parkovaček vlevo nebo vpravo mne nadchla :-) V palubce byly mírně přeházené kontrolky + jakési neopodstatněné bastle - čili to jsem z části vrátil, z části ještě budu vracet do originálu - momentálně řeším, jak správně zapojit přerušovač blinkrů, který je daný škodovácký, ale kdoví, jestli nejsou prohozené dráty. Cvaká jaksi divně a kontrolka furt svítí a v rytmu bliken zhasíná - tak to asi nepatří :-D

Momentálně sháním literaturu buď knižně, anebo online kvůli těm brzdám. Je tam jednookruhová brzda bubnová na všech kolech. Neznám rozměry pístků ani HBV - napadlo mne v nouzi nejvyšší nahradit HBV žiguláckým a udělat propojení jako v žigu - tzn. upgrade na 2 okruhy. Cílem je ale to nerozdrbat, pouze se zbavit pravděpodobného váznutí pístků v kolech, pokud ho tuším správně. Nebo má být pedál opravdu tvrdý jako šutr, s krátkým chodem? Mechanika žiguláckých brzd je oproti tomuto subjektivně jako boeing proti štorchovi.

Každopádně mám několik motivací k rozhýbání auta a jeho návratu do denního provozu, ikdyž pouze dočasně.

ronyx, DJW, nemáte na počítači dokumentaci, dílenskou příručku, nebo nějakou knihu, jako je Tůma pro nás, Ladysty? Děkuju.
Zatím jsem si stáhnul knihu Údržba, opravy a seřizování automobilu Wartburg - Dršata. Snad bude stačit.

Re: Wartburg 353

Napsal: ned srp 19, 2012 13:44
od cackler
Dílenská příručka ke stažení tady: http://www.ulozto.cz/x5W2zV3/dilenska-p ... rg-1-3-rar