Stránka 2 z 2
Napsal: sob lis 22, 2008 16:37
od ger007
heh mno ved to nastavit ten odtrh to bude maturita .. ale mas pravdu rozrobim najpr ten co som mal v 12ke motore a budem chytrejsi to bude LEGO
Napsal: sob lis 22, 2008 16:46
od Saša
Maximálka 155 na 02 a 5500ot !!? To máš asi hodně optimystický tachometr .
Napsal: sob lis 22, 2008 16:51
od ger007
mno nefim kolko je to skutocna rychlost ale jako on je celkom srandista... ale napriklad co su v dedinach tie chujace na meranie rychlosti tak tam mi ukazuje tak o 2-3km inac
Napsal: sob lis 22, 2008 18:43
od Majo2103
Nastaviť odtrh je brnkačka.Stačí ti buď ventilová mierka alebo hocičo čo má hrúbku tuším 0,4mm.Otočíš z motorom,aby palec rozdeľovača ukazoval na prvý valec.Vtedy by malo byť kladivko najviac otvorené.Vsunieš mierku a nastavíš kladivko aby tam mierka chodila tak akurát.Dotiahneš šrubku,ešte raz skontroluješ a hotovson.
Napsal: sob lis 22, 2008 18:44
od Puhi
Saša píše:Maximálka 155 na 02 a 5500ot !!? To máš asi hodně optimystický tachometr .
Možem len súhlasiť, ja som mal pri 160ke tacho nejakych 5900rpm, viac to už nechcelo
Napsal: sob lis 22, 2008 19:19
od ger007
mno uz to vidim ked rozhodim ten rozdelovac tak to auto bude mat maximalku 0kmn
Napsal: úte lis 25, 2008 17:35
od lada1600ttt
mno.. tym sa mi potvrduje ze moj diferak na 1600 nebude z 1600
ked to taham na 160 tak mam tusim 7000ot
Napsal: úte lis 25, 2008 18:56
od Pája
Neberte ty budíky tak vážně.
Napsal: úte lis 25, 2008 19:07
od ger007
sa fakt naserem a odmeram to GPSkou
ta uz by mohla byt presnejsia dufam
akurat musi nastat spravna konstalacia hviezd