Stránka 2 z 17

Napsal: stř pro 17, 2008 23:38
od Marosqo
S gumami to bude odskakovat :lol:
ale v pripade minimalnych unevsticii a maximalneho uzitku dobra vec :P :lol:

Napsal: čtv pro 18, 2008 16:29
od Laďuša
peet2101 píše: -Co se týče nových modelů tak mám k nim výhrady ohledně vzhledu, 01 je prostě klasika, ale kařdýmu se líbí něco jinýho
Nemůžeš mít výhrady na vzhled 2103 (případně eště 2106) :shock: :shock: :koko:
Teda pokud jsi myslel "novější" modely, jak
FOMA píše: ..nicméně osobně bych ti doporučil se blíže(pokud možno velice)seznámit se všemi modely LADA (alespon řada 2101-07) poněvadž si můžeš i tak ušetřít spoustu času,peněz ale i práce při dalších úpravách.
Předpokládam, že jedině nepřehledem by pak mohla být vysvětlována ona věta, která by jinak nemohla být akceptována :P
peet2101 píše: -A ohledně znaku nechci zakrývat příslušnost ke znčce lada ale úpravu chci vést v decentním duchu hladkých linií (proto chci sundat znak) které by nálepka na kapotě rušila(myslím tu velkou nálepku co je přes celou kapotu) možná se ale oběví malá nálepka se znakem v rohu kapoty-buď nad světlem nebo u okna
Když sundáš znak, budeš tam mít kolečko po šroubku... I decentní hladká linie oživením získá na půvabu... :P

Napsal: čtv pro 18, 2008 16:33
od mayo456
peet2101: s tymi gumami sa neznizi nejak extra jazdny komfort. Ak by si chcel fakt poriadny podvozok tak by si mal napisat čmelovi ale ty asi nechces nieco na ten styl, ze ides iba do obchodu a cestou ta poriadne vytrasie sportovy podvozok :P ty chces zachovat podovny komfort pri prejazde nerovnosti ale aby to sedelo lepsie v zakrutach?

Napsal: čtv pro 18, 2008 17:18
od peet2101
Laďuša píše:Když sundáš znak, budeš tam mít kolečko po šroubku...

To bych samozřejmě zamaskoval (třeba bych opatrně odřezal všechny ty spojky uprostřed)

Napsal: čtv pro 18, 2008 17:25
od peet2101
mayo456 píše:ty chces zachovat podovny komfort pri prejazde nerovnosti ale aby to sedelo lepsie v zakrutach?
jj přesně tak to chci, ale pořád mám v hlavě nějakej blok že se to bude chovat jako bych snížil dorazy. Ideální by bylo kdyby ty gumi byli měkčí výsledný efekt by se pak mohl podobat dvěma pružinám (s opačným vinutím) nasobě.
Ale možná to přece s těma gumama zkusím není to zas taková částka.

Napsal: čtv pro 18, 2008 20:23
od mayo456
pozri skusit to mozes a ked tak vybrat to mozes kedykolvek. Kamos top ma v zige.Sice je to take amaterske alebo ciganske riesenie ale je velmi dostupne

Napsal: pát pro 26, 2008 09:13
od peet2101
Po delší době sem se dostal k oživení tohoto tématu protože sem si udělal zase konkrétnější představu o budoucím vzhledu cara, s touto představou přišlo i pár otázek.
1. Musí se něco upravovat při instalaci motoru 1,7?
2. Pokud budu chtít motor 1,7i předělat na karburator budu potřebovat nove sací potrubí? Jaké?
3. Jaké máte odezvi od policie a TP. ke zkráceným pružinám?
4. Pochopil sem že při výběru 5Q převodovky si mám dát pozor kromě běžných věcí(netěsnosti, stav vidliček, setav převodů...) hlavně na to aby měla čidlo zpátečky, náhon tachometru, správný držák a silemblok, jsou i jiné věci na které si dát pozor?

Napsal: pát pro 26, 2008 09:48
od Maysner
lada motor za lada motor, nemusis nic upravovat

pri predelavani 1.7 na karbec vymenis predni dekl na motoru(icko tam ma drzak na snimac otacek kliky, ale muzes ten dekl nechat. zaleti na tobe), sac svody pouzij ze stavajiciho motoru(pokud nebudes chtit davat posilovac brzd, pokud ano musis pouzit svody pro posilovac), po domontovani zapalovaciho bloku uvidis kam ma prijit palivova pumpa, a rozelovac musis pouzit z 1500 nebo 1600(je delsi oproti 1200 a 1300). pouzijes viko ventilu ze stavajiciho motoru(icko tam nema drzak na tahlo plynu), kdyz bys menil ten predni dekl nasad si tam remenici starsi(z icka ma 5 zarezu a starsi ma jeden. nebude se ti to pak plest pri nastavovani rozvodu) - pokud bys mel 1.7 kde by byli veci na strikacku, ktery bys nepotreboval, rad bych te jich zbavil :mrgreen:

proti zkracenym pruzinam polisi nic nemaj. technicka taky ne

k 5q. nahona tachometru nema prevodovka z nivy(da se tam domontovat. prevodovka je stejna) a spinac zpatecky ma kazdej 5q, pokud budes kupovat prevodovku i s drzakem tak by snad mel byt ok. dyztak se podivej nekde by tam melo byt cislo 2107-xxxxxxxx.

Napsal: pát pro 26, 2008 10:55
od peet2101
Maysner píše:pokud bys mel 1.7 kde by byli veci na strikacku, ktery bys nepotreboval, rad bych te jich zbavil
jestli budou jsou tvoje, ale hned to nebude motor teprve sháním.



Dá se ta výměna motoru vůbec províst tak aby na to na TP nepřišli??

Napsal: pát pro 26, 2008 14:50
od Little Red Riding Hood
peet2101 píše:Dá se ta výměna motoru vůbec províst tak aby na to na TP nepřišli??
přerazit číslo..

Napsal: pát pro 26, 2008 16:16
od Marcel
Little Red Riding Hood píše:
peet2101 píše:Dá se ta výměna motoru vůbec províst tak aby na to na TP nepřišli??
přerazit číslo..

ale typové číslo nepřerazíš

Napsal: pát pro 26, 2008 17:56
od Yellow01
Marcel píše: ale typové číslo nepřerazíš

Existují takový nástroje, bruska a frézka s bowdenem se jim myslím říká. :P

Napsal: pát pro 26, 2008 19:18
od Little Red Riding Hood
Yellow01, stačí flexa.. :mrgreen:

Napsal: stř pro 31, 2008 14:54
od peet2101
Po nějaké době sem to už nevydržel a musel sem udělat něco nového na autě tak sem včera sundal z předního nárazníku svislé členy a namontoval k testování new volant. No a samozřejmě sem se byl projet tak sem něco nafotil...

Napsal: stř pro 31, 2008 14:57
od peet2101
No málem bych zapoměl, volant má źatím jen gumový věnec který bych chtěl potáhnout do kůže, tak by mě zajímalo jaké s tím máte zkušenosti, jestli náhodou někdo nemá střih(šablonu) na potah, atd...předem díky...