Napsal: stř pro 03, 2008 12:25
Abychom si ušetřili případný další čas - připíšu i další mechanizmečky/stroječky/elementy/vehementy ....prostě součásti elektroniky:
1. snímač otáček klikové hřídele (na předních prsou u řemenice)
2. snímač teploty vody (na výstupu vody z hlavy do chladiče)
3. zapalovací blok (v místě rozdělovače a benzínového čerpadla, vedou z něj 4 VN kabely ke svíčkám)
4. snímač absolutního tlaku (černá krabička vedle nádobek brzdové kapaliny)
5. snímač polohy škrticí klapky (vedle pojistkové skříňky na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem
6. snímač teploty vzduchu (zespodu na filtrboxu)
7. snímač koncentrace kyslíku (lambdasonda - na sběrném výfukovém potrubí)
8. snímač rychlosti automobilu (na převodovce z levé strany na bowdenu)
9. regulátor předstihu (vypadá jako relé se šroubkem, na pravém podběhu - není podmínkou, některé vozy nemají)
10. krokový motor volnoběhu (na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem od motoru)
11. (zapojená) řídící jednotka
12. absorbér ("černý válec" s aktivním uhlím, pod hlavním brzdovým válcem)
Pod kastlíkem spolujezdce je také lišta a na ní je několik relátek a pojistek - také patří ke vstřikování
Po zapnutí klíčku zapalování by se mělo (na chvíli) rozběhnout palivové čerpadlo - poměrně dobře slyšitelný zvuk zezadu z kufru ukončený cvaknutím některého z relé (zpod kastlíku spolujezdce).
L.
PS: snad jsem vyjmenoval všechny
1. snímač otáček klikové hřídele (na předních prsou u řemenice)
2. snímač teploty vody (na výstupu vody z hlavy do chladiče)
3. zapalovací blok (v místě rozdělovače a benzínového čerpadla, vedou z něj 4 VN kabely ke svíčkám)
4. snímač absolutního tlaku (černá krabička vedle nádobek brzdové kapaliny)
5. snímač polohy škrticí klapky (vedle pojistkové skříňky na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem
6. snímač teploty vzduchu (zespodu na filtrboxu)
7. snímač koncentrace kyslíku (lambdasonda - na sběrném výfukovém potrubí)
8. snímač rychlosti automobilu (na převodovce z levé strany na bowdenu)
9. regulátor předstihu (vypadá jako relé se šroubkem, na pravém podběhu - není podmínkou, některé vozy nemají)
10. krokový motor volnoběhu (na tělese vstřikovací jednotky pod filtrboxem od motoru)
11. (zapojená) řídící jednotka
12. absorbér ("černý válec" s aktivním uhlím, pod hlavním brzdovým válcem)
Pod kastlíkem spolujezdce je také lišta a na ní je několik relátek a pojistek - také patří ke vstřikování
Po zapnutí klíčku zapalování by se mělo (na chvíli) rozběhnout palivové čerpadlo - poměrně dobře slyšitelný zvuk zezadu z kufru ukončený cvaknutím některého z relé (zpod kastlíku spolujezdce).
L.
PS: snad jsem vyjmenoval všechny