Stránka 2 z 17
Napsal: stř lis 05, 2008 20:03
od Hlavi
Řekl bych, že oprava už se moc nevyplatí - klempířina a lakování vyjde dost draho. Oprava lehce bouraného předku stála před dvěma lety pojišťovnu přes 50 000 a to nebyl poškozený ani chladič - pouze výměna kapoty, světla, nárazníku a držáku motoru. Samozřejmě jde to i lacinějc, ale stejně to bude stát dost.
Napsal: čtv lis 06, 2008 11:15
od zelvotron
aapetr: Dík, jestli to budu opravovat, tak určitě beru všechno, co by bylo použitelný.
Raduz: no o víkendu to teprv pořádně obhlídnu, pak uvidím co vykoumám, moc děkuju za nabídku,
jestli se tam neobjeví něco dalšího, tak se zatím přikláním k tomu spíš to opravit.
Napsal: čtv lis 06, 2008 13:19
od r520
teda.... upřímnou soustrast.....
Napsal: čtv lis 06, 2008 16:03
od Raduz
zelvotron píše:Raduz: no o víkendu to teprv pořádně obhlídnu, pak uvidím co vykoumám, moc děkuju za nabídku,
No to je jasný, že ne tendle. Musíme se domluvit já dělám turnus.
Jestli to bude na vyměňován dílů tak je to brnkačka, můžeme vrtat, flexou řezat, i snad lechce vařit (el.), ale asi ne plyn
Napsal: čtv lis 06, 2008 16:19
od plavec
Ajajaj tak to mě mrzí Zelvotrone, takový pěkný autíčko, nojo ale zase je dobrý že se Ti nic nestalo a jel jsi sám, nebo s někým? Jestli potřebuješ díly, tak tu mám pravý světlo s čočkou, jestli má aapetr levý s čočkou, tak bysme to spárovali, pak mám navíc alternátor po repasi. A ten držák motoru stojí v CS auto asi 1100kč.
Chladič by Ti sehnal Čahoun v ACI mám pocit, že tvrdil něco o ani ne 2tisících.
Což o to, výměny těch dílů, ale lakování bude drazší.Já chtěl přestříkat ten přední blatník půlku nárazníku, půlku haupny a chtěli za to 3tisíce kč, ale byl by to lak od Mobihelu.
Mohu nabídnout i svou garáž, nechalo by se tu zatopit.Jestli máš jak, tak to k nám dovez a brigáda může být i u nás.Ikdyby sme to měli dělat ve dvou, tak Tě mohu domů hodit.Garáž večer zamknu a svou plečku postavím ven.
Ale jsi borec, já boural do měsíce po koupi lady a první den po montáži lpg, kdežto Tobě nebouraná vydržela dýl.
Ještě bych chtěl dodat, že ty plasty pod světlama stojí 200kč/ kus
Napsal: čtv lis 06, 2008 17:46
od zelvotron
Chlapi díky za nabídky, všechno se ještě uvidí, ono kdyby ta práce nevyšla nějak moc draze spíš bych to někam dal, aby to bylo bez starostí, ale díly by bodly tak jako tak
Jel jsem sám.
Napsal: čtv lis 06, 2008 18:40
od Raduz
zelvotron píše:ono kdyby ta práce nevyšla nějak moc draze spíš bych to někam dal
NO JÁ MYSLÍM ŽE PRÁVĚ NA NÍ BY SI UŠETŘIL NEJVÍC!!!!!!!
ALE SAMO JE TO NA TOBĚ!
Napsal: čtv lis 06, 2008 20:29
od zelvotron
Raduz píše:NO JÁ MYSLÍM ŽE PRÁVĚ NA NÍ BY SI UŠETŘIL NEJVÍC!!!!!!!
souhlas, ještě to musím promyslet
Plavec: no zrovna ty plasty pod světlama to přežily bez úhony
plavec píše:Ale jsi borec, já boural do měsíce po koupi lady a první den po montáži lpg, kdežto Tobě nebouraná vydržela dýl.
Hele ale zajímavý že všichni co bourali s desítkou tak to někam narvali, ty brzdy vážně nebudou žádná sláva, i když u mě byl spíš problém přenos pneu - vozovka.
Napsal: pát lis 07, 2008 15:34
od plavec
zelvotron píše:ty brzdy vážně nebudou žádná sláva,
Taky že nejsou.No já jdu dneska večer pro ladu do servisu, už je hotová.Tak mi dal nový zadní čelisti, myslím že i brzdiče a taky trubku k jednomu kolu a hlavně omezovač brzd.Ani jsem to nevěděl, ale jedno zadní kolo mi takřka vůbec nebrzdilo právě kvůli tomu nefunkčnímu omezovači (stojí asi 600kč), nechal jsem jinak celý auto projít a prohlídnout před zimou a vyšlo to na 3700kč.Ten omezovač chtěl původně odpojit a dát brzdy napřímo, ale to jsem odmítl.Nebudu na nich šetřit, když jezdím každý den jako dobytek.
A hlavně byl trochu na větvi, že nebyly díly a tak mu tam auto stálo od pondělí do pátku a zabíralo místo.
Jsem zvědav jak to bude brzdit teďka, co jsem zaslechl, tak bych na to neměl vyloženě hamtnout ale zpočátku je šetřit než si sednou, jaký má kdo zkušenosti?
zelvotron píše:NO JÁ MYSLÍM ŽE PRÁVĚ NA NÍ BY SI UŠETŘIL NEJVÍC!!!!!!!
To určitě, protože díly stojí stejně ať je tam dávaj v servisu nebo si je tam dáváš sám, ale práce je dost zavádějící pojem(jak dokážeš že na tom dělal 4 hodiny, když Ti naúčtoval 7 hodin? a myslím si, že tu není servis, který by si nějakou tu hodinku nepřipsal, když to zákazník zaplatí.Být servisákem, tak to taky dělám.) No tak mě napadá jeden špičkovej servis,pan N.Tam bych se toho připisování hodin ani tak nebál a hlavně je lidovej.Jen tam to autíčko nějak dostat, třebas přes asistenční služby pana Skalouše
Napsal: pát lis 07, 2008 17:04
od Raduz
plavec píše:No tak mě napadá jeden špičkovej servis,pan N.
SOUHLAS, jestli to bude Želv někam dávat tak doufám že do SADSKÝ!!!
plavec píše:jaký má kdo zkušenosti?
Taky mám nový destičky i pakny, vše koupeno v Lada CS, ty zadní mně přídou hlučnější, tak třeba si to sedne....
Napsal: pát lis 07, 2008 20:50
od Hlavi
Raduz píše:
Taky mám nový destičky i pakny, vše koupeno v Lada CS, ty zadní mně přídou hlučnější, tak třeba si to sedne....
Já se Vám divim, mít na autě originál brzdy, tak se bojim dupnout na plyn
Napsal: sob lis 08, 2008 09:39
od Skalouš
CS auto prodává i "neoriginální" díly, pokud jsou lepší než originální a za podobnou cenu - já měl od nich české kotouče a destičky prodávají také od jiných výrobců.
Napsal: sob lis 08, 2008 10:23
od plavec
Skalouš píše:CS auto prodává i "neoriginální" díly, pokud jsou lepší než originální a za podobnou cenu - já měl od nich české kotouče a destičky prodávají také od jiných výrobců.
Jo, máš pravdu, už jenom třeba takový filtry- můžeš si vybrat jestli ruskej nebo Champion(nebo Fram? teĎ si nejsem jist).
Napsal: sob lis 08, 2008 21:33
od tavri
Napsal: pon lis 10, 2008 15:36
od Patrac
ty jo sem slzavě dojat že konečně i kluci v Práglu se dokážou dát do kupy a ne se jen hantrkovat na schůzích. Gratuluju.
Jinak ad havárka
já při tom Ťukanci před čtvrt rokem myslel že taky nic moc a pak sem to doma proghlížel a najednou se objevily věci který bych nečekal
jinak to že to byla pecka celkem věřím já nemít tenkrát opěrky hlavy tak asi při tý 7km rychlosti mám asi hlavu pěkně bolavou ( couval jsem)
někdy je skoro lepší to napasovat nějak ve stovce a rozmlátit auto na hadry než takhle "blbě" kdy člověk váhá jestlis e mu to vyplatí opravovat. Pokud by se ti podařily sehnat levněji díly tak asi není problém. hlavně je teda blbý jestli se hnul motor tak aby byla v solidním stavu i Geometrie a nebyla hnutá..po tom bych šel asi jako první a pak teprve řešil zbytek