Stránka 2 z 2

Napsal: stř pro 03, 2008 21:04
od Maysner
JmJ píše:btw rvat do zigula karburator ze skodule je jako nasrat si do ruk :-)
asi tak. shade taky jezdi za 8-10l stejne jako zigul :roll:

Napsal: stř pro 03, 2008 21:43
od spooneer
me bylo vysvtleno autoelktrikarem ze tyto stary auta jeste nemeli v altiku nejaky vyrovnaci mechanismus, coz dnesni auta maji...a tim padem jim neklasa napeti... a prej s tim nic neudelam :( ze tam nic nejde pridat nejaky ten vyrovnavac nebo kapacitator....

Napsal: čtv pro 04, 2008 11:51
od Saša
spooneer píše:me bylo vysvtleno autoelktrikarem ze tyto stary auta jeste nemeli v altiku nejaky vyrovnaci mechanismus, coz dnesni auta maji...a tim padem jim neklasa napeti... a prej s tim nic neudelam ze tam nic nejde pridat nejaky ten vyrovnavac nebo kapacitator....
Co je to "vyrovnávaí mechanismus" ? Jestli myslel regulátor tak ten má každý alternátor od doby jeho používání v autech . Dříve se montoval VNĚ alternátoru a "dnes" je již jeho součástí .
Kapacitátor-Tahleta součástka (kondenzátor o velké kapacitě) nesouvysí s dobíjením .
Co se týká klesnutí otáček : jak již bylo napsáno , je to u aut s karburátorem scela normální . Nastavte si 900 ot/min volnoběh a kolísání se stratí . Altík vyrábí dost proudu a motor má při těch otáčkách vvšší výkon a pokryje zatížení .
U aut se vstřikováním řídí volnoběh ŘJ a ta při zatížení sana zvedne spět otáčky .

Napsal: úte dub 14, 2009 19:45
od Veverka
Bez obav u mé 04 se to taky děje,fakt asi o 200ot.